Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

2012 - dimensie shift ?

  • morgenster

    hallo mede aardlingen :)

    ik ben nu al een hele tijd met deze materie bezig en het roept toch wel vaker dan niet een zeer groot vraagteken op wat er schijnbaar van geniet mij te verbazen.

    ik hoop dat het volgende zal gebeuren:

    een dimensie shift, we zouden nu al in 4D zitten; dat moet aangeven dat we meer leren dat we als een menselijke eenheid moeten functioneren en respect tonen voor ieder wezen, ongeacht welk pad hij dan ook kiest.

    sure, dat is iets wat al jaren in mij zit; waar ik echter ook soms mee doodgegooid wordt is dat zelf-realisatie process van ja we zijn allemaal 1 en dat je dan van die mega-zweverige figuren krijgt; helemaal para wordt ik ervan; als 2012 betekend dat je zo`n geite wolle sokken figuur moet worden mogen ze het houden ;)

    ik hoop dat zo`n shift het mogelijk maakt dat je kracht kan zien; ik weet dat ik kracht kan genereren, maar je ziet het niet; vrienden van mij die lsd/paddo`s hebben gebruikt konden aura`s zien en via telepathie met elkaar communiceren.

    hebben we na 2012 geen lsd meer nodig voor dat soort nieuwe ervaringen?

    en nee, lsd is niet slecht voor je; het haalt de rem van je perceptie af waardoor je MEER van de realiteit ziet; als je denkt dat wat je nu ziet “ECHT” is heb je het goed mis :D

    en zoals er geluiden zijn die de mens (nog?) niet kan horen, maar sommige dieren bijv wel; zo zijn er ook beelden die de mens (nog) niet kan zien.

    maar toch he; ik vind het allemaal vaak echt een hoog fabeltjeskrant gehalte hebben; ik geloof absoluut dat 2012 iets moet betekenen; maya`s, hopi-indianen, zulu`s, inca`s, in de pyramide van cheops, de 3 pyramiden staan gelijk aan hoe de sterren stonden ten tijde van de periode dat atlantis verging?

    dus toch ook een grote vloedgolf is wellicht niet weg te denken; de planeet is immers overvol, maar goed; dan zit je dus met meerdere mogelijkheden.

    ook nog gehoord van een soort bewustzijnshift die iedere 13.000 jaar plaatsvind; die alle op-non-natuurlijke-wijze gecreeerd materiaal doet verdwijnen; daarom zijn pyramides van steen, is aards basis materiaal, dat blijft bestaan, computers bijv niet.

    elke 13.000 jaar slaat de pool om van kwaad naar goed en weer omgekeerd. het duizend jarig vrede rijk van de maya`s, bijbel mensjes etc zouden speciale jaren zijn.

    zoveel verschillende mogelijkheden en zo weinig bevestigende antwoorden.

    en uiteraard zie je hier geen grote discussies over op tv.

    ben ik de enige; weten jullie het allemaal zeker? zitten jullie al in 2012 stand te wachten op je psi-powers? wachten tot de aarde 2x zo groot wordt; alle 3d materieel gerichte mensen vertrokken zijn en we elkaar allemaal met respect kunnen behandelen? ook zouden we natuurlijk de shapeshiftende wereld leiders nu zonder hun menselijke misleidende verpakking moeten zien.

    het klinkt allemaal zo ontzettend mooi en deze wereld is momenteel zo ontzettend gruwelijk saai; je zou wel dolgraag uitkijken naar een periode die meer op een film lijkt.

    dan heb je natuurlijk ook nog geloof; stel dat ik onbewust toch niet genoeg in 2012 geloof, dan blijf ik dus 3d, terwijl ik helemaal de scheit krijg van deze maatschappij; maar ik geloof ook dat ik kan vliegen als ik er 100% BEWUST in geloof; heb alleen een te grote onbewust ongeloof in mijn onkunnen en daarnaast; je ziet niemand vliegen of vuurballen afschieten, dus waarom zou ik het kunnen…

    *pets* back to reality ;)

    replies welkom; graag zelfs; wat doet jou vermoeden dat er werkelijk een dimensie shift gaat plaatsvinden?

    (sorry voor het lange @!#$ verhaal, ik ben nooit iemand geweest van kort en krachtig zijn woordje doen)

  • Chiel

    Ha die Morgenster,

    Wat een leuk @!#$ verhaal. Lekker vanuit de onderbuik geschreven.

