hmmm Waan: Onjuiste Ongegronde Mening…
Om zulke woorden zonder Licht-ervaringen te uiten… Het advies dat ik je wil geven… Is es wat beter de gesprekken tussen deze spirituele mensen te volgen…
Onze mening is gegrond op de aanwezigheid van Liefde. Puurheid, eengezindsheid. Met het doel kennis verkregen uit boeken van inteltuelen of anderzijds wijze mensen. Of kennis vergaard via contacten met de Spiritule Wereld, dat wij het Licht noemen. Dit is onmogelijk onjuist te noemen.
Aan de ene kant beschouw je de verscheidene ervaringen van mensen als Waan (zin?)
Aan de andere kant zie je het wel gebeuren dat de menselijke brein zich ontwikkeld door middel van geesteskracht, manipulatie, psychokinese,
geesteskracht bestaat niet… Geestkracht: Energieke vastbeslotenheid.
De energieen om ons heen zijn zeer zeker vastbesloten.
Manipulatie: het toepassen van kunstgrepen, meestal om iemand te bedriegen…
euh? Dat is de andere kant… hoor.
Psychokinese: beweging van voorwerpen op paranormale wijze.
Paranormale wijze… Wat is paranormaal? : naast het normale (be)staand… Dus een wereld die naast de onze bestaat.
Je lijkt te geloven in een deel van de paranormale vermogens bij mensen… Maar sluit je af voor de ervaringen van mensen die zich hierin reeds verder ontwikkeld hebben.
Nu ik je woorden heb geanalyseerd en de tegenstrijdigheid ervan heb ervaren; begrijp ik niet wat het nu eigenlijk is wat je ons wilde vertellen.
En in antwoord op je tweede bericht… Lees Sigmund Freud
Na, dann zou ick concludierenn das Oe oew gevoelens ten opzichte van das Licht misschien nader moet bestuderierenn.
Warum den Angst voor die Waan?
nb: Sigmund Freud had er weer een hoop verboden seksuele gevoelens bij gehaald… Maar voor dat soort dingen moet je hier niet zijn.
Blijf bij ons Andre. Een van de moeilijkste dingen voor een mens is zich open te stellen voor ideeen die anders zijn dan hij op zij in zijn opvoeding of cultuur of leefomgeving heeft ervaren.
Probeer te begrijpen dat de Wereld veel Grootser is dan jij vermoedde.
Groetjes Daughter of Atlantis