Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ultraviolette straal naar de aarde op dinsdag 17 oktober 2006

• Tuan

Hi everyone,

Heb ik er toch helemaal neits van gemerkt….

Greetings,

Tuan

• Marie-Christine Stutterheim

Kan kloppen Tuan, je moest het zelf doen, ervaren, je ervoor openstellen, het zelf scheppen. Als je dat niet door hebt, dan ben je nog in slapende toestand. Niet erg hoor. Wie weet maakt iemand je wakker? Een schone prinses of prins?

En ook als dat niet gebeurt is er nog niets aan de hand. Ieder vogeltje zingt zoals die gebekt is. Geef iedereen en jezelf wel de ruimte om heeeeeeeeel veeeeeeeeel te ontdekken in dit leven. Het is de moeite waard en een groots avontuur.

Christine

• Marie-Christine Stutterheim

Ha lieve Elza,

Wat leuk jouw reaktie. Zo ervaar ik dat ook vaak. Zo kun je elkaar over en weer helpen en steunen en aanvullen.

Heb gisteren ook What the bleep down the rabbit hole bekeken thuis op dvd. Het was precies de goede dag ervoor.

Ga er nu nog niet uitgebreid over vertellen want ik moet nu echt slapies gaan doen. Morgen volle dag met veel bezigheden en redelijk vroeg op.

Christine

• Tuan

hallo Marie-Christine,

Wellicht, hoewel, slapend? Ik ben klaarwakker, hoor! Maar, zou het misschien ook kunnen dat er dus afgelopen 17 oktober gewoon helemaal niets gebeurd is, geen “straal”, waar vandaan dan ook, en dat daardoor er ook geen effecten te bespeuren zijn? behalve, als je dat zelf graag wilt, en wat je dan ook meemaakt troeschrijft aan deze zomaar ergens vandaan gekomen gebeurtenis.

Die straal dus, nee, daar geloof ik dus niets van. Dat, wat je doet of niet doet, hoe je je wilt ontwikkelen, uit jezelf moet komen, dat staat voor mij wel vast, en daar heb je geen straal voor nodig. En, wakker blijven, graag ook met beide voeten stevig op de grond.

Greetings,

Tuan

• judith

Hoi Nina :-)

Dank je voor je toelichting en ik denk er precies zo over, werken aan mezelf om daarna en eigenlijk ook al tegelijkertijd te kunnen helpen om anderen iets aan te reiken wat ik uit eigen ervaring geleerd heb, mooi proces inderdaad (ook zwaar), ben je ook bekend met esoterie en/of gnostiek?

Liefs Judith

• judith

Hoi Elza en Christine

Heel herkenbaar jullie ontvangst en uitzendgebeuren doe ik ook oftewel het gaat tegenwoordig automatisch, ik vind dat misschien wel het mooist van de spirituele-groei om dit soort dingen/gedrag te zien groeien en de wisselwerking ervan te ervaren.

Gisteren had ik helaas een mega-hoofdpijn over m'n gehele schedeldak en voorhoofd en ook een soort spierpijn door m'n hele bovenlijf, was er gewoon beroerd van en ook niet weg te slikken met homeopatische en chemische middelen of via energiebehandeling, weet niet waar die pijn vandaan kwam dus ondanks het mooie weer en alle goede bedoelingen was dat een downer op de dag maar goed ben lekker in het zonnetje gaan liggen en heb wel het een en ander aan positieve en mooie gedachten met de “zevende straals- beam” meegestuurd.

Ben vandaag trouwens weer pijnvrij, snap er niets van, is dat mijn reactie op een mooie violette straling:? wordt nog wat in 2012 ;-).

Liefs Juul

• judith

Hoi Tuan

Ik heb er ook niets van gemerkt, gevoeld, gezien, ik ga er maar vanuit dat zo is en maak er zelf maar wat moois van, 'k grijp gewoon alles aan voor een feestje.

misschien was ik wel ziek van die straling, of gewoon een grieperige dag, geen idee.

groetjes Judith

• Sanne

Ik heb alleen gemerkt dat er wat gedempt werd;

ik kón namelijk al niet eens aan iets negatiefs denken.

Als in een soort roes…ik wist, somps letterlijk, wat mensen gingen zeggen.

Allerlei kleine doemdenkerijtjes die ik toch nog wel eens heb 's ochtends

als er iets omvalt of weet ik veel, gebeurden of lukten sowieso niet.

Energie en conflicten van anderen was ik veel meer afgeschermd voor en het werkt nog door. Dus sowieso al geen negatieve affirmaties die dag…mooi toch?

Alhoewel ik wel voel dat dat voor een groot gedeelte al aan de gang is.

Net als dat dat dipperig en beroerd voelen een paar weken geleden en

het daarna weer juist kiplekker voelen ook allemaal een proces is dat al lang aan de gang is.

Ik droom me door het leven uit.

;) Sanne

• Mark

Prachtige dag gehad, met veel zonneschijn en uiteraard de nodige uv-straling erbij.(zoals elke dag) Beetje zinloos om daarover een wellis/nietis-ervaring te hebben.

Komt er nog een nieuwe topic of is iedereen in zijn/haar schulp gekropen vanwege wat overwerkte uv-straling?

• Sanne

Joepi de poepi!

Elk moment is te mooi om waar te zijn;

als kadeautjes uit de hemel,

of het nou die mooie rooie luch'is:

http://s24.photobucket.com/albums/c38/Svwees/?action=view¤t=P1010091.flv ,

of een heerlijk geurende zalmkleurige roos, waar ik speciaal voor van m'n tweewiel stap om die te puffelen…

…hope u find it…hope you find it in everything…

hope you find me in you…

Howard Jones

http://www.howardjones.com/video/ipod/Hide%20%26%20Seek.mp4

Liefs, Sanne