Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

21 december 2012

  • Paulien

    De datum die ik heb doorgekregen is 21 december 2012.

    Ik heb ook doorgekregen wat er gaat gebeuren.

    Op die dag gaat heel de wereld slapen voor 3 dagen. In die dagen gaan we naar het niveau waar we thuis horen. Dat is 1 keer en dan gebeurt het niet meer.

    Dat betekent dat we ook mensen moeten achter laten. Het schijnt dat we dan kunnen shiften. Ik bedoel dus: mensen die geen hoog niveau hebben (niv. 1) kunnen niet shiften naar mensen die een hoog niv. hebben. Mensen met een hoog niv. kunnen wel shiften. Met dat shiften bedoel ik van andere planeten. We hoeven dus niet op de aarde te blijven. Je kan zelf kiezen wat je wil.

    Ik hoop dat ik het duidelijk opschrijf.

    Kijk, misschien heb ik het mis wat die komeet betreft. Maar dit weet ik 100% zeker.

    Paulien

  • Jeroen

    Hoi Paulien,

    Mag ik vragen van wie je dat hebt doorgekregen? Omdat je meldt dat je het 100% zeker weet…

    En wanneer heb je dan een hoog niveau?

    Moet ik dan een bepaald aantal oude omaatjes helpen met oversteken, of is dat niet meetbaar?

    Denk je niet dat dit gewoon voor iedereen geldt en dat dit een proces is dat de aardbol/ons universum meemaakt en dat wij aangezien we nu onderdeel van de ecosfeer van de aarde zijn mee transitieeren naar een hogere trilling?

    Het verschil is naar mijn idee dat sommigen nu al ‘het licht hebben gezien’ en anderen (misschien wel de meeste) het pas in de allerlaatste seconde voor ‘de geboorte’ zien, maar aan die geestelijke geboorte ontkomt niemand.

    Maar dat is slechts mijn bescheiden idee.

    dag,

    Jeroen

  • Paulien

    Hoi Jeroen,

    Met hoog niv. bedoel ik met je paranormale gave. Dat heb niks te maken met omaatjes oversteken. Vond ik wel een sarcastische opmerking, als ik dat zeggen mag!

    Paulien

  • Jeroen

    Hoi Paulien,

    ok, paranormale gaven, ik begrijp het…..

    ik dacht dat je misschien bedoelde of je veel goeden daden gedaan hebt in je leven of dingen meegemaakt/ervaren had ofzo…

    maar ik ben eigenlijk nog wel nieuwsgierig hoe je dat dan 100% zeker weet, heb je contact gehad met gidsen/engelen/goden/aliens/je diepste zelf/universeel bewustzijn/hallucinogene middelen/overledenen, noem maar op…..?

    Of heb je het gehoord van mensen of gelezen….?

    Sorry als ik wat veel vragen stel hoor, maar zelf weet ik dit soort zaken niet 100% zeker en vindt ik het interessant hoe je erbij komt dat je eerst een bepaald niveau moet behalen om mee te gaan in het transformatie proces en of niet iedereen dat niveau in de laatste seconde voor ‘het nieuwe begin’ bereikt…?

    doei!

    Groetjes van Jeroen

  • Sanne

    <<<…Moet ik dan een bepaald aantal oude omaatjes helpen met oversteken,…>>>

    hahaha, ik lig hier zo in een scheur als ik dit lees…zo zeg é!

    Ben ook heel erg benieuwd of je een channeling, een droom, visioen of wat dan ook gehad hebt.

    Zelf heb ik dus een sleepparalysis of hoe…ik weet niet of dat zo heet…gehad.

    Dat ik halfwakker in me kamer m'n kamer kon zien ,maar ook astraal door m'n muren heen kon zien. ik voelde alsof die shift ging plaatsvinden en synthetische dingen, zouden gaan verdwijnen. Maar ik kon m'n armen niet bewegen en ik zei:“ Ik geef m'n lichaam, neem me maar mee naar de sferen”.

    Toch kwam ik weer bij, en alles was er nog. Was een soort voorbereiding om me alvast te laten wennen; “heb geen angst, ga recht door zee, kwam over me via m'n begeleiders van dat moment”

    Ik droom half en zie trouwens ook overdags in 3d maar ook in 4d ed. Is een beetje moeilijk precies uit te leggen.

    Als ik door een straat fiets, krijg ik beelden van de droomsfeer waar ik 's nachts heen ga, waar bijna precies die zelfde straat is.

    Ik zeg ‘bijna’ , want in die droomsfeer is alles toch net even anders, andere kleuren, belichting, zonlicht van alle kanten zonder zon etc.