    Wat mij doet vermoeden dat er een dimensieshift plaatsvindt? Niets. Het is geen vermoeden. Het is een gevoel, waar ik met de dag meer op leer vertrouwen.

    Ik probeer er op te letten dat ik me niet te veel laat leiden door rationele argumenten, want de ratio is vaak een misleidend instrument, waarvan niet alleen jij als ziel gebruik maakt, maar ook je superego, of je innerlijke rechter, of het stemmetje in je hoofd, of hoe je het noemen wilt.

    Soms zie, lees, hoor ik iets dat resoneert met dat gevoel en dan groeit dat gevoel weer een stukje. Wat me het meeste steun geeft is het feit dat ik steeds meer mensen ontmoet die weliswaar kritisch tegenover mijn ideeen staan, maar wel open zijn en werkelijk luisteren. Aan het eind van het gesprek merk je dan dat ze aan het denken zijn gezet. Toen ik twee jaar geleden over dit onderwerp begon te lezen en denken, nam bijna niemand me nog serieus. Hieruit blijkt voor mij dat de mensheid in sneltempo wordt klaargestoomd om open te staan voor de grote veranderingen die aan de gang zijn.

    Ik lees trouwens dat jij, net als ik, veel plezier beleeft aan het lezen van al die verschillende theorieen die de ronde doen, vooral op het net. Van de aarde die groter wordt, verdwijnende artificiele voorwerpen, natuurlijke telepathie (zonder lsd en paddo's bedoel ik) en meer van die dingen. Heerlijk om over te fantaseren, niet? Ik vermoed dat de werkelijkheid wel eens veel overrompelender zou kunnen zijn dan we ons ooit zouden kunnen voorstellen op dit moment.

    Wat de lsd betreft: die kan zeker wel gevaarlijk zijn. Het is een chemische substantie (die net als de computers en de auto's in 2012 zou verdwijnen) waarvan je simpelweg teveel binnen kunt krijgen. Verder is de werking ervan zeer afhankelijk van je mentale staat, vooral van je onderbewuste mentale staat. Dat maakt het extra moeilijk in te schatten hoe je er op zult reageren. Belangrijk is dat je je angsten durft te confronteren tijdens de trip.

    Ik heb trouwens weleens iemand heel erg fout zien gaan op lsd. Die jongen begon naar de muur te staren en nu, jaren later, is dat eigenlijk het nog steeds het enige dat hij doet. Wees niet bang, maar wel voorzichtig.

    Zo, dat was mijn @!#$ verhaal.

    Groet,

    Chiel

  • morgenster

    hey chiel, leuk dat je ook reageert met een lekker @!#$ verhaal :D

    dat wat jij zegt komt mij heel vertrouwd over; zo lees ik namelijk ook; wanneer mijn gevoel zegt EY dit klopt man, dan weet ik gewoon van ja ok, ik probeer wel, niet altijd, maar zoveel mogelijk te lezen; hoewel ik soms van datgene wat ik lees zo overtuigd ben dat dat het is; ik het niet nodig vind andere kanten van een verhaal te horen.

    wat je verteld over dat steeds meer mensen zich voor 2012 interreseren wist ik niet; maar wel een goed teken; dat zou of aangeven dat mensen massaal geschift aan het worden zijn of mensen willen toch de kans aan het grotere mysterie geven.

    anders ik wel; its time for a change en het voelt aan alsof dat echt heel heel heeel erg nodig is; een grote pauze waar vriend en vijand een tijdje bij elkaar kunnen zitten en zeggen hey man; hoe was dat nou duizend jaar geleden als shaka zulu andere mensen spietsen; vond je dat @!#$ ofzo? :P

    ik heb er veel plezier aan zoveel soorten materie lezen, maar soms vind ik het ook vervelend; ook had ik weer gelezen dat vanwege de illuminati en hun gregoriaanse kalender dat ze de tijd hadden aangepast en dat het NU al 2012 is en dat we dan mooi de dimensie shift mislopen…

    kan, maar vind ik een beetje loos; ik ga er altijd nog vanuit dat ik een spel speel in een biologische supercomputer die ik in feite zelf ben :)

    dussss en dan hebben we nog dat 2012 voor iedereen persoonlijk is; dat je nu al je eigen 2012 naar je toe kan halen en dat je niet nog 7 jaar hoeft te wachten.

