Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat gaan jullie doen op 20-12-2012?

  • Marc2

    Ik drink niet, maar als we er dan toch allemaal aangaan kan ik me net zo goed een stuk in de kraag drinken :D

  • Mark

    Proost!

  • Estrella

    :D Er veranderd ook niets hier.

    Marc2 heeft duidelijk niet zoveel met de Purucker :)-D

    Ik ben zelf groot fan van de Purucker en ga daar in dit citaat dus helemaal in mee.

    Groetjes, Judith

  • De heer Reutel

    Net als de Mexicaanse griep, een heel boel bombarie, maar weinig actie.

    En ook weer veroorzaakt dor de mens ….

  • Nathalie

    Hoi,

    Ik heb niet alles gelezen hoor, maar op dit berichtje wil ik even reageren.

    Het klopt namelijk niet dat de Maya's geen besef meer van tijd hadden, want ze hebben ook voorspellingen gedaan over het jaar 4727.

    De voorspelling die ze hebben gevonden over het jaar 2012 konden ze niet ontcijferen omdat deze in zoverre beschadigd was dat ze het niet meer konden lezen en dat het dus alleen gissen is…

    Wat de datum betreft 21 of 22. Ik denk dat dat met het tijdsverschil te maken heeft. In Mexico is het namelijk 7 uur vroeger dan in Nederland en in Guatemala 8 uur vroeger. Wanneer we de klok verzetten veranderd dat natuurlijk weer.

    Er is een tentoonstelling over de Maya's in Leiden. www.maya-2012.nl

    Mij lijkt het wel bijzonder om rond deze periode in Guatemala te zijn, in Tikal ofzo. Puur om de rituelen daar mee te maken en te zien hoe de mensen er in geloven en mee omgaan.

    Ik denk zelf niet dat er iets heel opvallends zal gebeuren op die dag, maar dat het inderdaad al geleidelijk aan de gang is. De zuivering van de aarde (kijk naar alle natuurrampen enzo)…

    Groetjes Nathalie

  • Irene

    Op 21-12-2012 is er niets aan de hand.

    Ook de planeten en de zon staan niet in 1 lijn met elkaar en met het middelpunt van de melkweg.

    Het gaat gewoon niet gebeuren.

    Als je je er even in verdiept op internet, kom je er vanzelf achter.

    De Mayakalender en alle hierogliefen liegen er niet om zou je zeggen.

    Echter, deze zijn zo'n 100 jaar geleden door 3 mensen ontcijferd.

    Alleen de telling was al verkeerd, daarbij komt nog dat anderen misschien wel een heel andere betekenis zouden geven aan de ontcijferingen.

    Dus zoals de heer Reutel ook al zegt: door de mens bedacht / verkeerd geinterpreteerd. Jammer, was wel spannend geweest…

  • Guust Flater

    Ik ga me helemaal suf neuken Het kan de laatste keer zijn :-) (:D

    LoL

  • Jamaar

    Wordt een heel leuke dag. Al die trieste gezichten van de 2012-gelovigen omdat er niets bijzonders gebeurt. En daarna de smoesjes van hen.

  • Jean-Paul

    Ik zal met mijn dierbaren mijn tijd door brengen waar ook ter wereld en zal ik erin blijven geloven dat door deze veranderingen ook weer positieve dingen kunnen ontstaan.

    De wereld vergaat niet, het verandert slechts. Waarom dan niet mee veranderen?

  • Snabbel

    ik ga denk flink ketsen die dag