Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat gaan jullie doen op 20-12-2012?

  • Linda

    Hoi allemaal

    Het is 20 december 2012. Hoe ga jij de dag doorkomen en jezelf voorbereiden?

    Het lijkt me een heel raar idee om te beseffen dat de wereld morgen mogelijk een grote verandering zal ondergaan en ik er misschien zelfs niet meer zal zijn. Hoe richt je zo'n dag in? Ga je gewoon naar je werk/school of blijf je de hele dag thuis om na te denken over je leven en wat er gaat gebeuren? Of zijn er hier misschien zelfs mensen die naar een bepaalde plek of land gaan omdat ze denken dat ze daar veilig zijn?

    Ik denk dat ik er zelf voor zal kiezen om thuis te blijven en na te denken. Het liefst zou ik eerst wat uurtjes willen hebben om alleen te zijn en daarna zou ik de rest van de tijd door willen brengen met andere mensen. Het liefst met mensen die ook in 2012 geloven of in ieder geval open staan voor mensen die er in geloven. Samen praten over hoe de wereld er morgen uit komt te zien en praten over hoe we terugkijken op ons leven.

    Het lijkt nog zo ver weg maar het houdt me nu al bezig.

    Groetjes Linda

  • Marc

    Ik ga mijn kerstboom opsieren voor de 24e (echt)Linda schreef:

  • stef

    Hoi Linda!

    Ik denk dat er op 21 december dat jaar niet veel bijzonders gaat gebeuren. De weg ernaartoe is dat wat het bijzondere is. De zuivering zegmaar. De ontwikkelingen die we doormaken hebben we al door de jaren heen, gemaakt.

    Als er iets bijzonders gebeurt dan weten we dat een dag van te voren wel. Ik denk en ik hoop dat de waarheden van de wereld dan wel boven tafel zijn.

    Als ik die dag wakker wordt, heb ik denk wel een grote grijs op mijn gezicht ;)

    Het kan natuurlijk ook zo zijn dat er op 21 december 2012 een grote golf van zuivering door ons heen gaat en dat iedereen ineens ontwaakt. Dat zou wel mooi zijn, maar dan heb ik niet echt het idee dat ik het verdient heb. Ik moet er wel wat voor doen. En daar zijn die jaren VOOR 2012 voor bedoelt denk ik.

    Stef

  • Daughter of Atlantis

    De televisie aan doen om te kijken of er ook iets veranderd is

  • Sanne

    <>

    Nou, m'n thymusklier is behoorlijk bezig.

    Soms vind ik het een beetje griezelig, omdat ik dan af en toe een paar minuten lang misselijk en duizelig ben. Soms heb ik het idee een beetje vergeetachtig en verward over te komen op zulke momenten.

    Voornamelijk kan ik dan helemaal alleen nog op intuïtie en gevoel leven.

    …Ik sta bij het aanrecht…ik heb het gevoel te moeten overgeven…nee, hoeft niet..het zakt weer weg…ik voel m'n thymusklier behoorlijk; een knijpend gevoel.

    M'n dromen en overdags overlappen elkaar ook steeds vaker…het is in de 4de dimensie; het is niet meer ratio, maar eerder intuïtie en gevoel en je kunt met dieren praten.

    Dus Stef, veel voorbereidingen zijn blijkbaar nu al bezig, alhoewel het me wel spannend lijkt, puur vanwege ook het wankelende aardsmagnetisme en de constellatie met de melkweg, of dat er ook echt fysieke dingen gebeuren dan.

    Noorderlicht overal kunnen zien lijkt me fantastisch (effe de hoge doses straling buiten beschouwing latend); ik heb er een paar groenrode in 1997 in Finland gefotografeerd, toen ik daar was.

    ;-) Sanne

  • estrella

    Hoi Linda

    Volgens mij gaat het ook om de 21ste - 21-12-2012 - .

    M'n kerstboom staat er mooier dan ooit bij, ik heb m'n mooiste jurk aangetrokken, m'n haar zo goed mogelijk, m'n mooiste muziek draaien, open haard aan, alle kaarsen aan en ik heb er veel, (brandblusser erbij), lekker eten, kinderen opgetuigd, m'n man loopt gewoon in z'n werkkleding want die doet niet aan deze onzin mee, en zo ga ik wachten op wat er komen gaat of niet, heb ik in ieder geval een hele mooie dag gehad.

    Liefs Estrella

  • Hanna

    Hoi Linda,

    Op 21-12-2012 hoop ik een paar dagen met mijn gezin (en dan inmiddels aanhang) door te kunnen brengen.

    Wat er dan gaat gebeuren? Maakt me verder niet uit, als we maar samen zijn met die personen die ons het liefste zijn.

    Groeten,

    Hanna

  • estrella

    'K heb zojuist vernomen, ben net terug van een lezing over de Mayakalender en Atlantis en 2012, en het blijkt (en die persoon kan het weten) dat het dus om 22-12-2012 gaat.

    Dalijk zit ik 3 dagen helemaal opgedoft onder m'n kerstboom en maar wachten en gaat de lol eraf en dan is het 22-12-2012 en slaap ik, shit! maar goed dat ik dat net gehoord heb.

    groetjes Estrella

    p.s. we moeten natuurlijk wel goed voorbereid zijn.

  • stef

    Hoi estrella,

    Dat het 22-12-12 is komt denk ik door de tijdgrens. Als het bij ons 21-12-12 is dan is het dat nog niet overal ter wereld natuurlijk.. Pff moeten we nog een dag extra wachten ;)

    Liefs

    Stef

    (je berichtje over hoe je over me denkt in het onderwerp over de bijeenkomst heeft wel indruk op me gemaakt)

  • estrella

    Hoi Stef

    Hoe ik over je denk! ‘t is een gevoel he, en gevoel komt uit het hart en wat uit m’n hart komt, daar vertrouw ik op.

    Liefs Estrella