Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ultraviolette straal naar de aarde op dinsdag 17 oktober 2006

• Sanne

<>

Voor mij iig wel. mbt familie idd.

Ik ga een cutting doen, dwz, die restantjes waar jij het over hebt verbreken/opruimen tussen mij en mun ouders, dmv achtjes draaien. Achtjes rond twee cirkeltjes.

In de een sta ik , in de ander befobbeld mun vader.

• Tuan

Hallo allemaal,

Even de boel op een rijtje: twee Belgen die dit beweren, that's all..! En wij gaan dan zitten wachten, die dinsdag om hoe laat was het ook al weer..? Niets ten nadele van de Belgen hier (heel fijne mensen en een mooi land, met lekker eten), maar deze twee figuren?

Weer iets waar je je druk om kunt maken, in de hoop dat er toch straks wat prachtigs of buitengewoons staat te gebeuren. Intussen haal ik waarschijnlijk op het “moment supreme” gewoon mijn kind van school.

Maar toch, even, welke twee dimensies dan, en door wie gestuurd? (niet die 'witte meesters" alsjeblieft), en, waarom, en waarom op dat moment, enz., enz.

En als er nou dinsdag 17 oktober helemaal niets gebeurt, is dat dan ook een voorbode van 2012???

Greetings,

Tuan

• Sanne

<>

Iig van actieve zelfmoord, ja. Alhoewel, verkwanselen vind ik zo'n rotwoord, toch een oordeel en de sferen een zware tucht hierarchie…staat me ook tegen hoor.

Zo voelt dat dan…..of je nou de bijbel of Rulofs boeken leest…

Maar het gevoel uit te spreken van niet verder te willen met een haperend lijf is legitiem. Idd zal blijven consolideren de beste optie blijven, alhoewel ik ook maar een mens met gevoel blijf die aangeeft dat als het te pijnlijk wordt dat het dan niet meer hoeft allemaal. De stekker der uittrekken, oftewel geen medicijnen meer nemen. Zou je een passieve zelfmoord kunnen noemen, maar ik wil er niet over oordelen.

Over die ene vriendin van me die een half jaar geleden zelfmoord gepleegd heeft wil ik niet oordelen, over een vriendin van me die nu kanker heeft en geen behandeling heeft of wil hebben en kiest om alleen thuis haar ‘lot’ te ondergaan,

wil ik ook geen oordeel over hebben, evenmin als over mezelf.

Maar uitspreken blijft belangrijk.

• Sanne

<>

Ja, dat er dan nl niets gebeurt hahaha :-) .

Alles wat er om je heen gebeurt is je eigen film die je zelf gemaakt hebt waar jijzelf de hoofdrolspeler van bent, dus je kunt het zo løk maken als je zelf wilt.

(O, is eigenlijk een goeie opsteker voor mezelf dan).

• Elza

Dit kan ik alleen maar toejuichen. Vrijheid verkrijgen betekent hard werken. Hoe groter de weerstand is uit de andere cikel, hoe meer je erbij gebaat bent je los te maken van die ander. Soms loopt die ander ‘weg’ uit de cirkel en dan vergt het kracht om die ander/die energie weer binnen de cirkel te trekken om vervolgens ‘achtjes’ te kunnen draaien. De kracht is bepalend voor de invloed van de ander op jou. Dus je losmaken van de één zal makkelijker gaan dan van de ander.

Zorg dat de cirkels continu denkbeeldig op de grond liggen en niet gaan zweven.

(De door jou aangegeven richting van de pijl is net andersom: de cirkel van de ander doe je met de klok mee, en je eigen cirkel tegen de klok in.)

Overigens hoeft de tweede cirkel niet per sé gevuld te worden door een persoon in gedachten te nemen. Het kan ook een symbool zijn voor een gebeurtenis, verslaving of iets dat jou tegenhoudt in je dagelijks functioneren. Als je via de driehoek contact hebt gemaakt met het Hoge Zelf of datgene wat voor jou het Al vertegenwoordigt, zou je ook kunnen vragen wat Crohn in jouw leven betekent. Eigenlijk kun je alles vragen, al zul je soms geduld moeten hebben voor je een antwoord krijgt. Het ene moment heb je direct een antwoord vanuit je eigen diepte, het andere moment laat het op zich wachten.

Omdat je waarschijnlijk zonder peut of coach gaat werken, zou je Phyllis in gedachten in de andere hoek van de basislijn kunnen zetten. Dit voorkomt dat je gaat ‘zweven’. Het principe is nog altijd ‘hoofd in de lucht, maar voetjes op de grond’ (als je tenminste ook de driehoek gaat gebruiken, bij het enkele gebruik van de cirkels is er uiteraard geen sprake van een basislijn.)

'Cutting' is zeer effectief, maar het vergt wel doorzettingsvermogen. Eén dag achtjes trekken heeft beduidend minder invloed dan de door Phyllis voorgestelde veertien dagen en dan liefst tweemaal per dag. Probeer je zo goed mogelijk te ontspannen als je begint, het liefst op een rechte stoel of rechtop zittend op de grond en een paar keer flink in- en uitademen.

Succes ermee,

Elza

• Sanne

<>

Nee, dat heb ik niet gezegd.

