Wie zegt dat alles stopt als je geen lichaam meer hebt? Zonder lichaam heb je ook spirituele groei, als je lichaam sterft blijf jij over, en dan zou je niet meer verder kunnen ontwikkelen? Ik denk juist des te meer, omdat je minder last hebt van aardse dingen. Ik ben het er wel mee eens dat hier op aarde lichaam en ziel één geheel vormen, ziektebeelden ontstaan ook vaak door jarenlang negatief denken.Door je gedachtenpatroon te veranderen, ga je langzaam transformeren. lees louise hays maar eens. Spiritualiteit vind je zeker niet door te vluchten in een fantasie wereld, maar het is naief om te denken dat je alle negativiteit als een jasje uit te trekken.De jassentechniek is hard werken, maar dat weet jij niet omdat je het zelf nooit hebt ervaren en dus geen flauw benul hebt waar je over praat. Ik heb de jassentechniek wel gedaan en het maakt wel degelijk verschil in spirituele groei, maar het wil ook zeggen dat je veel op je bordje krijgt waar je mee aan de slag kunt gaan. Dat is hel, en je kunt het inderdaad niets mee doen, vrije keus, maar dan heb je grote kans dat je de jas inderdaad weer “aantrekt.” Dat wil zeggen dat je in een situatie terrecht komt die je toch datgene onder ogen duwt wat je moet “inzien”. En die situatie zal zich herhalen tot het inzicht is verkregen.De jassentechniek is een gereedschap waar je mee aan de slag moet, geen “makkelijke uitweg” zoals jij schijnt te denken. Ga het eerst eens doen, dan praten we verder, want je hebt geen flauw idee wat je af loopt te kraken.
Er zijn inderdaad schizofrenen zoals jij ze beschrijft. Maar er zijn ook mensen als schizofreen bestempeld die enkel slechte entiteiten bij zich hebben die een sterke invloed hebben op deze persoon. Een goede alternatieve therapeut kan aan de slag gaan om die entiteiten te verwijderen, en kijken waarom deze persoon die entiteiten in de eertse plaats heeft aangetrokken, zodat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren. Maar aangezien de reguliere artsen weinig weten van entiteiten en daar ook niets van willen weten, worden veel mensen inderdaad volgepropt met medicijnen met vervelende bijwerkingen, wat helemaal niet nodig is. Elke goede (alternatieve) therapeut weet en erkent dit. En een goede alternatieve therapeut zal ook na één consult kunnen zeggen of iemand schizofreen is of niet.
Voor de échte schizofrenen zoals jij die beschrijft zal ik niet zeggen dat medicijnen niet goed zijn ter verbetering van hun leven, maar lang niet elke schizofreen ÃÂs schizofreen. Er is dus wel een alternatief, en dat is geen gebakken lucht.
En ja, jij kunt je morgen ook uit laten roepen tot alternatieve therapeut en een praktijk beginnen, helaas wel, want zulke praktijken staaft negatievelingen zoals jij om erop af te geven, niet verder kijkend dan hun neus lang is naar alternatieve therapeuten die wel goed zijn. Zoals altijd verpesten de slechten het voor de goede, maar dat is met alles zo. Jammer dat jij zo halstarrig weigert dat te zijn, want er lopen heel wat goede rond. Helaas wat minder in getal als “de slechten”…..