    wat betreft lsd heb je gelijk; je moet jezelf eerst super goed kennen of vrij goed voordat je zo`n confronterende drug gaat gebruiken; echter ben ik gelukkig niet de meest debiele figuur en zal uiteraard met een voorzichtige dosis beginnen ;)

    belangrijkste is dat je je lekker voelt en weet hoe de vork in de steel kan gaan zitten. want een muur is best leuk, maar niet voor de rest van je leven; hoewel; wie weet ziet hij de meest vette cartoons op die muur en is die inwendig zo blij als een kind en gelukkiger dan wij…

    jij zegt dat de werkelijkheid vermoedelijk overompelender is dan onze fantasie.

    ik hoop het jongen, met heel mijn hart; het lijkt net alsof onze biosuper pc is gecrashed op een saai “the Sims” spelletje in real life; en dat terwijl we in deze werkelijkheid game designers hebben die met de meest gruwelijke rpg`s, games met magie en psi-power bla bla etc.

    en uitgerekend wij zitten dan in een wereld die door iemand is gecreerd die “the Sims” echt de bom vind :P

    ik hoop van niet; ik vind van niet en ik vind dat het daarom eens heel erg snel mag gaan veranderen; ik hoop idd dat er zoiets is als een dimensie shift; dat ik daarna weer kan doen zoals ik in mijn dromen kan.

    ik ben meester van telekinesis; ik kan lichamen over nemen en je leren je psi-powers te gebruiken; ik had een gruwelijke droom over aliens die komen landen; maar er zaten ook aardlingen tussen met hun moederschip; het was erg echt; ook die psipower dromen; als je wakker wordt zit ik nog naar me klok te kijken van komop; zweef of whatever.

    lucide dromen; is dat je beseft dat je droomt in je droom waardoor je ineens meester kan worden van je omgeving…

    what about lucide leven…; is dat na 2012? :)

  • Chiel

    Hoi,

    Mooi gezegd: na 2012 zullen we lucide leven.

    Wist je dat er verschillende natuurvolken in de Amazone leven die de droomwereld als echter beschouwen dan de wereld waarin ze wakker worden?

    Aan het begin van elke dag komt het hele dorp bij elkaar om elkaar over hun dromen te vertellen. Aan de hand daarvan wordt besloten wat ze die dag gaan doen.

    Dat vind ik heel mooi.

    Ik ben trouwens mezelf aan het aanleren lucide te dromen. Gaat steeds beter.

    Groet,

    Chiel

  • mandana

    het zal heel fijn zijn dat in 2012 de veranderingen komen en ik twijfel hier ook niet aan, probleem is echter wel zo dat dit ook betekent dat de planeet x ook daadwerkelijk bestaat want dat roepen alle volkeren door de geschiedenis heen.

    het enge voor mij is dat ik ook weet dat niet iedereen naar de volgende dimensie meegaan. en zij zullen hel op aarde ervaren omdat hun blijven geloven dat de wereld vergaat in plaats van dat we verder gaan.

    echter wie zullen verder gaan mijn angst is groot dat vele achter zullen blijven degenen die het merkteken dragen.

    ik ben niet bang voor 2012 en kijk er halsreikend naar uit waar ik echter wel bang voor ben is wat er nog allemaal gaat gebeuren voor die tijd. wat zal het volk allemaal nog opgedrongen krijgen voordat we zover zijn.

    welke berekening is de juiste want niet alleen het jaartal 2012 is gevallen maar meerdere.

    dus wat blijft over geloof in een nieuwe toekomst waar het volk al millenia's op zit te wachten? ik weet het niet ik weet enkel dat dit gevoel diep in mij schreeuwt dat de tijd komt. dit gevoel overheerst mij in zoverre dat ik het gevoel heb mijzelf te verliezen alsof ik in een eenheid val maar ik ben er nog niet klaar voor ik wil nog niet. mijn leven hier op aarde met mijn kinderen is zwaar ja ellende allom maar toch het idee van ze niet elke avond dat verhaaltje voor te lezen of iets anders stemt mij ook verdrietig.

    ik denk dat als een van mijn kinderen zou achter blijven ik ook achter zou blijven enkel om hem haar bij te staan.

    ik weet het soms niet meer zoveel info zorgt voor de meest opzienbarende ontdekkingen in je zelf die alles weer omgooien wat je dacht van jezelf te zijn.

    of ben ik hierin dan een vreemde vogel? mmmmm zou kunnen maar ja tegenwoordig zijn er geen gezonde mensen meer.

