Hoi Spirit
Jouw zonnezegel is blauwe hand. Hand staat voor vreedzaam, edelmoedig,kunstzinnig, inspirerend, gastvrij, houdt v.d natuur, van dieren en planten en van lekker eten en drinken.
Ik ga bij jouw iets dieper in op wat ik lees bij blauwe hand, waarom weet ik niet, vergeef me maar als het voor jou niet geldt, iets in mij laat me dit doen.
Blauwe hand houdt van persoonlijke vrijheid, maar kan tegelijkertijd heel veel behoefte hebben aan gezelschap, dit is het tegenstrijdige van de blauwe hand en het is de grote uitdaging, om daar mee te leren omgaan. Heeft moeite dingen af te maken, bang om niet tevreden te zijn met het eindresultaat. Het zou goed zijn, om meer naar het proces te kijken, dan naar het eindresultaat.
Ik moet eigenlijk wel lachen, want ik herken zo veel van blauwe hand in mezelf, dat ik wat verder ben gaan graven. Ikzelf ben witte wind en als ik dan kijk naar de zegels die behoren tot mijn kernfamilie dan staat er als eerste blauwe hand, dus dat verklaard voor mij waarom ik zoveel herken van wat er bij blauwe hand staat..
De Chakra, waar blauwe hand het meest mee werkt is het hartchakra - overbrengen. De kernwoorden van blauwe hand zijn: volbrenging, heelwording, begrijpen. Ik zal je ook even mijn kernwoorden geven, omdat ik dit ook wel grappig vond. De kernwoorden van witte wind zijn: adem, communiceren, spirit. Mijn chakra is ook die van het hart.
Jouw toon is 13. Mensen met toon 13 lijken teveel met hun hoofd in de wolken te zijn, maar dan vergist men zich, ze zijn gewoon al een stapje verder in de tijd, of kijken naar de wereld achter deze wereld. De focus: Vier de verbinding met de bron, vier succes, vier het leven!
groetjes