>>Stef, ik wil eigenlijk aan je vragen om terug te gaan naar de eerste keer dat je dit kreeg/ervoer en probeert te herinneren wat de tijd eromheen was. ik bedoel, ging het goed op school, thuis, vrienden ???<<
Na nou, ik weet het allemaal niet zo goed meer. Dat is nu 10 jaar geleden denk ik. Ik kan de laatste tijd slecht dingen herinneren, voor op korte termijn..maar volgens mij had ik toen 1 dag een dip van: niemand houd van me.
best zware kost voor iemand van 9/10 jaar natuurlijk. Ik vraag me nog steeds af hou ik uberhaupt op die stomme gedachte kom. Ik had er nog nooit bij stil gestaan, ik leed een goed leven met vrienden en gezonde familie. Nu nog steeds
Maar ik snap niet hoe ik op het idee kwam. Later, toen het over was, meteen de dag erna, had ik ook zoiets van : ??
Het verschil met deze week is dat ik nu helemaal geen gefocuste gedachte had. Niet echt 1 onderwerp, allemaal losse flarden. Toen had ik wel die onrust, ik weet nog dat ik rondjes in mijn kamer aan het lopen was. Pff ik moet er eigenlijk niet aan terugdenken…