  • jeroen

    >>>Hoi, bij deze reageer ik ook even op dit staartje. Bij mij is 2012 geen zaak van wat mijn gevoel zegt (althans, dat komt pas op de tweede plaats), maar probeer ik al 7 jaar puur met mijn ratio te begrijpen wat er gebeurt en ook dan blijft de 2012 filosofie recht overeind, van tijdsversnelling tot ruimte-tijd-breuken, van energie pulsen uit het zwarte gat in het centrum van de melkweg tot Sitchin’s verhalen over planeet X. (ik heb bewijzen nodig, ook al zijn die indirect).

    Ik kon het niet laten… Het wordt een beetje een vaag en erg lang verhaal, maar toch, daar gaan we:

    Morgenster schreef:

    “vrienden van mij die lsd/paddo`s hebben gebruikt konden aura`s zien en via telepathie met elkaar communiceren.

    hebben we na 2012 geen lsd meer nodig voor dat soort nieuwe ervaringen?”

    >>>Er zijn nu al veel mensen die deze dingen kunnen (ook zonder middelen). Voorbeelden zat, van Shaolin Kung-fu monniken die betonnen muren met de schedel door midden breken en leviteren (opstijgen) tijdens meditaties (of gewoon als ze er zin in hebben) etc. Diverse soorten ‘drugs’ kunnen een hulpmiddel zijn om soortgelijke zaken te bewerkstelligen. Neem DMT, dat wordt aangemaakt in de hersenen bij diverse spirituele ervaringen. Door de DMT ‘zie’ je meer, maar die is ook uit planten te winnen en te roken. Kun je zelf je spirituele ervaring opwekken…

    Een andere methode om zulke ervaringen makkelijk op te doen is een bezoek brengen aan krachtplaatsen (leylijn-knooppunten, waar kerken, steenringen, tempels, piramiden etc op staan). Wetenschappers hebben via deze leylijnen vaak met gunstig resultaat telepatisch boodschappen doorgegeven en over duizenden kilometers verspreid EN weer opgevangen. Wanneer de zender buiten de krachtplaats verzond werkte het experiment niet meer….

    Na het gebruik van paddo’s heb ik soort gelijke ervaringen. Alleen dan zie je de boodschapper niet zo fysiek als bij DMT (wanneer elfjes, engeltjes of duiveltjes zich openbaren). Deze natuurlijke drugs zijn kosmische boodschappers waartoe zij de sleutel zijn. Na LSD gebruik keert de ervaring zich meer naar binnen in plaats van naar buiten, is mijn ervaring. De confrontatie is meer met jezelf dan met de kosmos, zeg maar. LSD is dus een soort sleutel van een bureaula. Jij bent het bureau en ziet in de dagelijkse realiteit niet wat er in de lades zit. Echter is er voor elke lade een sleutel. Er zijn er velen. De ene la past meditatie op, de andere een relatie met een plant en zijn stoffen (paddo’s/DMT/Salvia/Marihuana etc), weer een ander gaat pas open tijdens een bezoek aan een krachtplaats etc. Misschien kun je alle lades ook zonder die sleutels openen, echter vergt dat veel meer tijd en inspanning dan wanneer je de sleutel hebt. Echter, gaat na de ervaring de la weer (meestal grotendeels) op slot, wat denk ik niet het geval is wanneer je spiritueel in het ‘laatste level van je levens’ zit, maar daar wil ik niet op wachten… Waarschijnlijk wordt dit proces naarmate 2012 dichterbij komt versneld en gaan de lades vanzelf open. Wie weet. Ik hoop het wel en vermoed het ook wel. Denk maar aan het aapgedrag: als een paar apen iets ontdekt hebben, volgt de rest. Zo zal dat ook bij mensen zijn alleen is nu de kritieke massa nog niet bereikt om ons allemaal te voorzien van bewuste omgang met vermogens als telepathie, telekinese etc.

    >>>ook schreef morgenster:

    “ook nog gehoord van een soort bewustzijnshift die iedere 13.000 jaar plaatsvind; die alle op-non-natuurlijke-wijze gecreeerd materiaal doet verdwijnen; daarom zijn pyramides van steen, is aards basis materiaal, dat blijft bestaan, computers bijv niet.”

