Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hoe zit met onze kinderen?

• estrella

Hi Atlantis

Hartstikke sterk en goed dat je zo in het licht bent gebleven dat is ook precies

de bedoeling.

Ik ben niet gepest (alleen een keer een sadist van een chef gehad op m'n werk

die had volgens mij een neus voor verlegen mensen en die kickte erop om die dan

te pesten vanuit zijn machtspositie, ben ik toen wel overspannen van geweest maar ook weer van geleerd natuurlijk).

Blijkt wel dat de moeilijkste lessen uiteindelijk wel de beste zijn en dat je er sterk uitkomt, vindt ik uiteindelijk wel een troost.

XXX Estrella

• Ryanne

Onze kinderen zijn juist onze boodschappers. zij weten precies waarom ze hier zijn en wat hun `taak`is om hier op aarde te zijn. Zij zijn er juist om ons te helpen naar 2012 toe en de tijd? die daarna komen gaat. Zij zitten al op het trillingsniveau(5e dimensie)waar wij in 2012 naar toe gaan, zij zijn al voorbereid, zelfs hun DNA is al aangepast en anders dan dat van ons. Dus je hoeft je niet af te vragen wat er met onze kinderen gaat gebeuren, wij moeten ons afvragen hoe wij op een liefdevolle manier zo veel mogelijk mensen en wezens mee kunnen laten gaan naar de 5e dimensie(trillingsniveau) in 2012.

liefs Ryan

• estrella

Hoi Ryanne

Welkom! erg fijn een nieuwe stem.

Ik wil wel gelijk even reageren op je stukje.

Volgens mij is het DNA niet van alle kinderen aangepast en zijn ook niet alle kinderen al Nieuwetijdskinderen, zover ik het begrepen heb worden er vanaf nu wel steeds meer kinderen geboren met de nieuwe DNA en komen er steeds meer sterrenkinderen en indigo's maar niet allemaal.

Waar basseer je dat op als ik vragen mag? Vindt ik wel interessant hoor!

XXX Estrella