M'n Yoga lerares begeleid me er in, (ze geeft ook individuele sessies nl).

Idd twee weken dat achtjes draaien..ik moet zeggen het werkt wel tav bv mijn bovenburen e.a. Dat ik minder in beslag genomen voel, of minder overmand wordt door emoties tav situaties die zich wel vlak bij mun kop afspelen, maar waar ik

persoonlijk toch geen deel aan heb, zoals lawaai of energie van anderen.

Zij heeft dit velletje toen voor me gekopieerd uit een boek.

Grappig dat jij zegt van de andere richting op draaien.

In het begin deed ik dat namelijk zonder dat ik 't doorhad dat die onleesbare pijltjes de andere kant opstonden.

Maar ze zei mij dat ik die pijltjes moest volgen.

• judith

Hoi Tuan

Ik hecht er ook niet al te veel waarde aan daar er elke maand wel ergens dit soort berichten (al dan niet via channeling) doorgegeven worden en dan ben je daar elke keer weer zoet mee, maar een extra mantra opzeggen kan nooit kwaad en als je van binnen een goed mens bent hoef je je eigenlijk hier helemaal niet mee bezig te houden (en als je niet zo goed bent want wie bepaald dat? dan hoef je je er ook niet mee bezig te houden, niets hoeft of moet :D).

Dit soort stralingen worden niet door de Witte Broeders (Meesters) doorgegeven :-) maar door planetaire of stellaire constellaties die op een bepaalde datum in een bepaalde stand staan en waarbij dan krachtige stralingen door de Kosmos naar bijv. onze Aarde geslingerd worden en dat bepaald de data die daarbij aangegeven worden, die zijn door astrologen/astronomen ver van te voren te berekenen.

Alles wat er zo'n beetje gaande is al zo'n 200 jaar werkt naar 2012 toe, dus dat uitgerekend met 17 oktober alles staat of valt met 2012 daar geloof ik niet aan, ik hoop eigenlijk alleen dat er rond 21-12-2012 wel iets prachtigs of buitengewoons gaat gebeuren (maar ik denk het niet, of ik kan het niet geloven) maar wel hopen al hangt er verder niets van af, gebeurt er niets dan komt gewoon de Zon weer op en gleiden we heel rustig het Aquariustijdperk in en gebeurt er wel wat dan weet ik in ieder geval wat er gaande is maar het kan ook heel goed dat alle grote gebeurtenissen zich op subtiel niveau afspelen, geen idee??

Liefs Judith

• Mark

Je zou eerder moeten kijken naar de onderliggende bedoelingen en boodschappen van berichten als 17oktober en 2012.Het symboliseert vaak een (on)bewust verlangen naar verandering.En vaak is de beeldvorming hiervan individueel gekleurt.

Ik heb met interesse gelezen naar de ervaring en beeldvorming van Sanne die door enerzijds haar ziektebeeld en de emotionele respons hierop op een soort van spirituele bevrijding hoopt.Toch kun je juist door dit soort van negatieve ervaringen een spirituele verrijking verkrijgen.Zonder negatief kent men het bestaan van positief niet en leert men geen doelstellingen kennen.

Het is misschien een ferme uitspraak maar ik geloof werkelijk dat het doorlopen van negatievere ervaringen op zowel het stoffelijke en emotionele gebied uiteindelijk leidt tot een verrationalisering op het mentale gebied.Het verwerken en accepteren en anticiperen van negatievere ervaingen maakt het op het mentale gebied een omslag naar iets positiefs wat zich kan uitdrukken in bv. moed en kracht.Pas dan is er een opening mogelijk naar het spirituele zelf en maakt de mens een begin te leven vanuit het spirituele en mentale zelf.

Het is niet mogelijk en zelfs onnatuurlijk dit soort van processen over te slaan.(en zeker binnen een enkel leven) Daarom geloof ik niet in “plotselinge bewustzijnsveranderingen” en spirituele bevrijdingen".Het symboliseert veelmeer een verlangen en een doelstelling waar we in dit en meerdere levens naar toe leven.

• Mark

Hoi Elza,ik vind het hoogst onverstandig om prednison af te raden bij een ontstekingsziekte als de ziekte van Crohn.Prednison is juist een ontstekingsremmer en alternatieven als voeding en sapkuren bieden dit niet.Ze geven een ontgiftigings en afvloeïngs-effect maar dit staat in z'n geheel los van ontstekingsreacties.Kijk,met een klysma kun je buiten obstipatieklachten dezelfde effecten veroorzaken maar met een klysma bestrijd je geen ontstekingsreacties.

Prednison is terdege een middel die voor velen baat hebben waaronder ook reumapatiënten.Natuurlijk kan het middel bijwerkingen hebben (volle maangezicht etc) maar het is jammer dat evt bijwerkingen altijd gebruikt worden als argument om een middel af te schrijven.Het alternatieve alternatief ligt toch vaak bij middelen die de kwaal verzacht maar niet oorzakelijk bestrijdt.

• Elza

Vraag me niet waarom, maar mijn aanwijzing van de pijltjes is de juiste. Zo staan ze in het originele boek van Phyllis. Misschien heeft jouw yogalerares ergens een copie van.