    >>>Zou kunnen maar lijkt erg onlogisch. Dan zouden we steeds terug bij af zijn en op nieuw kunnen beginnen; zo ook na 2012. Kunnen we er weer een puinhoop van maken in de toekomst. Daar geloof ik niet in, ik denk dat Terence McKenna hieromtrent erg gelijk heeft en dat 2012 het einde is van een project dat al miljarden jaren duurt. De expontiele wiskundige functie die onze tijd tov de belangrijke veranderingen regelt begon bij de oerknal en eindigt/komt niet voorbij 21/12/2012 (zie ook mijn stukje tekst bij het onderwerp “Kortere dagen”. Er verandert in de laatste seconde voor het einde net zoveel als de laatste miljarden jaren bij elkaar. Events van het kaliber ‘ontdekking van taal, gebruik van het vuur, het eerste bacteriele leven, eerste zoogdieren, ontdekking van het wiel, de telefoon, de pc, tijdreizen’ hebben we het dan over. Nogal belangrijke zaken die het dagelijks leven beinvloeden. Wellicht zijn deze veranderingen die we nog tegoed hebben in het kader van telepathie, vliegen (anti-zwaartekracht), helder voelen/horen etc. Er komen er nog een heleboel de komende zeven jaar dus… Zou erg leuk en goed mogelijk zijn.

    Verdwijnen van non-natuurlijk materiaal… tja, zou kunnen, maar zegt mij niet veel. Ik denk eerder dat wij het materiaal ontstijgen als dat het verdwijnt uit deze realiteit/wereld. Of nog beter: de realiteit zelf ontstijgt deze ‘hulpmiddelen’ door de ruimte-tijd breuk. De realiteit zoals wij die kennen stopt immers met bestaan, en dan dus ook de ‘brouwsels’ (pc’s, lsd etc) die het (o.a. de mens) heeft voortgebracht.

    Dat wil volgens mij niet zeggen dat je dat materiaal niet kan/mag gebruiken. Zo ben ik dankzij de PC en het internet vrij veel wijzer geworden en had ik alle info voor geen goud willen missen. Dat geldt ook voor ervaringen met niet-natuurlijke LSD. Aan de andere kant. ‘Het’ is er en bestaat en is zodoende net zo natuurlijk als de andere stoffen. De natuur is namelijk wel de bron. Wij hebben slechts wat geknutseld en de mogelijkheden afgetast. Is een gekloond schaap natuurlijk en waarom wel/niet? Dan zijn wij als gekloonde half-aap-half-god/alien ook onnatuurlijk en houden we op te bestaan.

    Let wel: nu is er de barriere tijd die oorzaak en gevolg, maar ook twee plaatsen van elkaar scheidt. Deze barriere moet steeds weer overbrugt worden om bij het eindoel te komen. Als de barriere tijd ophoudt te bestaan

    Krijgen we een wereld waarin je aan iets denkt en het is er! Of je denk aan een plaats en je bent er. Net als in (lucide) dromen…

    Daarom wordt er denk ik ook over zuiveren gesproken, immers hebben velen erg veel ‘nachtmerrie’ achtige ideeen. Als die allemaal zodra de gedachte er is werkelijkheid worden voor die persoon wordt het een beangstigende omgeving. Dat is het nu op aarde al MET de tijdsbarriere tussen gedachte en resultaat… werk aan de winkel dus!

    >>>Ook schreef morgenster:

    “dan heb je natuurlijk ook nog geloof; stel dat ik onbewust toch niet genoeg in 2012 geloof, dan blijf ik dus 3d, terwijl ik helemaal de scheit krijg van deze maatschappij; maar ik geloof ook dat ik kan vliegen als ik er 100% BEWUST in geloof”

    >>> Ik denk dat iedereen (in navolging van McKennas theorie) in de laatste seconde er zowiezo aan moet geloven. Bij de een is dat moment dus pas een seconde/ dag voor het einde, maar bij jou nu al. Jezus geloofde het 2000 jaar terug al en liep over water als hij dat wilde. Ik geloof ook dat wat jij zegt, morgenster, dat als je ergens 100% in gelooft dat het zo is. Je kunt vliegen, een trap in je ballen of een wandeling over hete kolen hoeft geen pijn te doen, je kunt met gedachtekracht materiaal laten verschijnen en verdwijnen etc. Het punt is die 100% he! Hoe kom ik aan die 100%?

