Zal ik doen :-)
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHeej Marc
Het enige wat ik me afvraag is of jij of iemand anders me kan vertellen wie of wat die interdimensionale verbinding tot stand brengt, en waarom. Je zegt dat de straal ‘gestuurd’ gaat worden, dus moet er een ‘verstuurder’ zijn. Of is het toeval dat die beam precies op aarde terecht komt? Impossible. Verder probeer ik altijd onwijs positief en behulpzaam te zijn, maar op die dag zal ik zeker xtra me best doen!! Merci voor de tip.
Hallo Sanne en iedereen die het verder nog horen wil,
Laat je niet gek maken, blijf kalm. Blijf bij jezelf. Het is misschien wel heel saai (soms), maar ach, die saaiheid kun je toch zelf wel weer opvrolijken. Blijf blij met het leventje dat je hebt. Staar je niet blind op het geestelijke leven. Met dat geestelijke leven zit het wel snor. Dat werkt wel door hoor. Het gaat nu in je huidige leven met een lichaampje om hoe je daarmee omgaat. En als je jezelf accepteert hoe je bent met al je (lichamelijke) beperkingen, dan kom je al een heel eind. En anderen vergeven om wat ze je aandoen, al dan niet bewust. Accepteer het gewoon als een gegeven. Vergeet nooit dat we allemaal alles in ons hebben. Ook alle rottigheid hebben we in ons. Het gaat er maar om welke kant je het meest ontwikkelt. En als je probeert een zo goed mogelijk mens te zijn, dan probeer je ook alle negativiteit zoveel mogelijk uit je leven te weren. Niet in de zin van onderdrukken van alle negativitieit. Laat het maar rustig doorkomen ook. Geef het toe dat je geen volmaakt mens bent. En dan wordt je echt op een gegeven moment geholpen. Dan komt er op een of andere manier steun. Van God, van Jezus? Of van andere mensen? Het gebeurt gewoon. Heb vertrouwen in jezelf. Stap op de mensen af. In hen ontmoet je veel meer dan je in je stoutste dromen zou hebben gehoopt. Uiteindelijk komt het erop neer, dat je het in jezelf moet zoeken en ook zult vinden. Je lichaampje is maar een betrekkelijk iets. Toch moet je proberen je lichaam te zien als het voertuig van je ziel. Of nog mooier de tempel van je ziel. Ga er dan ook zorgvuldig mee om. En al die vervelende gevoelens kun je ook overwinnen. Ga voor echte liefde en dienstbaarheid. En in mijn ogen, dat is mijn mening zo langzamerhand als een oudere vrouw, maak je geen zorgen over al die onderbuik gevoelens. Dat hoort erbij. Overigens hebben die gevoelens niet altijd, nogmaals mijn mening, iets te maken met liefde, maar meer met angst, onzekerheid, afreageren, etc. Zeker in deze tijd waarin we leven.
Ga dus voor het echte goede gevoel. En er zullen veel meer mensen dan je denkt op je pad komen. Met heel veel liefde en tederheid.
Hoop dat ik niet te sentimenteel overkom en dat je begrijpt wat ik bedoel. Vooral wat ik bedoel is : zorg er altijd voor dat je je eigen hart volgt. Volg geen goeroes. Volg niet klakkeloos new age, ook geen religies.
Kijk vooral naar wat voor jou goed voelt en laat het computertje in je hoofd niet op hol slaan. Teveel informatie te snel moeten verwerken is niet te overzien en het geeft alleen maar paniekgevoelens. En laat je geen borderline aanpraten of autisme of weet ik wat. Hou het simpel. Leef zo basic mogelijk. Doe jezelf ook niet tekort, maar leef op de manier waar jij je goed bij voelt. Dan kan het je overkomen dat je ineens merkt, dat er iemand naast je staat. Wie die iemand is, ga je dan zelf ontdekken. Wil niemand iets aanpraten. Ontdek het zelf.
Hoop dat je/jullie niet vinden dat ik makkelijk praten heb. Wil alleen maar overbrengen dat we vooral niet ons moeten blindstaren op het leven na de dood, maar vooral het leven leven hier op aarde en dat zo goed mogelijk.
Liefs,
Christine
Marc schreef:
>
> “Op dinsdag 17 oktober 2006 wordt er een verbinding gemaakt
> tussen twee dimensies in de kosmos, waarbij een Ultraviolette
> straal naar de aarde gestuurd zal worden met een intense
> energie. Let op, deze energie versterkt tot 1 miljoen maal
> zijn intentie. Dat wil zeggen dat op het moment dat deze
> U.V.straal de aarde raakt de intentie van elke persoon met 1
> miljoen versterkt wordt. Stel je op die dag open met de meest
> positieve verlangens die je maar kan denken, hou in gedachten
> alle positieve doelen die je nog wil bereiken in dit leven.
