Je zegt het volgend: “en ja ach.. mensen die veel geld uit geven aan verlicht worden, transformeren of wat dan ook in die richting.. die hebben het denk ik niet begrepen wat dat inhoud.”
Ten eerste niet alle therapieen zijn om verlicht te worden, hoe kom je daar nu toch bij? Danb zou ik zeggen, laat je eerst eens goed voorlichten, want volgens mij snap JIJ het niet helemaal. Er zijn wel mensen die zeggen mensen te kunnen verlichten, maar dat is een groeiproces waar je naar toe kunt werken, je kunt dat niet afdwingen. Transformatie technieken leren is alleen maar positief, helemaal niets mis mee. (weet je zelf eigenlijk wel wat het inhoud? Transformeren?)
En wat hebben mensen die les therapiën ondergaan om vooruit te komen dan niet begrepen volgens jou? Ik denk eigenlijk dat mensen die therapieën zo halsstarrig afzweren niet toe zijn aan spirituele groei. Ze zijn niet open minded genoeg om te willen zien dat anderen soms echt kunnen helpen, en dat het niets met geldklopperij of afdwingen van verlichting te maken heeft. Zoals ik al eerder zei, er zijn helaas wel veel kwakzalvers op de markt, maar er zijn zeker ook hele goeden bij, je moet ze maar net vinden, vaak staan deze ook niet in de gouden gids, ze hebben vaak een volle praktijk omdat ze via mond op mond reclame aangeprezen worden. Ik ben benieuwd hoe jij spirituele groei dan stimuleerd bij jezelf, Boeken vast niet, want daar verdienen de schrijvers natuurlijk aan, stukjes op internet vast ook niet, want dat is verlichteing en transformatie afdwingen, hmm, therapie ook niet…dus hoe doe jij het dan? ik ben heel nieuwsgierig naar jou antwoord!..