    Chiel schreef:

    “Toen ik twee jaar geleden over dit onderwerp begon te lezen en denken, nam bijna niemand me nog serieus”

    >>> herkenbaar, Chiel…. Zo ben ik alle zogenaamde vrienden uit het verleden kwijt geraakt omdat ik opeens een psychotische malloot met hallucinaties zou zijn. Op zich niet vreemd in een omgeving met allemaal jong-volwassenen, dat realiseer ik me. Maar let wel: toen had ik nog nooit drugs gebruikt, op een sporadisch jointje/flesje drank na. Die hebben me daarna juist verder geholpen dit pad te bewandelen. Leuke bijkomstigheid is dat diezelfde ‘vrienden’ nu vragen komen stellen over hoe dat ‘gedoe’ met 2012 ook alweer zat. En de 2012 sites schieten als paddo’s uit de grond!

    En Chiel schreef:

    “natuurlijke telepathie (zonder lsd en paddo's bedoel ik)”

    Hmmmm. Dat je LSD onnatuurlijk noemt kan ik dan nog inkomen, al ben ik het er niet echt mee eens, maar van paddo’s begrijp ik dat niet. Die zijn een onderdeel van de natuur, net als wij, ze groeien over de hele wereld en zijn onderdeel van de plaatselijke culturen, van Indonesie, tot Mexico, van Hawaii tot Zimbabwe. Dan heb ik het wel over oude culturen die niet door onze westerse vergiftigd zijn. Zo namen sjamanen, druiden, natuurgenezers etc uit de hele wereld diverse soorten drugs tot zich, verkregen uit planten (de natuur). Deze drugs/plant communiceerden vervolgens met hen over tal van kosmische/natuurlijke zaken. Visioenen kwamen op, oplossingen voor problemen waren opeens daar etc. Deze mensen werden beschouwd als wijze mannen! Terence McKenna kreeg de sleutel tot zijn tijdsgolfen theorie gedecodeert uit de 64 hexagrammen in de I-Tjing ook dankzij een dosis Ayahuasca, DMT en Paddo’s (psilocibine) toen hij met een groep wijze mannen uit een indianenstam in de amazone een paar weken op reis ging, de jungle in, zijn psyche in en de kosmos in. Niemand heeft tot nu toe kunnen bewijzen dat zijn theorie niet klopt, sterker nog, de meest intelligente professoren nemen hem en zijn theorieen serieus en gaven regelmatig gezamenlijk lezingen. ALLEEN onze westerse cultuur heeft de natuur verboden en gaat psychotisch met de middelen om. Behalve dan met koffie, tabak en alcohol. Middelen waar je doorgaans niet wijzer maar alleen dommer van wordt. (ik zie hier een conspiracy…). In onze ‘cultuur’ worden gekken en psychoten en schizofrenen weggestopt in een gekkenhuis waar ze soms nooit meer uit zullen komen en worden platgespoten met allerlei soorten vergif. In oude culturen leerden men van deze mensen en werd men wijzer van ze.

    Ik ben dus van mening dat het heel erg natuurlijk is om telepatisch te communiceren na gebruik van bijv. paddo’s, maar het is niet de enige manier. Elke manier heeft zijn eigen karakter en voordelen. Voor ieder wat wils. Of dat nou mbv planten/drugs/energiecentra/mandala’s/graancirkels etc zijn.

    >>>morgenster schreef daarna:

    “ook had ik weer gelezen dat vanwege de illuminati en hun gregoriaanse kalender dat ze de tijd hadden aangepast en dat het NU al 2012 is en dat we dan mooi de dimensie shift mislopen…

    kan, maar vind ik een beetje loos; ik ga er altijd nog vanuit dat ik een spel speel in een biologische supercomputer die ik in feite zelf ben”

    >>> Lijkt me nutteloos, de kalender aanpassen is vaak gebeurd en heeft geen enkele invloed op wat er komen gaat. Denk je dat de kosmos zich wat aantrekt of het 29 of 35 februari is? Dat is een door mensen gemaakte tijdverdeling. Ook al is het nu al 2012, het is woord… het duurt nog ik meen 2780 dagen. De kosmische samenstand tussen het galactische centrum (zwart gat) en de winterzonnewende zon op, zoals wij nu rekenen 21/12/2012 is een feit. De maya’s zeiden ook niet dat het 2012 gebeurt. Ze zeggen op 13.0.0.0.0 volgens hun telling, omgerekend naar gregoriaanse tijd is dat 2012. Download skyglobe maar en je kunt de samenstand simuleren. Bovendien spreekt de theorie van McKenna zonder ooit over de kalender van de Maya’s te spreken (of indertijd van gehoord te hebben) over exact 21/12/2012. Daar kunnen de illuminati niets aan doen, ookal zouden ze graag willen, hun macht gaat er immers aan!

