Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

waan

• Jeroen

graag gedaan Atlantis,

Ik zag tussen al het getyp van deze avond, dat ik nog niet op deze reactie van je heb gereageerd, excuse me….

Wat je ziet of voelt, of wat er gebeurt varieert per middel, en is ook per persoon of situatie verschillend maar ik zal het je zeker gaan vertellen! Vind je het goed als ik dat morgen/overmorgen doe (morgen is de operatie van m'n ma dus even afwachten hoe dat verder verloopt…), 'k ga nu slapen en ik wil er graag de tijd voor nemen…!?

Grappig, ik kan je antwoord niet afwachten want dan slaap ik al, of ben ik al wakker… Het was dus niet echt een vraag…. hehehe

Heb ik ook gelijk een vraagje voor jou: steeds als ik je naam opschrijf denk ik: waar denk jij dat we het vroegere Atlantis kunnen vinden? Antarctica, Kreta, verzonken in de oceaan, Azoren…..?? Of heb je daar geen ideeen over?

O ja, ik ga zo en morgen in ieder geval je advies uitproberen: liggend in bed vragen of mijn gids me mee kan nemen naar de onzichtbare wereld/me dingen kan laten zien die ik normaal niet zie.

Normaal probeer ik altijd lucide te dromen (zeg je dat wel zo?), maar dat lukt lang niet altijd… Wel kan ik in mijn droom vaak dingen sturen maar echt 100% zelf bepalen is nog erg lastig. Ik bevind me vaak in een scenario dat ik niet zelf ‘opwek’ maar kan dan binnen dat scenario wel zelf kiezen hoe of wat.

Een droom zelf dromen is toch veel leuker dan een droom die automatisch gedroomd wordt.

Nou, je hoort dus nog van me een dezer dagen..!

dag,

Jeroen

• estrella

Hi Jeroen

haha! Ik denk dat ik een plantje nodig heb om hier nog op te reageren.

Gelukkig ken ik mezelf beter dan dat jij me kent en ik heb geen zin en energie meer om mezelf te verdedigen en ik heb genoeg op dit forum over mezelf geschreven om daar uit op te kunnen maken hoe ik zo'n beetje in elkaar zit.

We gaan zeker niet hetzelfde pad en elders op dit forum heb ik ook al vaker gezegd

dat er geen pad hetzelfde is maar het eindpunt uiteindelijk wel, dus ik ben het in dat opzicht met je eens, alleen het gebruik van geestverruimende middelen blijft een hekel punt bij mij en ik vindt het nog steeds geen aanrader, jij wel en dat is je goed recht, we kunnen hier eindeloos over door gaan maar het blijft gewoon een verschil van mening, je hebt je standpunt echt heel duidelijk gemaakt en ik begrijp 'm ook.

Mijn leer, ik noem het gemakshalve zo, is heel simpel, de universele kosmische leer die ik via al mijn vorige levens heb opgebouwd en die mij hebben gemaakt tot wie ik nu ben en door de ontwikkelingen van de laatste tijd vallen alle laatste puzzlestukjes steeds sneller in elkaar en vindt ik in die kosmische leer alle herkenning van wie ik ben en daarom hang ik die leer natuurlijk aan, het is puur herkenning maar komt wel uit mezelf, als klein kind (kon nog niet lezen) was ik me hier al van bewust, ik heb dus niets eerst gelezen en ben daarna een leer aan gaan hangen, jij legt mijn woorden heel anders uit dan dat ik het zelfs kan verzinnen (wat op zich ook wel weer interessant is) betekent dat ik beter op m'n woorden moet passen of na moet denken wat ik opschrijf.

groetjes Estrella

• Acribie

Hallo Andre.

Jij hebt recht op jouw visie maar laat de ander zijn eigen waarde behouden.

Groetjes

Acribie

• Daughter of Atlantis

hallo jeroen…

Ik hoop dat de operatie van je moeder goed is gegaan.

Ik ben ook benieuwd of je al meegenomen bent door je Gids.

Eerlijk heb ik geen idee waar atlantis ligt… al zegt mijn gevoel

antartica… ik heb daar echter geen enkel bewijs voor.

Het is verschoven… Het ligt niet meer waar het eens lag…

• andre

beste hanna sorry dat ik zo laat reageer,heb mijn vakantie gehad.

ik weet niet of ik bijbelkennis heb maar ik heb de bijbel wel gelezen en de koraan ook, maar het zegt mij niets ,voor mij is het geloof, sorry voor deze botte opmerking, de pest van de samenleving,pure onderdrukking vanaf de middeleeuwen tot nu nog steeds in sommige plaatsen op deze wereld.

ik respecteer een ieder die gelooft en vind het fijn dat ze er rust in vinden en kracht.

• Hanna

Hoi Andre,

Ik was al bang dat we je hadden weggejaagd.Maar ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad.

Afijn, ondertussen moet ik je vertellen dat ik ook wat verder ben gan spitten met name in het christelijk geloof en moet me nu voor een groot deel bij je aansluiten.

Dat er een hogere macht is weet ik wel, dat staat voor mij vast, maar wie of wat, dat antwoord zullen we nog even op moeten wachten.

Maar ik denk toch dat je toe moet geven dat er vanuit de Maya kalender en andere oude schriften en te grote overeenkomst zit wat betreft het hele 2012 verhaal.

Wat er gaat gebeuren met onze hersenpan ed. Joost mag het weten en ik denk persoonlijk dat we met raden ernaar niet veel zullen opschieten.

Op een andere site las ik laast iets over protonen die in je hersens zitten welke gelijk staan aan de as van de aarde en waarneer de as van de aarde verandert deze ( waarschijnlijk) mee zullen draaien en er daardoor ( waarschijnlijk) een andere staat van bewustzijn zal plaatsvinden. Ik zeg bewust “waarschijnlijk” want het is allemaal nog raden, voorzover ik weet heeft nl. nog niemand dit meegemaakt.

Wat ik wel leuk vond om te horen is dat mijn zusje die net is geëmigreerd naar de andere kant van de wereld haar oriëntatie vermogen kwijt is.

Dat schijnt dus heel normaal te zijn. Dus wij mensjes reageren wel degelijk op de stand van de aarde of onze plaats in het stelsel.

Wel zover voor nu, ben benieuwd of je nu wat langer hier bijft hangen ?????

Groeten,

Hanna