> Zij die negatief denken in die tijdsspanne worden in Hun
> gedachten uiteraard ook 1 miljoen maal versterkt. Dit is een
> boodschap als voorbode voor 2012. In onze aardse tijd in ons
> land zal de U.V.straal stipt binnenkomen om 10u17 in de
> ochtend en zal op zijn sterkst fungeren om 17u10. Wanneer je
> je op het sterkste punt ( namelijk 17u10) verplaatst in de
> natuur en kontakt maakt met de natuur zal je zeer intens deze
> energie voelen. Hou je gedachten en gevoelens en de woorden
> die je die dag spreekt dus zeer zuiver en positief.â€Â
Hallo Marc
ik heb dit bericht via de email ook toegestuurd gekregen. Als je het zo leest schijnt het een mooi iets te zijn.
Wat mij ontzettend stoort is het feit dat de negatieve energien ook 1 milljoen keer versterkt worden. Dat komt nogal beangstigend over. Stel je voor dat als je ineens op die dag ongemerkt negatieve gedachten krijgt en die dan zo vaak versterkt worden. Dat kan toch nooit de bedoeling zijn.
Bovendien zijn er op de wereld meer negatieve als posietve gedachten, jammer genoeg. Het is uit het bericht ook niet af te leiden dat het alleen voor diegenen bestemmt is die dit lesen of dat het die dag gewoon gebeurt of je het nu weet of niet. Dat zou helemaal een gevaarlijke zaak zijn gezien de negativiteit op de wereld.
Alles wat beangstigend is (om neg. gedachten te hebben die dag), kan nooit goed zijn. Alles wat goed is gebeurd uit liefde en niet uit angst.
Ik denk dus dat het bericht niet zuiver is.
Het kan natuurlijk geen kwaad om die dag zo positief mogelijk te zijn. Eigenlijk zouden wij dat altijd moeten zijn. Wel een goede oefening.
Liefs Nina
Lieve Marie-Christine :-)
You're back on track! HOERA :-)
Love you!
Prachtig zulke uitingen in de nacht, daar is de nacht juist zo goed voor dan komt alle gevoelens makkelijker omhoog en naar buiten, veel schrijvers schrijven s'nachts!
En het mooie is, je hebt nog steeds gelijk, alhoewel…. je hebt wel
makkelijk praten voor een oudere vrouw (even pesten, dat snap je wel )..
Liefs Judith
Hoi iOn!
Deze kosmische stralen worden niet door iemand verstuurd ;-) maar zijn versterkte stralingen die door kosmische constellaties gevormd worden, door planeten of sterren die in een bepaalde stand staan, daar alles in de kosmos of in het Universum of wat dichter bij huis onze melkweg en omringende sterrenstelsels met elkaar in verbinding staan via energie/straling, staan deze ook in verbinding met onze Aarde en als er iets in de Kosmos gebeurt dan valt automatisch de Aarde daar ook onder, vandaar dat er van te voren al berekend kan worden wanneer er iets “groots” of iets “anders?” gaat gebeuren en zo kunnen we al van te voren ingelicht worden.
In dit geval zijn het waarschijnlijk Aquariusstralingen maar het kan ook over bijv. een meteoriet of iets dergelijks gaan die naar de Aarde komen.
groetjes Judith
Hoi Nina
Daar heb je wel een punt aangekaart, er zijn inderdaad meer negatieve mensen dan positieve mensen op deze aardbol en het merendeel is niet op de hoogte van deze stralingen en het effect ervan, dus ik kan me je reactie wel voorstellen.
Er is misschien een puntje wat positief zou kunnen zijn in deze en dat is dat de mensen die Licht en Liefde uitstralen toch een veel sterkere uitstraling hebben dan de mensen die neutraal of ronduit negatief zijn en dat er dan in verhouding het uitstralende Licht van deze mensen veel meer terugkaatsing of uitstraling geeft in de atmosfeer dan de negatiefe mens.
Dan denk ik ook nog dat de meeste mensen niet van deze dag op de hoogte zijn en er dus niets mee doen (dus ook niet op een negatieve manier) en dat er rond de wereld heel veel spirituele mensen extra kracht in gaan zetten op dit soort dagen en dat het toch wel waard is om hieraan deel te nemen en dat het toch wel effect heeft, dat alles een miljoen keer versterkt wordt, dat weet ik niet, vindt ik eigenlijk ook niet echt belangrijk het gaat mij meer om de intentie, ik zou me ook niet zo druk maken als je een negatieve gedachte hebt, of dat je juist die dag iets rottigs of iets ergs hebt meegemaakt en daardoor niet in een positieve stemming kunt zijn uitgerekend die dag (ojee! U zijt nu verdoemd , ondanks dat je een wit zieltje hebt), heb gaat meer om je persoonlijkheid en je uitstraling en je gedachte in het algemeen maar je hebt gelijk dit zijn altijd listige berichten met veel haken en ogen.
Hoop dat je hier iets mee kunt.
Liefs Judith
p.s. Ik doe elke dag wel een gebed of een mooie gedachte voor Wereldliefde en -vrede, de mantram voor Wereldliefde heb ik een tijdje geleden hier op het forum geplaatst, ook mooi om die 17 oktober te gebruiken, deze mantram heeft een krachtige waarde en is speciaal voor dit soort gelegenheden.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?