    >>>En morgenster schreef:

    “wat betreft lsd heb je gelijk; je moet jezelf eerst super goed kennen of vrij goed voordat je zo`n confronterende drug gaat gebruiken; echter ben ik gelukkig niet de meest debiele figuur en zal uiteraard met een voorzichtige dosis beginnen

    belangrijkste is dat je je lekker voelt en weet hoe de vork in de steel kan gaan zitten. want een muur is best leuk, maar niet voor de rest van je leven; hoewel; wie weet ziet hij de meest vette cartoons op die muur en is die inwendig zo blij als een kind en gelukkiger dan wij…”

    >>>Bij deze wijze woorden sluit ik me aan, al helpt bijvoorbeeld LSD jezelf ook te leren kennen… Ik GUN iedereen een dergelijke of een paddo-ervaring (van het hoogste kaliber, extreme dosis) van harte, maar raad het lang niet iedereen in dit stadium aan. Het grootste deel van de mensen in onze maatschappij is verslingerd aan deze wereld en als ze dan zien dat alles anders is, of ze worden met hun diepste angsten geconfronteerd kan dat compleet uit de hand lopen! Tot zelfmoord aan toe. En dan is er nog de enorme groep mensen die drugs alleen maar neemt om te ‘spacen’ en ‘vaag’ te zijn en er geen ene reet van leren en het ook totaal niet respecteren. Tja, dan wordt je er ook niet wijzer van.

    en tenslotte:

    “what about lucide leven…; is dat na 2012?”

    >>> Ik denk van wel, zoals ik schreef: nu zit tijd tussen iets verzinnen/ een idee en de uitvoering ervan en straks niet meer, wat je denkt gebeurt. Maar tegelijkertijd kun je nu al lucide leven! Van synchroniteit naar synchroniteit, van toevalligheid naar toevalligheid leven (ik weet het, toeval bestaat niet), je pad volgen, dat maakt het leven 10x boeiender en leuker en verbazingwekkender.

    Dat was het dan… geluk en wijsheid toegewenst,

    Jeroen, omegazeroday@hotmail.com

  • jeroen

    Mandana, als er sprake is van een ´zuivering´ zal die VOOR 2012 plaatsvinden. Daarna zijn immers de dagen op….

    Alle emoties komen voort uit 2 hoofdemoties:

    angst en liefde.

    Kies voor liefde zou ik zeggen, want ik bespeur toch een angst in je bericht.

    Angst is van de toekomst. In het nu is er slechts actie en reactie…!! Voorzie jouw acties van liefde en goede bedoelingen en het kan niet fout gaan.

    Tja en of er mensen achterblijven… ik zie het zo: er zullen vast een hoop doden gaan vallen door natuurrampen/poleshift/planetX etc. Maar dood is slechts een fase in het leven…

    Mensen reincarneren naar de plaats/dimensie/planeet/werkelijkheid, waar ze thuishoren/een missie hebben en nergens anders. Het is niet voor niets dat er nu 6,8 miljard mensen wonen op deze planeet van grote veranderingen toch? Al die zielen zijn hier om elkaar zoveel mogelijk te leren voor het einde daar is. Sommigen zullen slagen, anderen niet en krijgen elders nieuwe kansen, of niet…

    Komen die in de hel? Voor sommigen is de Aarde nu al de hel, kijk naar hongerende kinderen overal… Voor anderen is het de hemel, wanneer ze verliefd zijn en alles meezit.

    Hoe kun je van iets moois genieten als je niet weet wat lelijk is? Wat is goed als er niets slechts is?

    DAT is volgens mij waar het om gaat.

    Inderdaad, elk einde heeft een nieuw begin, maar het zal nooit meer zo zijn als het geweest is. Vooruigang is het doel.

    Wat er ook gebeurt, het is uiteindelijk ‘meant to be’.

