Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat is er aan de hand

• judith

Hoi Oud

<< ut verveuld stierlijk en je worre der loof van. >>

Moi! joa, wot ain toustanne, moar is al goud :-)

Wat heb jij voor dialect? :-)

groetjes Jud.

• Goh

ik heb niets tegen werklozen, maar Mark schermt elke keer met een collega (waarom eigenlijk?) en heeft klaarblijkelijk tijd om ellenlange monologen te tikken die vrijwel niemand leest, dus vandaar mijn conclusie ;-)

• Sanne

<>

Ja, ik geloof dat schelden of terugschelden nou niet zoveel zin heeft Judith.

Dan krijg je “De pot verwijt de ketel..”

Als je heel in het begin als je je uitgesholden voelde op “Bevat dit bericht ongewenste reclame, ongepaste of kwetsende teksten? Klik hier!” geklikt had,

of gewoon langs Marks berichtjes heen alleen op de anderen hun berichtjes doorgereageerd had,

en niet meer op Mark zou gereageerd hebben, dan was dat handiger geweest.

Nu kreeg je toch een gesteggel, waar je dan zelf ondertussen ook in meedoet in feite.

Niet echt handig, maar ja,

maar ik zou het jammer vinden als je daarom zou nokken van het forum,

ik zou je missen hier.

Ik zag bv dat je net gereageerd had bij “wereldoproepdag” e.d. op iemands anders' berichtje; dat bedoel ik; je kan dan gewoon daar bij anderen reageren.

Mocht je je echt in discridiet gebracht voelen, dan leg je dat toch voor bij ******* of welk andere ook webmaster hier van startpagina?

Hoop je hier te blijven zien. 8-)

Liefs, Sanne

• judith

Hoi Sanne

Je gooit mijn priveberichten aan jou hier op het forum, als ik dat hier neer had willen zetten dan had ik dat wel gedaan :-).

Maar goed, niet echt heel erg maar dat je het even weet.

Ik zal even eerlijk zijn ik heb gisteren een mail hierover aan de webmaster gestuurd en ook een antwoord gekregen.

Wat mijn reacties op Mark betreft, ik heb heel bewust zo gereageerd zoals ik gereageerd heb de laatste paar dagen, omdat ik dat dubbelspel echt niet kon waarderen en als je het een beetje gevolgd hebt dan zie je dat de ontknoping nog niet zo slecht is als dat het lijkt.

Ik voel me niet persoonlijk gekwetst door Mark maar het was de gehele situatie die kwetsend werd, maakt niet meer uit van welke kant het kwam, naar mijn gevoel liep het helemaal uit de hand.

Het is niet mijn bedoeling om iemand weg te jagen van het forum en ik blijf zelf ook niet weg oftewel iedereen is en blijft vrij om hier te posten tot men zelf geen zin meer heeft, soms moet er iets uitgewerkt worden en een ieder doet dat naar zijn beste kunnen of weten van dat moment, ik geloof niet in absolute slechtheid in iemand.

;-)

• Sanne

<>

Nee, dat is een misverstand.

het berichtje hier op het forum is een reactie van jouw berichtje hier een stukje http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2079&i=8910&t=8770

boven.

Het enige dat ik gedaan heb, is het berichtje wat ik hier getypt had

je vervolgens daarna ge-emaild, omdat ik opeens in m'n inbox een bericht van je vond

en daar heb ik op beantwoorden geklikt en dit, ‘mijn berichtje van het forum’ in geplakt;

kun je ook zien aan de <<< >>> tekens en de ‘kop’ en dat het van 2012 forum is.

Dus het is deze kant om en niet de andere kant om, wat je suggereert.

Sorry, voor het misverstand; ik zou immers niet zomaar je persoonlijke mail te grabbel gooien.

Liefs, Sanne

• judith

Is goed, 't ging even mis, kan gebeuren.

See you!

• Sanne

Ok, ben blij :)

• Oud?

Hoi Judith,

dit was in het West-Fries, het jouwe is ook mooi, kan het lezen/vertalen lijkt me iets uit de kant van Groningen, zit ik er ver naast?

groeten Oud?

• judith

Hoi Oud :-)

Je zit helemaal goed, 't is Oost-Gronings.

:-)

• Oud?

Hoi Judith, leuk ik zat dus in de goede richting van ons landje,

sterkte met het verwerken/ uitwerken van de “gesel” van Mark.

groeten Oud?