Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vloedgolf

• stef

Toen ik in Finland was kreeg ik maar niet uitgelegd dat nederland deels onder de zeespiegel ligt. Dat kan toch helemaal niet??? was de reactie…

Verbazing alom ;) Maargoed, ik kom het onderwerp vloedgolf, overstroming van Nederland wel vaker tegen, ook op sites als Niburu.nl…

Ik ben benieuwd, ondanks alle ellende…

Stef

• judith

Hoi Stef e.a.

We gaan er toch niet stiekem op zitten hopen en wachten, al is het alleen al voor de sensatie, veroorzaken we straks d.m.v. gedachtekrachten nog een vloedgolf die er anders misschien niet was geweest.

;-)

• zonnetje

Hoi Judith, :-)

Vóór mei 2007? Dan gaan we ervan uit dat het in het eerste half jaar zal moeten plaatsvinden. Als ik zo naar al de stormen kijk die we o.a morgen ook weer mogen verwachten, wat met een enorme hoeveelheid regen gepaard gaat, dan kunnen we heel wat wateroverlast verwachten, ofwel, ook morgen houden we het niet droog ;-)

Liefdevolle groet,

Zonnetje :-)judith schreef:

>

> Hoi Tamara :-)

>

> Zo! Wat je al niet kan ontketenen met een vloedgolf zonder

> dat deze al daadwerkelijk heeft plaatsgevonden :-)

> Jij kan voorlopig even vooruit, genoeg stof tot nadenken en

> uitzoeken.

>

> ;-) Judith

>

> p.s. Ik wil je niet overhaasten maar als je ervanuitgaat dat

> deze vloedgolf voor mei 2007 gepland is, is het nog maar kort

> dag (grapje!, laat je niet gek maken! je klinkt in ieder

> geval nuchter genoeg) ;-)

• tamara

Lieve Judith,

Ik ben de afgelopen dagen toch ook wel bezig geweest met m'n “verhuisideeën” meer "omvang' te geven.

Maar stuit op nogal wat “tegenwerken” en “nadelen”. Wie wéét moet dat ook wel zo zijn.

Affijn, ik zou het wel fijn vinden om privé wat met je te mailen. Wat ideeën over en weer, als je aanbod nog geld tenminste ;) graag!!

liefs Tamara

• Sanne

Ja, als we mooie vergezichten gaan visualiseren, dan gaan we daar heen.

Ik zie konstant bizarre luchten.

Nu net was er weer een mooie blauwe lucht die weerspiegelde in de ramen aan de overkant, terwijl de lucht daarachter meer oranjeachtig was.

14 1 2007 was er weer een mooie rooie lucht:

ik heb ‘m bij m’n http://www.ikziezevliegen.nl/Brug%20naar%20andere%20Wereld.html gezet.

Er is een plek waar het geen hete zomer of koude, gure winter is, maar alles tegelijk is.

Een soort zwoele zomeravond met licht dat van alle kanten komt, maar je nergens recht in een zon kijkt.

Als we dat soort dingen visualiseren, worden die wellicht ook werkelijkheid

en blijven ze wellicht niet alleen beperkt tot in mooie dromen. :)

Sanne

• Sanne

Hè, opnieuw, het eerste plaatje komt niet door.

Nu net was er weer een mooie blauwe lucht die weerspiegelde in de ramen aan de overkant, terwijl de lucht daarachter meer oranjeachtig was.

• Sanne

Na, hier snap ik echt niks van, waarom ie niet doorkomt.

Voor de zekerheid de link dan maar:

http://i24.photobucket.com/albums/c38/Svwees/20070117Klein.jpg

• Joke.

Hoi.

Nee, we zijn als gezin hier 10 jaar geleden heenverhuist.

Wij vonden NL te druk, te vol, te veel op time is money gericht en te hard.

Daar voor hebben we drie jaar in Afrika gewoond.

Ja, ik verbaas me ook wel eens dat NL op die manier bekeken wordt, dat het weer letterlijk onder de zeespiegel zal verdwijnen.

Aan de andere kant, als ik kijk naar de rivieren die elk jaar weer buiten hun oever treden als de sneeuw weer smelt in Oosterijk enzo.

Hier staat ook van alles regelmatig onder water, ook delen van Oslo.

Dus wat dat betreft……“Vluchten kan niet meer”. ;)

Joke.