    Jeroen

  • Peter

    Wat zou ik graag willen dat dit forum over 7 jaar nog bestaat!!!!

  • morgenster

    Jeroen erg bedankt voor je ontzettend goed verwoorde perceptie !!! :)

    ik kan niet anders doen dan resoneren met wat je hier hebt gepost.

    wat betreft het aap-gedrag; monkey see, monkey do; indeed indeed; we only have to make them see… maar goed; ik ben zelf in het dagelijks leven, maar ook op fora tussen mensen waarvan je weet dat niemand het snapt deze materie aan het testen.

    toch wil ik proberen het volk duidelijk te maken; maar ik begin me steeds vaker bewust te worden dat het waarschijnlijk hun karma is om niet mee te ascenderen. het zou eigenlijk zeer asociaal zijn om mensen tegen hun wil in bewust te maken, maar goed; ook dat kan je weer zien als hun karma; moet me eigenlijk niet zo druk maken om mijn medemens; maar goed; zo ben ik dus ook weer niet :P

    wat betreft die dimensie shift die alle, niet op natuurlijke wijze, niet aan bomen groeiende of uit de grond te winnen materialen zal reduceren; vind ik ook misschien wat vergezocht; en aan de andere kant misschien logisch; waar is alle hi-tech apparatuur van onze voorouders?

    heel vet stukje over Terrance McKenna iig; bewijst toch maar weer dat met juiste doeleinden drugs gebruiken je met veel meer bezig bent dan alleen maar “vaag” zijn ;)

    ook erg leuk dat uit de I-Ching is ondekt qua data mbt 2012 en dat zonder van te voren geweten info over de maya voorspelling; erg stoer !

    was het niet makkelijker voor aliens om pyramides van een of ander hoogstaand technologisch goedje te bouwen? of is de natuur hoogstaander en technologischer dan wat wij zelf kunnen creeeren? zelfs als die wezens goden waren… sort of.

    of zou het dan de truuk, de clue, the grand climax, verpesten omdat het dan TE duidelijk zou zijn gelijk al dat de goden aliens zijn… waardoor mensen al een stuk bewuster worden van het feit dat we in een actief en dynamisch universum leven.

    ja dat van dat geloven in 2012 en anders mis je de ascendatie; die vraag kwam meer uit de hoek van; wat als 2012 werkelijk een spiritueel gebeuren is wat alleen optreed bij heel bewuste mensen; net als in de bijbel die zegt dat wezens die “christus” in hun hart hebben gelaten, dat er zo ongeveer 144.000 naar de hemel gaan.

    christus zie ik dan als het besef dat we allemaal multidimensionaal, onsterfelijk en eenheid zijn en dat iedereen die dit weet en respect heeft voor alles; ongeacht het nu “goed/slecht” is. en die 144.000 die naar de hemel gaan, zijn de 2012-urs die het snapten…

    ?

    ik zou dolgraag na de ascendatie nog heel even terug willen komen om tegen iedereen te zeggen die het niet geloofde en het onzin vond; haha heb jij ff dikke pech; tot over 26.000 jaar :P

    just 4 fun though ;)

    ik zou mijn moeder wel graag eens lsd geven, of een joint, maar ze durft het niet; ik probeer der “bewust” te maken, maar tis toch wel moeilijk voor haar; ze vind het al moeilijk om te accepteren dat zij bewust voor dit leven heeft gekozen (ze heeft een nogal shitty leven achter de rug) …

    vreemd genoeg hebben de meeste vrienden van mij hier nog enigsinds oren naar; maar dat is waarschijnlijk omdat ik producer ben en veel muziek makende vrienden heb; ik houd van creatieve mensen ;)

    niet altijd hoor; lekker lui op de bank Resident Evil 4 spelen owned ook zwaar :D

    wat betreft de wijsheid en geluk; van hetzelfde; ik zou zelfs heel graag iemand die ook zo bezig is met deze materie in mijn msn willen hebben; je lijkt me een intelligent persoon die zijn bevindingen goed onderbouwd en vind het altijd leuk om over deze materie te babbelen. ik babbel er zoveel over dat meeste in me omgeving die het niet boeiund vinden er helemaal para van worden :(

  • Yeah Yeah

    Wat een onzin allemaal, gewoon een slimme truc van de duivel om ons af te leiden van de enige echte waarheid, nl Jezus Christus.