Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

21 december 2012

  • Daughter of Atlantis

    Ik vind dat je het wijs kan zeggen Jeroen…

    Je klinkt als een van mijn oude leermeesters… (oud leven

    in China… x 1000 jaar vC.) (Mocht je hem zijn… vind je

    het goed dat ik 50% van je woorden mee neem?… Net als

    toen…?)

  • Jeroen

    Hoi Daughter of Atlantis,

    Wat grappig! Ik zou niet weten of ik het ben hehehe…. Misschien moet ik eens een regressietherapie volgen. Dat lijkt me zowiezo erg interessant.

    50%? Ok, als je de lidwoorden (de, het en een) niet meeneemt is dat goed, da's al 50%… grapje…..

    Natuurlijk, je moet meenemen wat je kan gebruiken en wat je kan toepassen in jou leven, nu, al is het maar 1 woord. Iemand anders heeft weer iets aan de andere woorden…

    Of misschien heb je er nu niets aan maar herinner je ze later, als ze wel van pas komen.

    Woorden, ervaringen en kennis die je nodig hebt komen vanzelf op je af en herken je zelf het beste alszijnde toepasbaar. Sterker nog, als je echt klaar bent voor bepaalde informatie of ervaringen dan kun je die simpelweg niet meer ontwijken, ook al zou je dat willen, zo is mijn ervaring

    Fijne avond,

    Jeroen

  • Daughter of Atlantis

    ook fijne avond.

  • Aumdas, stone

    De Datum van grote gebeurtennisen, begint all op 6 juni om 6 uur in 2012

    Kijk maar naar de venus conjunction, en ook Jupiter met 2 astroide wolken, genaamd de trojans!!!

    De getallen worden dan 6 6 6, en vele vulcanene zullen gaan spuiten….veel vuur dus

    dat lijkt op het beeld, dat de duivel bestaat!!!!

    huh,…..beter om zo goed mogelijkm te leven, en je gidsen te volgen

  • Jeroen

    Leuk gevonden, Aumdas, dat 666 en de venusovergang.

    Wat ik me alleen afvraag is waar je de 3e zes vandaan haalt..?

    de zesde dag van de zesde maand ok, dat vat ik maar de venusovergang is van 10 uur ‘s avonds tot half vijf ’s morgens, in 2012….(heb ik net even nagezocht)

    Volgens mij staat de 666 voor iets heeeel anders. Lees dit stuk maar eens.

    Het heeft namelijk alles met sacrale geometrie te maken…

    http://www.seriewoordenaar.nl/seriewoordenaar/content/lees.asp?inleidingkey=128

    Het is mij onduidelijk waarom vulkanen dan actief zullen worden aangezien we dat met de vorige venusovergang op 8 juni 2004 ook niet gezien hebben…. Maar wie weet heeft het gevolgen……

    Jeroen

  • Daughter of Atlantis

    Het is reeds begonnen Aumdas…

    December 2012 komt de piek. Het hoogtepunt…

    Het getal 6 6 6… hoort hier niet thuis.

  • Jeroen

    666 heeft indirect ook met 2012 te maken en is gewoon sacrale geometrie.

    niet ´het kwaad ofzo´.

    j

  • Aumdas, stone

    Teoekmost lkight niet vast mischien

    Maar ik kan je wel voorspeeelen dat je zon opkomt……zelf om wleke tijd……tot op de seconde

    Wetenschap geeft veel inzicht,….en het verleden leert ons ook erg veel!!!!

  • 2012BELIEVE IT!

    Haai..

    Ik snap precies wat jullie bedoelen, ik leef niet alleen dubbel maar ook 3 dubbel. Als ik slaap en mijn gekko naast mij gaat liggen weet ik het; yes, ik mag weer mee naar de hogere sferen!

    Ik werk niet. Sommige vinden mij onproductief, nutteloos. Maar wat men niet weet is dat ik een soort spirituele superman ben. Ik help mensen die nieuw in de hogere sferen zijn, de wegwijs. Ik werk dus 's nachts heel hard. Overdag ben ik zo moe dat ik dus niet kan werken.

    Ik hoop dat jullie iets van mijn gave kunnen leren.

    MVG

    ps. 2012, in de hogere sferen bereiden ze zich er al op Voor, BELIEVE IT!

  • li-ana

    hoi allemaal,

    Een vraag. Ik heb van kinds af aan een raar gevoel, die onverwacht op me komt (triest,verdrietig). Mijn moeder vraagt dan, o wie gaat weer sterven? Omdat het altijd zo is, dat wanner dit mij overkomt, een paar dagen later, een bekende/familie overlijdt.

    Nu dat ik volwassen ben, ervaar ik het anders ik weet dat er iets gaat gebeuren ik voel het, doordat ik heel stil wordt en verdrietig. Ik kan het gevoel niet echt omschrijven.

    Ik zie ook vormen van mensen voorbij gaan. Laats heb ik een docent een hand gegeven en ik voelde een trilling dwaars door mijn lichaam gaan en van nowhere had ik het gevoel dat hij ziek is.

    Wie kan mij vertellen wat precies met mij aan de hand is.

    groetjes,

    Li-ana