het zou dat bericht kunnen zijn. Ik herinner me alleen dat er ong. 3? jr. gelee, eenmalig (waarvan ik hoorde iig) in het nieuws werd gemeld dat er uit een geheim dossier van het ministerie van buitenlandse zaken uit Amerika, naar voren kwam dat er in 2007 een vloedgolf zou komen die 3 kwart van Nederland zou wegvagen. Ik weet nog dat ik dacht……sjee, das al over 3 jr. Ik heb er verder geen info over gezocht ofzo. Ik had meer de instelling van, ff afwachten of we er meer over horen.
Toen na 2 jr. was er in het nieuws dat de dijken te oud en daardoor niet sterk genoeg zijn om een eventuele natuurramp te overleven. Toen ik dat hoorde moest ik weer denken aan het bericht van een paar jaar eerder. Ik ben toen wel m'n ogen en oren open gaan houden omtrent dit onderwerp.
Toen ben ik gaan lezen (en geloven) over 2012. en werd me duidelijk dat Nederland echt de dans van het “zuiveren van de aarde” niet zal ontspringen. Ik heb ook gelezen dat er op de noordzee geen tsunami kan komen omdat die daarvoor te ondiep is en een eventuele golf niet hoger dan 0,5 mtr. zou zijn. (die golf zou het nieteens tot mijn huis redden) Nou trek ik niet elk bericht na, ook bereken ik niks na. Ik ga ervanuit dat de mensen die dat onderzoeken en schrijven weten waar ze het over hebben. Ik “til” er ook niet zwaar aan, ik ga gewoon op m'n gevoel af. Dus of het nou een vloedgolf is, of stijgend waterpijl……..wie zal het zeggen. Maar dat ons iets staat te wachten en nederland voor een groot deel onder water komt is voor mij zéker. De laatste tijd word je doodgegooit met www.crisis.nl en van dat soort dingen. Ook het bericht dat ik las over planeet X (niburus ofzo) Die planeet zou in Mei dit jaar in ons zonnestelsel zijn en ontelbaar veel vulkaanuitbarstingen teweeg brengen (aard- en zeebevingen lijken mij dan ook vanzelfsprekend) Dit in combinatie met de klimaatveranderingen en de alarmerende berichten over Nederland en Water, en de wetendheid over 2012, daardoor geloof ik hierin. Tuurlijk weet ik dat ik er weleens naast zou kunnen zitten…..maar toch!…..m'n gevoel zegt dat ik gelijk heb. En waarom zou de overheid ons daarvoor waarschuwen, dat zou gigantische paniek veroorzaken.
Als je me 5 jaar gelee zou zeggen dat er buitenaards leven is, zou ik je uitlachen.
Dat er hier oorlog zou komen, of een natuurramp….pff dat was ver van m'n bed. Het is dan ook nog niet zo heel lang dat ik naar m'n eigen gevoel luister, maar sinds ik dat wél doe, is het stukken beter met me gegaan.
Sorry als ik in m'n reactie soms geïrriteerd overkom. Zo voel ik dat gewoon.
Ik plaats een bericht en 3 van de 4 mensen die reageren gaan ervanuit dat ik uit angst zo reageer, uit paniek handel. Waarom is het nou zo moeilijk om serieus genomen te worden. Als ik problemen heb, los ik ze op, lukt dat niet alleen, vraag ik om hulp. M'n gezin is het allerbelangrijkste voor me en alleen met een heldere, nuchtere kijk op het leven kan ik hiervoor zorgen. Ik ben niet geobsedeerd door dit onderwerp. Ik luister naar m'n gevoel en het spreekt me aan.
Affijn, ik had eigenlijk nooit verwacht dat dit onderwerp zo'n grote discussie zou worden (al moet ik zeggen dat het heerlijk is om dit alles van me af te kunnen typen) Ik wéét ook nog helemaal niet óf ik ga verhuizen, maar ik denk erover na en vond het verstandig om er met mensen over te discuseren die mijn visie hierover begrijpen. Zit ik toch ff mooi op dit forum
Tamara