Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

31 mei 2007: Wereldaanroepdag

• judith

Hallo Jeroen

Ik vindt het inderdaad leuk om via de email hier nog wat op in te gaan, ik ben zelf ook een zeer korte tijd verbonden geweest aan de groep Emmanuel en ben op dit moment in afwachting om te mogen studeren aan de Arcaneschool.

Heb je mailadres genoteerd en neem binnenkort contact op :-).

Nogmaals Liefdevolle groet, Judith

• Carla

Hallo Judith,

Ik studeer ook aan de Arcane School en ben enige tijd actief geweest in de genoemde groep Emmanuel. De reactie op deze topic is al wel over datum maar dat geeft niet denk ik. Dat je de Wereldaanroepdag onder de aandacht hebt gebracht is een goed streven van je geweest deze dag van aan- en oproep kan door iedereen die dat wil gedaan worden. Misschien iets voor het volgende jaar om te onthouden.

Liefdevolle groet,

Carla

• judith

Hoi Carla :-)

We hoeven ook niet tot het volgende jaar te wachten, want het mooie is dat deze aanroep elke dag wel gedaan kan worden om deze waardevolle energie extra kracht bij te zetten ten behoeve van de mensheid :-).

Maar een dag per jaar de gehele dag om het uur, is ook heel mooi om te doen, dat

veel mensen zich hier een beetje in willen verdiepen en de waarde ervan inzien i.p.v. zich af te laten schrikken door bepaalde woorden die misschien teveel verwijzing geven

naar het Christendom wat niet de bedoeling is, het gaat om de Universele kracht van Liefde en Licht en Macht ten goede, nou goed, even nog een beetje extra uitleg….:-), kan het niet laten.

Je bent ook actief geweest in de groep Emmanuel? en studeert aan de Arcane School, misschien zijn jij en Jeroen ook wel bekend met elkaar?

Liefde volle groet terug, Judith