Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat gaan jullie doen op 20-12-2012?

  • Maya

    hoi,

    Op die dag (20 december) ben ik dan jarig….En op die dag word ik dan 36 jaar.

    Heb echt niet idee, hoe ik me moet voorbreiden.

    Ik laat God eigenlijk over wat Hij met ons wil…

    Eigenlijk denk ik over. maar verder heb ik echt geen idee…

    Ik ben zelf doof, dus jullie zijn horenden, dus jullie horen sneller wat er allemaal gebeurt .

    Ik ( en dovenwereld) komen iets later pas achter wanneer en wat enzo…

    dus daarom heb ik geeeeen idee,sorry :S

  • arnold huisman

    Ik geloof wel dat het zover komt,maar de exacte datum durf ik niet te noemen.

    Gezien de rampen van de laatste tijd,daarbij het nieuws dat de zon aan het veranderen is,en de maan krimpt zegt genoeg.

    Als het komt dan hou je er toch niets aan,erg sneu vind ik het voor mijn en alle andere kinderen die nog een heel leven voor zich hebben.

    Voor mij maakt het niets uit,ik ben al een jaar werkloos doe alles om weer aan de bak te komen,maar 43 jaar en je telt niet meer mee,kortom ik ben het leven toch al zat.

    De wereld is een zootje,oorlog,honger in afrika,alles draaid om geld en macht,alsof er geen leuke dingen meer bestaan.

    Bij een werkgever moet je presteren snel,snel,snel,je bent een nummer op deze aardbol.

    Wanneer je macht hebt en rijk bent tel je mee,en anders zul je alle zeilen bij moeten zetten om te kunnen overleven.

    Kortom,mocht het zover komen 20-12-2012 jammer net voor de kerst,maar we gaan toch een keer.

  • johan

    ik word ook 24 dat jaar net iets daarvoor

    op de 12de van de 11de

    ik ben gelukkig matroos op een bootje dus tja ik hoef me niet druk te maken om natte voeten ;)

    ach ik weet niet eens of ik wel lang ga overleven op een schuitje met beperkte voedselvooraden

    big deal .

    water plenty

    anyhow ik bereid me wel voor

    fysiek en mentaal en met supply's zoals grote zakken rijst geblikte groenten fruit en vlees

    vishengels luchtbuks ,mischien ook wel een of 2 revolvers met plenty kogels ,of pijl en boog is ook handig

    ehm solarpanels , medicijnen,medickits ,gasmaskers,brandblussers,gereedshap,motoronderdelen etc waterzuiveringsfilters koperdraad lampen .heel veel touwen , hout en teer,duikgerief flessen lucht,harpoengeweren

    en oplaadbatterijen .veel kleding en dekens ehm wat muziekinstrumenten zoals gitaren en mondharmonica's

    en flink wat boeken en grote hoeveelheden diesel in de tanks,en een mast met zeilen. en hopelijk iemand waarvan ik hou aan boord

    en zo creér ik dan de ark van johan hahahahaha

    oh en voor ik het vergeet zo'n halsketting met een cyanidepilletje mocht mijn plannetje falen

  • GA JE MEE

    dames en heren ik weet dat heel veel mensen met vraagtekens zitten maar doe dat niet wees niet naief je overlevingsdrang zal je helpen moed en lef is wat je nodig hebt ,

    1.je hebt geld nodig en goud dit i.v.m storting financieele sector dus een start met geld om je behoeftes bij elkaar te kunnen kopen en goud omdat je dat moet doen nadat je alles hebt overleeft.

    b.v kijk maar naar alle t.v zenders die nu reclame voeren voor uw goud vergis je niet mensen de hogere piefjes zitten al gebakken maar plukken letterlijk ierdereen kaal.

    2.veilige toevluchtsoorden .