    Werk daar dingen uit met mensen, sommigen die ik op aarde ken; overdags spreek ik dat weer uit met m'n naasten; zo gaan dingen helemaal in een stroomversnelling.(Senoï Indianen spreken al eeuwen hun dromen uit met positief effect als gevolg)

    Zie ook onbekende entiteiten in kleuren die buiten het zichtbare spectrum vallen

    Een parallelle wereld, oops ,heb in verschillende draadjes trouwens over geschreven.

    Heb ook B.D.E. gehad, dus ben al enigszins voorbereid hoe het letterlijk voelt om te sterven onder verschillende omstandigheden.

    Wordt wel een heftig verhaal als ik precies vertel hoe dat gaat.

    In de boeken van Jozef Rulof kun je daar veel over lezen.

    Ik leef dus nu dubbel, hier en in de sferen.

    Maar ja, wie niet? Ieder droomt toch?

    ;-) Sanne

  • Paulien

    Hoi Jeroen,

    Met het aantal levens dat je leidt, leer je. Hoe meer dingen je leert, hoe hoger je niv komt.

    Kijk heb je een laag niv. dan ga je niet mee. ( in die 3 dagen). Dan blijf je op de aarde. Je kan sowieso op de aarde blijven en terug komen, als je daar zelf voor kiest.

    Maar we gaan ook naar andere planeten. Met de mensen waar wij bij passen.

    Het is moeilijk uit teleggen. Ik kan dat niet zo moooi als de andere mensen hier.

    Even wat anders: ik lees soms over mensen die uittreden.

    Hoe gaat dat?

    Ik weet niet of ik hetzelfde heb. ( zal wel niet)

    Maar soms zit ik ergens of ik lig op de bank en dan voel ik mezelf, ja hoe moet je dat zeggen, dan lijkt het net of ik zweef. Maar dan corrigeer ik mezelf, waarom weet ik ook niet. Maar dan is het weer over.

    Wat is dat?

    Zoals ik al eerder zei: ik ben nog in ontwikkeling. Maar ik weet zeker ook wel dingen.

    Groetjes van Paulien

  • estrella

    Hi Paulien

    Ik heb begrepen dat we niet 3 dagen gaan slapen maar dat er 3 dagen duisternis heerst op aarde.

    Het is helemaal niet erg om het “mis” te hebben, geen schande ofzo.

    En 100% zeker weten vindt ik wel knap, zelf “boven” weten ze het vaak niet zeker wat er precies gaat gebeuren, dat hangt ook weer van de ontwikkelingen van de mens in z'n geheel af tot die tijd en daarmee samen hangt dan ook weer de ontwikkeling van de aarde af, dus rest ons weer: afwachten maar, hoe de boel zich ontwikkeld.

    XXX Estrella

  • Jeroen

    Hi,

    en hoe zit dat dan met geestelijk gehandicapten? Gaan die ook mee?

    of mensen die geen verschil kennen tussen goed en kwaad?

    en hongerende paranormaal begaafde kinderen in afrika of zuid amerika die iemand neerslaan voor wat eten? Gaan die ook mee?

    of mensen die gedwongen vechten of vochten in een oorlog en eens op bevel iemand vermoord hebben?

    of paranormaal begaafde moordenaars die in hun 144ste en laatste leven zitten?

    gaan die ook mee, of blijven die op aarde in de oude dimensie omdat ze het niveau niet hebben, of gaan die naar een andere plek?

    De moordenaars bij de moordenaars, de gehandicapten bij de gehandicapten, de

    'lichtdragers' bij de ‘lichtdragers’? Voor ieder wat wils…. als dat zo zou zijn…..

    ik weet het niet hoor, en naar mijn idee lijkt het wel een beetje op de nazi-gedachte dit. Alsof iedere gelovige naar zijn eigen hemel/god gaat….en alleen de ‘besten’ naar de ‘nieuwe wereld’ mogen….

    dat lijkt me nogal onwaarschijnlijk, we zijn immers allemaal een klein stukje van de totale ziel/energie, in verband staand met alles dat leeft, er is geen onderscheid. We ervaren hier slechts het gevoel van individu zijn, binnen het collectief, terwijl we uiteindelijk allemaal een zijn. Een stukje van dat geheel ben jij en ik afgedaald in dit materiele lichaam. Ik ben jij en jij bent ik. De Maya's zeggen: InLakech, ik ben een andere jij.

