Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Onrust

• stef

>>Stef, ik wil eigenlijk aan je vragen om terug te gaan naar de eerste keer dat je dit kreeg/ervoer en probeert te herinneren wat de tijd eromheen was. ik bedoel, ging het goed op school, thuis, vrienden ???<<

Na nou, ik weet het allemaal niet zo goed meer. Dat is nu 10 jaar geleden denk ik. Ik kan de laatste tijd slecht dingen herinneren, voor op korte termijn..maar volgens mij had ik toen 1 dag een dip van: niemand houd van me.

best zware kost voor iemand van 9/10 jaar natuurlijk. Ik vraag me nog steeds af hou ik uberhaupt op die stomme gedachte kom. Ik had er nog nooit bij stil gestaan, ik leed een goed leven met vrienden en gezonde familie. Nu nog steeds ;)

Maar ik snap niet hoe ik op het idee kwam. Later, toen het over was, meteen de dag erna, had ik ook zoiets van : ??

Het verschil met deze week is dat ik nu helemaal geen gefocuste gedachte had. Niet echt 1 onderwerp, allemaal losse flarden. Toen had ik wel die onrust, ik weet nog dat ik rondjes in mijn kamer aan het lopen was. Pff ik moet er eigenlijk niet aan terugdenken…

• stef

ni = nu. dus ik voel de behoefte wel,

Liefs!

• estrella

Hi Stef

Goed plan! gewoon genieten van het proces en laten komen zoals het komt met ups en downs, 't is inderdaad een uniek proces.

Ik heb dat ook, soms groeit al de informatie me boven het hoofd en dan moet ik het even laten rusten, maar net als bij jou, het blijft steeds weer trekken om er verder in te verdiepen.

Maar: “ rustig aan dan breekt 't lijntje niet”.

Liefs Estrella

• Hanna

nabrandertje van moi,

Volgens een aardse psych. zou je wat meer dan gezond is, gespannen kunnen zijn, let dan op jezelf en loop jezelf niet voorbij. Vooral het kort geheugen probleem is daar een aanwijzing van. ( ik spreek uit ervaring, denk aldoor dat alzheimer op de loer ligt haha)

Een spirituele psych zou inderdaad kunnen zeggen dat je je aan het ontwikkelen bent voor de volgende BIG stap. Wees dan niet bang, je krijgt nooit meer dan je aan kunt. Relax, ga achterover zitten en laat het dan over je heen komen.

Nu van mij niets meer hierover.

Groeten,

Hanna