Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Onrust

• Sanne

Hai,

na, hier http://www.wholisme.nl/stichting/artikelen/thymus.htm , over de ontwaking van je zieleklier .

En hier een stukje van http://www.eenheids.net/Jullie%20Eerste%20Contact/hoofdst.3.htm :

<<>>

Mmmm, ik had ergens anders nog gelezen over dat je nagels bv ook sneller gingen groeien en over hormonale veranderingen, maar kan ik zo snel niet vinden.

O ja, en ik zie de oorzaak, althans bij mezelf van die tijdelijke insomnia dus vanwege die veranderingen en aflossen en inlossen van karma met zo'n rotsnelheid dat het nog maar net te behappen valt; we doormaken dingen, waar we eerder 20 levens over zouden doen.

;-) Sanne

• Hanna

Zo, even met de hond in de hozende regen gelopen en het hoofd is weer redelijk op orde.

Ik hoop dat ik het niet zo chaotisch en toch duidelijk kan omschrijven wat mijn gevoelens cq gedachten hiervan zijn. Ook een beetje uit eigen ervaring.

Bij mij is het op zo'n moment een hoofd vol gedachten en chaos dat het uit elkaar lijkt te knallen maar het is geen hoofdpijn. terwijl ik dan mijn hoofd vasthoudt van houdt alsjeblieft op gaan mijn benen in de kramp, voeten worden heet enz. enz. zweet breekt uit en uiteindelijk lig, dan weer zit je en weet je niet wat te doen. Herkenbaar ??

Wat Sanne bedoelt met het openen van de kanalen herken ik vanuit de Reiki leer maar dat is (als ze dat bedoelt) anders dan wat jij aangeeft.

Graag wil ik daarop ingaan maar enkel op verzoek, misschien is het nl. ten overvloede.

Stef, ik wil eigenlijk aan je vragen om terug te gaan naar de eerste keer dat je dit kreeg/ervoer en probeert te herinneren wat de tijd eromheen was. ik bedoel, ging het goed op school, thuis, vrienden ???

Ik vermoed nl. dat jij het laatste jaar (minstens) op de een of andere manier een beetje te veel van het goede hebt gehad. Kunnen grote klappers zijn, kunnen ook een heleboel speldeprikjes op 1 grote hoop zijn.

Je hebt (denk ik) een dusdanig groot spanningsveld in je lichaam opgebouwd dat je lichaam hier zo'n beetje te klein voor is geworden. Mar het moet er wel op de een of andere manier uit.

Sanne gaf al aan dat ze dan lekker gaat zitten janken of wat dan ook, doe ik dus ook, gelukkkig zijn wij vrouwen in het emotioneel zijn meer incontinent dan mannen.

Tot zover dit, ga hier niet verder op in, ben eerst benieuwd wat jij er voor jezelf van kan maken.

Grrrrrroeten,

Hanna

• Daughter of Atlantis

Lieve Stef,

Ik heb het zelf ook zo ervaren in het begin dat ik contact

kreeg met mijn Gidsen… Dat heeft bij mij wel even geduurd

trouwens voordat ik orde uit de chaos kon scheppen.

Wat er in mijn geval gebeurde is omdat ik mijzelf opende voor de entiteiten om me heen er een ware strijd plaatst vond tussen

goede en slechte entiteiten… In die periode heb ik zelfs een

tijdje ‘geschreven’ met een slechte entiteit die zich voordeed als een goede… Maar dat had ik vrij gauw in de gaten.

Verder stel je je op zo'n moment ook open voor alle onrust die er op de aarde heerst…

Het enige wat ik je kan aanraden is je in te beelden dat je hele lichaam omhuld is met een blauw licht (bescherming)

Je mag ook rustig luidop zeggen : "Alle slechterikken uit mijn kamer. Mijn Licht verdrijft de duisternis. En nou weg wezen!

En de volgende keer iets specifieker te zijn.

"Vriend/Wezen/Engel (wat jij wil) van het Licht. Mijn eerste (hoofd) Gids voor dit leven ik zoek directe contact met jou.

Help me een manier te vinden om dit contact te maken."

liefs Atlantis

• Daughter of Atlantis

Geen zorgen Stef… Het komt mij ook bekend voor…

Al deze extra informatie… maakt mij ook erg onrustig… Alsof ik twintig koppen koffie op heb… (althans ik denk dat het zo

voelt… aangezien ik geen koffie drink (lust)

Je zou… (ik vond het eng… Maar het heeft wel geholpen en het was ook goed, dus reden voor angst had ik niet) boven op je bed gaan liggen als Jezus, dus armen wijd… Je zegt…

“Moge het Licht me beschermen. Ik vertrouw in het Licht… Goed dat laat me nu ervaren wat ik moet ervaren…”

Het kan zijn dat ze of opeens van alles in je kamer gaat zien.

Of dat je geest opeens meegesleurd wordt naar een droomwereld of een werkelijke wereld… Of dat de onrust zo groot wordt dat je denkt je verstand te verliezen… Blijf dan geloven in het Licht…

Contact maken met een mens is niet eenvoudig… Het heeft maanden geduurd voordat mijn Gids en ik fatsoenlijk met elkaar konden schrijven…

liefs Atlantis

• Daughter of Atlantis

Heel gemeen (niet echt hoor)… Maar mijn Gids zegt het ook altijd tegen mij…

Ik herken de ongeduld in jou… Dus ik zal jou nu hetzelfde vertellen wat mijn Gids (en) alttijd tegen mij zeggen.

1e: “Het is één van jouw LevensLessen om het Geduld in jezelf te vinden.”

2e: "Heb geduld… Tijd zal meer antwoorden geven dan jij vragen hebt.

Ikzelf mopper dan altijd wat… Maarrrrrrr misschien kan jij

er iets mee.

8-)

• estrella

Hi Sanne

Ik had de bovenstaande linken al eerder gelezen maar heb ze als “geheugen”steuntje zojuist nog een keer gelezen en ik kan alleen maar denken: YES!! Ik ga goed.

Thanks voor de links, want ik was weer een beetje aan het twijfelen geslagen en dan doet het goed om zoiets nog een keer te lezen.

XXX Estrella

• estrella

Hi Atlantis

Even een vraagje: wat bedoel je met schrijven met mijn Gids?

Bedoel je automatisch schrift?

Ik heb dat deze week voor het eerst geprobeerd en ik kreeg sterke trillingen in m'n schrijfhand een paar keer, maar verder niets.

Ik pendel wel maar automatisch schrift lijkt me duidelijker, of bedoel je wat anders?

XXX Estrella

• Hanna

http://www.eenheids.net/Opmerkelijke%20verhalen/dna-veranderingen.htm

Hier is er nog zo 1

• Daughter of Atlantis

Ja ik bedoel automatische schrift.

• Daughter of Atlantis

Hallo Hanna,

Ik heb net ‘jouw’ pagina gelezen en de link waar hij naar toe

verwijst…

Ik heb alle symptomen zoals beschreven… en tig dokters

bezoeken gemaakt… Uiteraard was het allemaal psychisch…

(zelfs de hoge koortsen en letterlijk zo zweten ik mijn dekbed

en sloop kon uitwringen… vond hij resultaat van mijn overgevoeligheid… Hij wilde zelfs dat ik met instanties ging praten omdat ik dit allemaal had… Alsof ik emotionele en psychische hulp nodig had…

Dankjewel Hanna voor deze Link… Alles valt steeds meer op z'n plek.