    Natuurlijk begrijp ik dat we wellicht al vele levens achter de rug hebben waarin we allerlei ervaringen opgedaan hebben en ‘gegroeid’ zijn door wat we meemaakten, als ziel, maar het hele 2012 verhaal gaat naar mijn idee veeeel verder dan alleen de ontwikkeling van de individuele, paranormale mens en gaat eerder over de ontwikkeling van een heel stelsel/universum of op zijn minst de aarde of totale gemeenschappelijke ziel van alle mensen. Dat we met z'n allen tot inzicht komen, zeg maar….

    wat denken jullie?

    of denken jullie dat 2012 een soort ‘kans’ is die je moet pakken, een soort sleutel tot de nieuwe wereld??? Krijgt iedereen die kans of komt er voor hen weer een nieuwe kans?

    Jeroen

  • estrella

    Hi Jeroen

    Die nieuwe kans komt over 26.000 jaar bij de nieuwe omwenteling ('k ben niet zeker over die 26.000 jaar) misschien weet jij wanneer er weer een omwenteling komt?

    Dus je grijpt je kans nu of niet, ieder wat tie wil.

    By the way: daar schijn je bij je incarnatie al voor gekozen te hebben.

    Shit! als je het niet “nicht hat gewust” maar achteraf als je er te laat achter komt? dan heb je een typisch geval van “pech”.

    Maar goed dan geldt weer: nieuwe ronde, nieuwe kansen!

    Dus: Don't worry be happy!

    groetjes Estrella

  • Jeroen

    Hoi Sanne,

    ik heb nooit een channeling of zo meegemaakt of bijna-dood-ervaring gehad, of zo iets wat mij over 2012 vertelde, alleen maar jarenlang boeken lezen, onderzoeken, lezingen luisteren, internetten etc…. zo heb ik een heleboel theorieen gelezen/gehoord.

    Jouw beschrijving kom ik ook vaker tegen: dat je een visioenachtig iets hebt dat al het materiele verdwijnt. Zou ik ook weleens willen hebben….

    Familieleden hebben wel dromen over hevige rampen en de wereld die in brand staat, soort derde wereld oorlog…. exact de zelfde droom een aantal keer bij 2 verschillende familieleden….. apart he?

    Zelf probeer ik zoveel mogelijk mijn dromen te sturen en maak ik de meest leuke en interessante zaken mee in mijn nachtelijk leven…..Overigens lukt dat lang niet altijd en ga ik ook wel eens mee met de ‘flow’ van de droom. Ik kan me niet voorstellen niet te dromen. Soms droom ik over vloedgolven etc maar da's ook verwerking van info die ik overdag in mijn 2012 onderzoek op doe….

    Wel heb ik een aantal keren geprobeerd via psychoactieve/geestverruimende middelen uit de natuur antwoorden te verkrijgen zoals de oude beschavingen dat deden, bijvoorbeeld salvia divinorum (ook wel ‘near death experience’ genaamd, niet vanwege gevaar maar door de extreme ervaring..) en paddestoelen (mediteren terwijl je psilociben hebt gegeten, paddestoelen.). Die middelen geven wel antwoorden op vragen als je ze met ‘respect’ behandeld en zorgen ervoor dat uitgebreide realiteiten en spirituele ervaringen zich meer voordoen en herkenbaarder worden en beter op in te spelen valt.

    Vooral begrijp je meer van de energie-wereld en je verbondenheid met alles, na inname/roken van die stofjes/planten.

    Sommige van die stoffen die in planten enzo in de natuur voorkomen komen ook van nature in je lichaam voor en worden extra aangemakt tijdens spirituele ervaringen/rem-slaap, bijna doodervaringen, visioenen etc. (DMT is dat) en kunnen dus erg interessante zaken activeren als je ze inneemt.

    Echt specifiek over 2012 heb ik daar echter niet veel extra uitgehaald dan wat ik me al bedacht had na lezen van boeken enzo.

    Natuurlijk kan je ook tot inzichten komen door gewoon relaxed te ontspannen, mediteren etc enzo, er zijn vele manieren om ‘extra’ dingen te zien en ervaren.

    Zo zou een overledene je van info kunnen voorzien. Ik heb een kennis en die doet aan automatisch schrijven, dan krijgt hij daarmee boodschappen door. Zit ie in trance en krijgt berichten door….

    Er zijn zoveel manieren!

    Erg boeiend hoe jouw leven hier en ‘daarboven’ tegelijkertijd op de dag verweven zijn!

    Je hebt inderdaad een ‘dubbelleven’ ….

    Zou je eens iets over die BDE kunnen vertellen? Ik bedoel, of je dingen ‘zag’.

    groetjes van Jeroen