Hallo allemaal,
Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Tamara, 34 jr. moeder van 3 jongens.
En ik woon dicht bij de kust!!
Zal even zeggen waarom ik me hier heb geregistreerd.
Twee jaar geleden zag ik (eenmalig) een nieuwsbericht over dat er in 2007!! een vloedgolf zou komen in nederland. Het kwam van een geheim dossier van ministeri van buitelandse zaken uit amerika. Het bericht had mijn volle attentie, maar daarna hoorde ik er niks meer over. logisch…..aangezien het een “geheim dossier” was.
In de afgelopen twee jaar is er nogal wat bekent geworden over Nederland en water. Een jaartje gelee was er in het nieuws dat nederland nodig de dijken en duinen zou moeten verstevigen omdat die niet bestand zouden zijn tegen het water dat onderweg is naar ons, de vraag was of er genoeg geld voor zou zijn. toen hoorde je weer een tijd niks hierover
Een paar mnd. geleden zag ik op talpa weerbericht (dat ook over klimaatverandering gaat) dat er een fietsroute werd georganiseerd langs een route tot waar het water zou stijgen als de dijken het niet zouden houden.
Ineens zijn er volop reclames over “wat te doen bij een ramp” op televisie, radio en van de week ook flyers en een checklist in m'n brievenbus. Best serieus dus. Ik moet zeggen dat ik echt geen paranoide type ben en ik heb hierover ook nog niet wakker gelegen, maar dat het me bezig houd is zeker. En ik geloof hierin!!
De aarde is zich aan het zuiveren ivm het hetgeen dat komt in 2012. En ik vind het allemaal best. Ik zei al…..ik ben niet paranoide, geloof dat iedereen gaat wanneer het zijn of haar tijd is, daar heb ik vrede mee. maar ik geloof niet dat het mijn tijd is!! Niet in mei 2007 iig. Dus denk ik nu aan verhuizen naar een veiliger gelegen gebied. En weet je wat mijn probleem is??? Ik kan hier met niemand over praten, over dit hele gebeuren bedoel ik. De meesten reageren zo van: “ach..we zullen wel zien” en “ik geloof het niet, we hebben toch de stormvloedkering”
Ik hoop dat jullie me advies…..raad……of meer info kunnen geven hierover.
Want het gaat in mijn geval wel om míj en m'n kids!!!
Moet ik afwachten? Maar waarom houd dit me dan zo bezig…….dat is toch niet voor niks? Zal ik verhuizen? ………