Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ultraviolette straal naar de aarde op dinsdag 17 oktober 2006

• judith

Hallo

Ik dacht dat ik de mantram voor Wereldliefde hier op het forum had geplaatst, maar dat blijkt “de Grote Aanroep” te zijn (onder 11 juni '06 “wereldaanroepdag”), ik weet niet of iemand er belangstelling voor heeft maar dan plaats ik hier toch nog even de mantram voor “Wereldliefde” van Alice Bailey die speciaal voor deze tijd (Aquariustijd) is doorgegeven.

Wereldliefde

Een zijn de mensenzonen en een ben ik met hen.

Liefde betracht ik en geen haat.

Te dienen tracht ik, zonder verplichte dienst te vorderen.

Te helen tracht ik, niet te wonden.

Moge het lijden zijn beloning van Licht en Liefde brengen.

Moge de Ziel de uiterlijke vorm beheersen

en ook het leven en al wat er gebeurt,

en Liefde doen verschijnen, die de grondslag is der lotgevallen van de tijd.

Moge visie komen en inzicht,

moge de toekomst zich ontsluieren.

Dat innerlijke eenheid tevoorschijn kome en

uiterlijke scheuring wordt overbrugd.

Dat Liefde zegevieren.

En alle mensen tot Liefde zich bekeren.

Nu ik toch bezig ben, plaats ik “De Grote Aanroep” ook van Alice Bailey er ook nog maar bij, daar deze ook zo belangrijk is voor deze tijd.

De Grote Aanroep

Vanuit het punt van Licht in het Denken van God

Strome Licht in het denken van de mensen

Dat Licht op aarde nederdale

Vanuit het punt van Liefde in het Hart van God

Strome Liefde in de harten van de mensen

Moge Christus tot de aarde wederkeren

Vanuit het centrum waar Gods Wil gekend wordt

Richte doel de kleine wil der mensen

Het doel dat de Meesters kennen en dienen

Vanuit het centrum dat wij mensheid noemen

Verwezenlijke zich het Plan van Liefde en Licht

En moge het de deur verzegelen waarachter het kwaad verblijft

Laat Licht en Liefde en Macht

het Plan op aarde herstellen

Wie moeite heeft met het woord “God” kan dat ook door iets vervangen wat

beter aanvoelt (bijv. de Albron of iets dergelijks).

Liefs Judith

• Sonja

weer mooi gedaan Christine

the lady is back

jij dus

• Sonja

Sanne,

Misschien moet je het boek “je kunt je leven helen” eens lezen

het is geschreven door Louise L. Hay.

Sonja

• Nina

Hallo Judith,

bedankt voor je reactie. Hier kan ik zeker iets mee. Jou mantram zal ik zeker overnemen.

Liefs Nina

• judith

Hoi Sonja :-)

Gewoon even “hoi” zeggen en tot volgende week :D

;-)

• judith

Hoi Nina

Mooi om te horen :-)

Gelijk even van de gelegenheid gebruik maken ;-) maar wil je misschien ook vertellen wat jou op het pad van 2012 en aanverwante zaken heeft gebracht? Zijn wij hier altijd benieuwd naar, als je wilt uiteraard.

Liefs Judith

• Sanne

Vannacht zag ik voor het slapen gaan een orb in m'n donkere slaapkamer

in een c beweging schichten

en net zag ik boven m'n hoofd een felle uv vonk

Ben best benieuwd naar morgen; heb 'r zin in.

;) Sanne

• Marie-Christine Stutterheim

Wat is het ineens stil op het forum. Zijn jullie allemaal “opgebeamed” door de uv-straal? Hebben jullie trouwens ook ontdekt hoe grappig het zit met de getallen: datum 17/10. Tijd van binnenkomst straal in Nederland 10.17 uur. Tijd op zijn sterkst 17.10 uur.

Ik vond het gisteren een heel mooie dag in alle opzichten. Het zonnetje scheen volop en zag overal blije mensen op straat. Ik denk dat daarbij een rol speelt dat als je jezelf blij voelt dat je dat ook uitstraalt en anderen vangen dat dan weer op. Zou het kunnen zijn dat we eigenlijk allemaal uv-straaltjes zijn? Ontvanger en zender tegelijk. Ik betrapte me erop gisteren dat als ik op straat mensen zag die het moeilijk hadden dat ik al lopende ze heel veel kracht toewenste en genezing. Wie weet, misschien werkt dat ook door. Dat soort dingen kun je nooit zeker weten. Het kan geen kwaad in ieder geval.

Christine

• Nina

judith schreef:

>

> Hoi Nina

>

> Mooi om te horen :-)

>

> Gelijk even van de gelegenheid gebruik maken ;-) maar wil je

> misschien ook vertellen wat jou op het pad van 2012 en

> aanverwante zaken heeft gebracht? Zijn wij hier altijd

> benieuwd naar, als je wilt uiteraard.

>

> Liefs Judith

Hallo Judth,

Omdat ik het bericht over de UV-straal heb ontvangen ben ik op zoek gegaan op het net of er nog meer mensen iets over hebben gehoord. Zodoende ben ik hier terecht gekomen.

Ik heb ook contacte naar duitsland maar daar was hierover niets bekend. Terwijl er gezegt was dat het wereldwijd bekend gemaakt is.

Maar ja, gisteren was een mooie dag en ik heb ervan genoten.

Verder ben ik sinds 7jaar bewust bezig om aan mijzelf te werken en doe ik mijn best om spiritueel te groeien. Dit lukt mij tot nu toe best goed. Het is niet de makkelijkste weg maar wel de mooiste!!!!

Over het jaar 2012 heb ik een aantal jaren geleden voor het eerst van gehoord. Dit boeide mij enorm. Er worden wel veel verschillende soorten informatie daarover verspreid. Ik kijk er meestal na, lees het en laat het voor wat het is. Als je maar je best doet met aan jezelf te werken dan komt alles zo als het hoort te gaan. En als het dan zover is zien we het van zelf wel hoe het allemaal gaat.

Voor mij is het leven een groot bewustwordingsprozess met vallen en opstaan. Een mooie, moeilijke en aventuurlijke reis door het leven waar de uitkomst voor mij uiteindelijk alleen maar positief is.

Ik hoop dat ik een beetje toe kon lichten hoe ik over bepaalde dingen denk.

Tot de vollgende keer dan

Liefs Nina

• Elza

Hoi Christine,

We zijn zeker ontvangers en zenders tegelijk. Wat jij deed, probeer ik zoveel mogelijk in het dagelijks leven te doen, mensen licht en kracht toewensen als je iets ziet of hoort wat je raakt. Juist gisteren was dat een extra uitdaging. Ik sprak iemand die heel wantrouwend en negatief naar mensen kijkt. Met de extra straal in het achterhoofd bleef ik die persoon licht en kracht toewensen en probeerde telkens de teneur van het gesprek te veranderen. Als dat dan lukt, zie ik dat als een piepkleine overwinning. Ik was op dat moment zender.

Vanmorgen liep ik met de pest in m'n lijf rond, totdat ik iemand die ik van vroeger kende tegen het lijf liep. Nog net zo spontaan als voorheen begroetten wij elkaar. Ik liep recht op een stralende lach af, m'n chagrijn was op slag verdwenen. Ik was nu de ontvanger.

Gegroet,

Elza