Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat gaan jullie doen op 20-12-2012?

  • Jeroen

    Wie gaf die lezing Estrella? Was het leuk?

    Zelf kom ik ook 21/12 22/12 maar ook weleens 23/12 tegen; zelfs 1 keer ‘kerst 2012’. Calleman maakt er helemaal een potje van en heeft het over eind oktober 2011.

    Anyway, het gaat volgens mij om 21/12 omdat dan (om 11 uur 11 smorgens) de winter begint in 2012 en de kosmische samenstand met precies dat wintersolstitium op 21/12 te maken heeft en de mayakalenders zijn weer op die samenstand gebaseerd….

    Zelf ben ik tegen die tijd allang niet meer in Nederland maar in een gebied dat ik veiliger acht; mocht er een poolshift komen door extreme zonneactiviteit….

    ciao,

    Jeroen

  • Peter

    Hi Jeroen,

    Ik heb op dit forum veel gelezen. Ben nu wel reuze benieuwd welke plaats op aarde jij veiliger en betrouwbaarder vindt dan Nederland !?

    Peter

    Utrecht

  • Hanna

    Ha die Jeroen,

    He, he, je bent er weer.

    Ik heb je gemist en dan gemist met HOOFDLETTERS hoor. ik had er al aan zitten denken om een zoekactie op touw te gaan zetten maar ik ben blij dat dat niet meer nodig is.

    Groeten en tot gauw weer,

    Hanna

  • Jeroen

    Hi Hanna,

    nou, ik heb jou ook gemist hoor.

    Ben niet helemaal weggeweest hoor, nieuwe job en veel gewerkt en de schaarse tijd moet een beetje verdeeld worden he…

    ciao,

    Jeroen

  • estrella

    Hoi Jeroen

    Degene die de lezing gaf heet Daan Akkerman en ik vindt zijn lezingen altijd interessant en leuk, deze lezing ging over de Mayakalender met uitleg dat de Maya's na 2012 nadat de aarde in een nieuwe baan is overgegaan geen idee meer over de tijd (daar de tijd anders wordt) doorkregen en daarom gestopt zijn met de kalenders, en niet omdat het het einde van de wereld zou zijn of dat soort rampenplannen, en over de kristallen schedels waarvan er nu 4 gevonden zijn en dat de andere 8 nog waarschijnlijk voor 2012 boven water, zand of ijs komen enz. ik denk dat jij al deze verhalen wel kent, verder nog over Atlantis vindt ik zelf erg interessant en nog andere aanverwante zaken (ik weet eigenlijk niet of ik dit wel zo op het internet kan zetten dus ik stop er maar mee), maar leuk en boeiend ja, hij kan het goed vertellen.

    Ik kom ook verschillende data tegen varierend van 21 tot 24-12-2012 dus ik ga maar uit van de 22ste maar ik geloof eigenlijk niet dat er echt iets groots gaat gebeuren dus het maakt voor mij niet zo uit welke datum het nu precies is (alhoewel je weet maar nooit).

    Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar jouw veilige plek op aarde???

    XXX Estrella

  • stef

    Ik heb een tijdje terug gelezen over de schedels. Ik vind het heel boeiend en spectaculair. Er is alleen niet zoveel informatie over, over wie ze gemaakt heeft e.d. of loop ik verkeerd te zoeken? Ik heb wel verhalen gelezen van mensen die bijzondere momenten hadden bij een aanraking of aanzicht van de schedels.

  • Ryanne

    Hoi allemaal,

    Tja wat ga ik doen op 21-12-2012. Eigenlijk nog helemaal niet over nagedacht. Ik denk iig dat ik niet meer in Nederland woon, maar zuidelijker, ik denk aan Spanje, het land waar ik al eens geleefd heb. Aangezien ik denk en voel dat er niet iets vreselijks gaat gebeuren op de bewuste datum, denk ik alleen maar dat deze dag gepaard gaat met veel liefde, licht en harmonie. Ik denk dat al onze chakra's nog meer open gaan staan, dat het contact met het universum en onze gidsen, mensen aan genezijde alleen maar sterker is. En hoe wij dit leren, daar zijn de Kristalkinderen voor om ons hierin te begeleiden. Na 21-12-2012 is het voor ons niet meer nodig om te praten, onze intuitie zal ons communicatiemiddel zijn.

    De vraag die opeens bij mij naar boven komt is: waar komt de angst vandaan, bij bepaalde mensen,ten opzichten van 2012? De boodschap voor ons is nu juist om te leren om onze angsten los te laten, om te vertrouwen op onze intuitie, onze gidsen en begeleiders. Zolang wij onze angst (in welk opzicht dan ook)niet kunnen loslaten, is het voor de Kristalkinderen onmogelijk om met ons te leven en ons te begeleiden voor, tijdens en na 2012. (Ik ga denk ik een topic openen om jullie wat meer te vertellen over de taken van Kristalkinderen en wat uberhaupt een Kristalkind is. )

    Probeer je gedachtes helemaal leeg te maken(ik weet dat dat moeilijk), probeer het woord 2012 door je heen te laten gaan en luister dan naar je intuitie/je gids wat die erover te zeggen heeft. Voel wat er met je gebeurd(klinkt misschien erg zweverig, maar het helpt echt), lichamelijk, geestelijk, emotioneel enz. als je 2012 door je heen laat gaan. Ik ben heel benieuwd wat er dan met jullie gebeurt. Bij mij voelde het iig goed, heel goed. Ik hoor het graag van jullie,

    Liefs Ryan

  • sonja

    Hoi Ryanne,

    zoals ik al meer heb geschreven wordt je niet echt vrolijk als je op internet diverse sites leest over 2012.

    Vulkaan uitbarstingen, tsunami's, oorlog etc etc

    Sonja

  • Ryanne

    Hoi Sonja

    Is het dan misschien een idee om die dingen niet meer te lezen, maar met je eigen gevoel/intuitie te bepalen wat je voelt over 2012 en dit gevoel proberen vast te houden. Want het zou gewoon jammer zijn als iedereen elkaar bang gaat maken met dingen die misschien helemaal gaan gebeuren of misschien ook wel. Maar wat kan je er aan doen. Je hebt er eigenlijk niets aan om van tevoren al te weten dat er veel nare dingen kunnen gaan gebeuren(vind ik), want je kan het toch niet tegen houden helaas. En ze moeten ook gebeuren om de wereld wakker te schudden om te leren vanuit liefde en licht te gaan leven. Maar ieder heeft z'n eigen manier om met de voorbereidingen van 2012 bezig te zijn, ik vind het alleen jammer en zonde dat het bij bepaalde mensen gepaard gaat met angst(wat ik ook wel weer kan begrijpen hoor), want dat is juist niet de bedoeling van 2012 denk ik.

    Groetjes Ryan

  • sonja

    Hé Ryanne,

    Ik laat het wel op me afkomen,

    Ik vind het best wel spannend maar ook wel eng,

    maar dat is volgens mij altijd als je niet precies weet wat er staat te gebeuren.

    Wat is wel weet is dat er wat gebeuren moet anders gaat de aarde er onderdoor samen met de mensen en dieren.

    Fijn weekend en tot de volgende bericht

    Sonja