graag gedaan Atlantis,
Ik zag tussen al het getyp van deze avond, dat ik nog niet op deze reactie van je heb gereageerd, excuse me….
Wat je ziet of voelt, of wat er gebeurt varieert per middel, en is ook per persoon of situatie verschillend maar ik zal het je zeker gaan vertellen! Vind je het goed als ik dat morgen/overmorgen doe (morgen is de operatie van m'n ma dus even afwachten hoe dat verder verloopt…), 'k ga nu slapen en ik wil er graag de tijd voor nemen…!?
Grappig, ik kan je antwoord niet afwachten want dan slaap ik al, of ben ik al wakker… Het was dus niet echt een vraag…. hehehe
Heb ik ook gelijk een vraagje voor jou: steeds als ik je naam opschrijf denk ik: waar denk jij dat we het vroegere Atlantis kunnen vinden? Antarctica, Kreta, verzonken in de oceaan, Azoren…..?? Of heb je daar geen ideeen over?
O ja, ik ga zo en morgen in ieder geval je advies uitproberen: liggend in bed vragen of mijn gids me mee kan nemen naar de onzichtbare wereld/me dingen kan laten zien die ik normaal niet zie.
Normaal probeer ik altijd lucide te dromen (zeg je dat wel zo?), maar dat lukt lang niet altijd… Wel kan ik in mijn droom vaak dingen sturen maar echt 100% zelf bepalen is nog erg lastig. Ik bevind me vaak in een scenario dat ik niet zelf ‘opwek’ maar kan dan binnen dat scenario wel zelf kiezen hoe of wat.
Een droom zelf dromen is toch veel leuker dan een droom die automatisch gedroomd wordt.
Nou, je hoort dus nog van me een dezer dagen..!
dag,
Jeroen