Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

21 december 2012

  • Angela

    Niet zo moeilijk he. Dit is al erg lange tijd te lezen in verschillende boeken.

    Wellicht dat je het eerder gelezen hebt, en het daarom nu “doorkrijgt”

  • Jan

    Hallo,

    We spreken elkaar weer op laten we zeggen 1 januari 2013.

    Eens kijken wat er dan allemaal veranderd is.

    Persoonlijk denk ik weinig. Wij trappen er sinds mensenheugenis al een rommeltje van.

    Voorspellingen te over en (nog) nooit zijn ze uitgekomen.

    Mensen die ergens in geloven, zijn bereid om voor hun geloof de kluit te belazeren.

    Ik geloof wel dat er meer tussen hemel en aarde is, maar geen hogere macht die hier effe in komt grijpen.

    Zie alles in de juiste proporties, twee benen op de grond en slik niet alles als zoete koek.

    Jan

  • Juninho

    Sorry hoor, maar ik geloof dat niet.

    Met alle respect hoor, maar jij komt niet geloofwaardig over vindt ik want je kan niet uitgaan op je eigen gevoelens en dan vervolgens mensen proberen te overtuigen, van wat jij ‘zeker weet’.

    Deze mensen hier vragen jou hoe je dit allemaal weet en je praat er aardig eroverheen vindt ik zelf.

    Maargoed mensen wees maar niet bang want die Maya kalender klopt misschien wel of misschien niet.

    Want het was zoveel jaren voor Christus toen ze niet eens wisten welke dag het was en hoelaat het was.

    Dus hoe kunnen die mensen zomaar wat zeggen?

    Maar wil je goed worden voorgelicht over Astronomie etc.. Neem dan een uur van je dag, en lees ga naar deze site die hieronder staat weergegeven.

    mvg,

    Juninho

    http://www.astro.uu.nl/~strous/AA/nl/2012.html

  • Ray24

    Kwil even melden dat paulien gelijk heeft,

    ook ik voel dat er op die dag iets heel ernstigs gaat gebeuren en ik weet ook wat net zoals haar maar wil jullie graag de narigheid daarvan besparen.

  • Nathan

    Een vraagje.

    Hoe kunnen we straks leven op andere planeten? In de ruimte is geen zuurstof.

  • jarig vandaag

    op mijn verjaardag ??????(td) 8-)

  • Ongelovige

    @ Paulien..

    Serieus joh, eg waar?…..

  • Bart

    Beste Paulien,

    Ik geloof je, omdat dit zo mooi en eenvoudig is. Het is voor mij ook het meest aannemelijke scenario. Wie weet zien we elkaar…ergens…na 21-12-2012. Voor de ongelovigen: Google op sumer, lemuria, atlantis, maya, dogon tribe, sirius….en lees zoveel je kan.

    De wereld helpt zichzelf niet uit zelfgecreerde ellende, het universum neemt het van ons over. We hebben er een potje van gemaakt. Dat pikken de godinnen en goden niet. As simple as that.

  • Einstein

    Grote God.

  • Son of Wodan

    Dag Allen,

    Ik denk dat we het einde naderen.

    Kijk om je heen.

    Er gebeuren dit jaar veel dingen zoals de orkanen tsunamies aardbevingen.

    Open your eyes and see that the world has come to his end!!!!

    Greets, Son of Wodan