    Noorwegen…………………goed beveiligd onmogelijk toegang

    grens van frankrijk en zwtserland…………….. de ondergrondse onderzoeks centrum als je erin kan komen

    alpen hoog gelegen maar wel koud

    turkije zwarte zee gebied hoge landschap veel groen en perfect gelegen i.v.m tsunami en aarbevingen geen breuklijn

    vergeet niet dat je nu al een groep mensen families bij elkaar veel kunt doen

    bouw je eigen ondergrondse ark persoonlijk ga ik naar het gebergte van turkije trabzon en dan zo een 30 km land inwaards kijk maar op de kaart is een mooi locatie i.v.m groen en hoogte.economisch gezien nu een zeer goedkope locatie ook .

    3.las eerst heb je wapens nodig sorry maar ja dat is wel nodig je moet in die tijden jezelf en je geliefden kunnen beschermen van mensen buitenaf en geloof me mensen onze dierlijke instincten gaan parten spelen we zullen moeten overleven ………..

    4.veel water

    veel meel

    veel rijst

    veel zaadjes van alles wat je maar kan eten dierlijkleven zal op moeten worden geimproviseerd d.m.v dieren arken bouwen naast gelegen aan je eigen locatie.

    en wat heb je meer nodig om een jaar of wel 3 te kunnen overleven zowiezo al je basis gebruiks artikelen van vuur tot licht tot pannen en messen .

    b.v noorwegen is een ondergrondse zaad opslag ark en tegelijkertijd een ark voor 4000 Nooren

    en zo meer totaal voor 2 miljoen Nooren.

    Het nederlandse elite zal zich waarschijnlijk in duitsland verstoppenof in Africa.en zij zullen er ruimschoots zijn ingeruimd en al .

    Mensen niemand weet hoe groot het zal worden behalve de mensen op deze planeet die alles eerstehands te horen krijgen.dus zorg voor jezelf.als er niks is gebeurt dan weet je dat je in ieder geval er alles aan hebt gedaan en je bent er nog dandat je het wist en er niks aan hebt gedaan en iedereen en alles waar je om geeft……………………………………………………………..

    dus wees ze voor je kan wel voor een paar duizend euro overleven het zal wel niet zo comfortabel zijn als die van de elite maar je kan ze er achteraf van confronteren…………………………………….hebt je vragen mail me dan maar Locos_184@hotmail.com

  • niels

    Hoi Linda,

    Om maar even te zeggen lieg ik niet als ik zeg dat Israëlische onderzoekskundigen al jaren geleden wisten dat dit wetenschappelijke voorgeval zou plaatsvinden op 20-12-2012. Zelf heb ik er als Theologisch, fylosofisch en natuurkundig onderzoeker zo mijn bedenkingen bij maar, dat wil niet zeggen dat je niet het zekeren voor het onzekeren moet nemen.

    Om het kort te houden raad ik je aan om de volgende dingen te ondernemen zodat je bent voorbereid op het ergste:

    1. Train jezelf op psygische wijzen door het nu al te accepteren. Dan ben je al een heel eind.

    2. Vergaar zoveel mogelijk kennis tot die dag. Lees bijvoorbeeld een boek over hoe je kunt overleven in barre omstandigheden.

    3. Train je lichaam door veel te sporten, minder te eten, meer kracht op te doen en een betere conditie op te bouwen. Zo zal je lichaam beter met plotselinge negatieve stress om kunnen gaan. En zul je sneller je doel bereiken omdat, je ondertussen ook jezelf psygisch getraind bent.

    4. Rook en drink niet! Wand die kunnen je afhankelijk maken van negatieve stoffen en ze zullen je minder flexiebel maken in de dingen die jij doet.

    5. Bid elke avond voor het doel dat je wilt bereiken. Het zal je helpen.

    6. Zorg dat je van zo weinig mogelijk afhankelijk bent. Dan ben je vastberadender om sneller je doel te bereiken.

    7. Begin er metteen aan en wacht niet! Nunc Aut Nun quam.

    Als je slim bent, ben je voor de kerst van 2012 in het Himalaya gebergte.

    Als vast een voorspoedig en gezond 2011 en 2012 toegewenst

    Groetjes Niels,