Hoi hoi,
Jeetje wat een herkenning allemaal zeg!!!
Ik heb van die periodes gehad (de laatste tijd zijn ze gelukkig een stuk minder) dat ik niet kon slaen van de onrust. Er kwam van alles in mijn hoofd opzetten en voelde van alles wat ik eigenlijk niet onder woorden kon brengen. Vreemde dingen die ik langs zag komen in mijn hoofd, angsten, dingen die ik gewoon helemaal niet kon volgen. Heb een tijd gedacht dat ik gek aan het worden was.
Ook gewoon overdag…dan wist ik van gekkigheid niet waar ik heen moest gaan. Stapte dan vaak in de auto en werd wel rustiger, maar als ik dan in bed lag, dan begonnen die gedachten weer te malen. Om nu precies te zeggen wat er allemaal door me heen ging weet ik niet meer. Maar het was heel vervelend!!
Daarbij kwam ook dat ik een periode had dat ik aldoor maar koorts had. Verder geen ziek gevoel, maar wel koortsen van 40 graden en hoger. Nu ik dit zo allemaal heb gelezen in deze topic zijn er wel heel veel kwartjes gevallen. Er was dus een reden voor, een reden die de artsen niet hadden kunnen vinden…had dat allemaal te maken met de veranderingen die gaande zijn??
Stef ik kan je zeggen uit eigen ervaring dat dit allemaal over gaat…..heb je misschien nu niks aan om dat te horen, maar bij mij is het nu rustig. Voel me weer lekker en heb ik die periode wel heeeeeeeeeel veel geleerd. Vooral overal over mezelf. Wie ik ben, wat ik kan en wara ik voor sta enz…..
Dus ik zou zeggen laat het over je heen komen, probeer je er niet al te heftig tegen te verzetten, want dan wordt het nog heftiger en komt er meer naar je toe. Laat het over je heen komen, die gedachten proberen langs je heen te laten gaan. zie ze als het ware als wolkjes voorbij gaan. Het kan heel evrmoeiend zijn, maar je kan het aan…je krijgt namelijk nooit meer op je af dan je aankunt. Daar zorgen ze (gidsen) wel voor. De hulp is er altijd. In de kleinste dingetjes. Zoals je hebt bijvoorbeeld een vraag gesteld in jezlef en het antwoord kan dan zomaar via iemand naar je toe komen. Of via een bord wat je ziet of via wat dan ook. Je hoeft het alleen maar te zien.
Ehmmm misschien ben ik wat afgeweken hier en daar, maar ik lees hier zoveel herkenning!!! Voelt heel goed kan ik zeggen….
Liefs Dolfijn