Zo, even met de hond in de hozende regen gelopen en het hoofd is weer redelijk op orde.
Ik hoop dat ik het niet zo chaotisch en toch duidelijk kan omschrijven wat mijn gevoelens cq gedachten hiervan zijn. Ook een beetje uit eigen ervaring.
Bij mij is het op zo'n moment een hoofd vol gedachten en chaos dat het uit elkaar lijkt te knallen maar het is geen hoofdpijn. terwijl ik dan mijn hoofd vasthoudt van houdt alsjeblieft op gaan mijn benen in de kramp, voeten worden heet enz. enz. zweet breekt uit en uiteindelijk lig, dan weer zit je en weet je niet wat te doen. Herkenbaar ??
Wat Sanne bedoelt met het openen van de kanalen herken ik vanuit de Reiki leer maar dat is (als ze dat bedoelt) anders dan wat jij aangeeft.
Graag wil ik daarop ingaan maar enkel op verzoek, misschien is het nl. ten overvloede.
Stef, ik wil eigenlijk aan je vragen om terug te gaan naar de eerste keer dat je dit kreeg/ervoer en probeert te herinneren wat de tijd eromheen was. ik bedoel, ging het goed op school, thuis, vrienden ???
Ik vermoed nl. dat jij het laatste jaar (minstens) op de een of andere manier een beetje te veel van het goede hebt gehad. Kunnen grote klappers zijn, kunnen ook een heleboel speldeprikjes op 1 grote hoop zijn.
Je hebt (denk ik) een dusdanig groot spanningsveld in je lichaam opgebouwd dat je lichaam hier zo'n beetje te klein voor is geworden. Mar het moet er wel op de een of andere manier uit.
Sanne gaf al aan dat ze dan lekker gaat zitten janken of wat dan ook, doe ik dus ook, gelukkkig zijn wij vrouwen in het emotioneel zijn meer incontinent dan mannen.
Tot zover dit, ga hier niet verder op in, ben eerst benieuwd wat jij er voor jezelf van kan maken.
Grrrrrroeten,
Hanna