Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ultraviolette straal naar de aarde op dinsdag 17 oktober 2006

• Tuan

Hoi Eliza,

Bedankt voor je reactie, maar toch…

Ook chronisch gebruik van geneesmiddelen kan soms noodzakelijk zijn, levensreddend, met feitelijk geen alternatief.

Ons pleegkind heeft een ernstig epilepsie-syndroom, en aanvallen kunnen alleen onderdrukt worden door dagelijkse, intensieve, medicatie, die hij zijn leven lang zal moeten blijven gebruiken.

Het alternatief? Coma, en uiteindelijk de dood.

Welke keuze heb je dan? Hij kan zelf niet beslissen, door ook zijn ernstige verstandelijke beperking, wij moeten dat voor hem doen.

De enige maatstaf die je dan rest, is, of er nog kwaliteit van leven is. En, die is er wel; degelijk! Daarom blijf je de medicatie gebruiken. Iets anders is er niet, nee, ook niet in het alternatieve cirquit! (schrijf ik dat nou goed..?). Epilepsie, aangeboren, kun je niet met één of ander therapie'tje genezen. Wie dat beweert, zwetst nonsens.

Ik kan hem ook niet “helpen”, trouwens, zou hij daar uiteindelijk wel mee gebaat zijn.

Overigens, ik ben het wel geheel met je eens, het is een kwestie van en-en! In het zogenaamde alternatieve cirquit zit ook veel goeds, bewezen therapieën die wel degelijk het verschil kunnen maken, hoewel we soms niet eens precies weten hoe het werkt, en waarom. Edelsteentherapie is daar een voorbeeld van, je hoeft er niet in te geloven, het doet ook wat bij dieren (mijn poes!), en bij planten, in beide gevallen is geen sprake van simulatie of een placebo-effect, maar het heeft tegelijkertijd ook z'n beperkingen. Overigens zal een goede, reguliere, arts (en die zijn er!) ook onmiddelijk beamen dat wanneer zijn patient WIL genezen, dat de genezing uitermate zal bevorderen. Zover liggen regulier-alternatief dus ook weer niet uiteen.

Dat voor het gemak vaak voor de hand liggende, en door de industrie aangeprezen, geneesmiddelelen gekozen wordt, klopt natuurlijk ook. Aan de andere kant, ieder geneesmiddel moet eerst wel goedgekeurd worden, waardoor soms heel goede geneesmiddelen weer buiten de boot vallen. Tevens, er zijn ook zeer integere onderzoeker die wel degelijk oprecht naar een oplossing voor een slopende ziekte of aandoening zoeken (ik ken zo iemand).

Het is dus niet zomaar zwart-wit, en uiteindelijk blijft het altijd een persoonlijke afweging, wat wil je, wanneer voel je je goed, compleet, ook al betekent dat, dat je “er mee zult moeten leven”. Ook dat kan een les zijn, zij het soms een harde.

Dat diverse brache-organisaties nu de handen ineen slaan, is natuurlijk alleen maar goed. Ook in de alternatieve sector zitten heel veel prutsers en kwakzalvers…

Greetings, Tuan

• Mark

Ik deel voor een groot deel je mening.De alternatieve geneeskunst mag dan een oude zijn maar staat eigenlijk nog in de kinderschoenen.Het zijn middelen vaak gebaseert op de kracht van het zelfhelend vermogen en op theoretische aannames.En verder zit er een hele hoop klinkklare troep tussen als ik het zo cru mag zeggen.En vind dit een slechte zaak.Alternatieve geneeskunsten kunnen geen hartkwalen,reumatische aandoeningen en ziekten als MS,ALS,bestrijden laat staan genezen.Dit geldt ook voor kanker.Genezers die dit wel beweren horen echt achter slot en grendel.

Ik ben zeker geen tegenstander van alternatieve geneeskunst als aanvulling maar alleen als deze middelen wetenschappelijk getoetst en bewezen zijn.Pas dan mag je spreken over een geneesmiddel of behandelingswijze.

• Tuan

Hoi Mark,

Mee eens! Voor mezelf sprekend, zou ik het werken met (edel)stenen en mineralen ook niet onder “geneeswijzen” willen plaatsen. Het kan, nogmaals, KAN, een aanvulling zijn, meer niet. Wanneer iemand bij mij om hulp komt, en daarvoor de reguliere geneeskunst verlaten heeft, is zo iemand bij mij dan ook aan het verkeerde adres.

Toch kan het wel degelijk een verschil maken (ik heb ook b.v. mijn poes van een nieraandoening afgeholpen),maar kan en mag nooit een vervanging zijn van de reguliere geneestkunst. Doe je dat wel, dan begeef je je op gevaarlijk terrein, en daar zijn helaas voorbeelden genoeg van.

Daarnaast, maar daar zal iedereen het wel over eens zijn, als je zelf beter wilt worden, of in ieder geval de kwaliteit van leven wil verbeteren, dan is alleen dat al een eerste, grote stap, of je nu medicijnen inneemt, of op een andere manier aan je genezing werkt.

Greetings,

Tuan

• Tuan

Hallo iedereen!!!,

Tja, en ook weer andere data???

Maar, gaan we nu stil met z'n allen zitten wachten???

Greetings, Tuan

• judith

Hallo allen

Bij deze het hele bericht over 17-10-06 voor de liefhebber!

>Raphiem/Blue

>door Raphiem/Blue vertaling Jill van Maasdijk

>

>Er staat ons een kosmische trigger-gebeurtenis te wachten op 17 oktober

>a.s.

>Dit is het begin van vele nog komende trigger-evenementen tussen nu en

>2013.

>

>Een Ultra Violette (UV) pulserende straal, die uitstraalt vanuit de hogere

>dimensies van universum-2 zal op die dag het pad kruisen van de Aarde. De

>Aarde zal ongeveer 17 uur lang in deze UV straal verblijven.

>Deze straal resoneert met het hartchakra, hij is stralend fluorescerend van

>aard en blauw/magenta van kleur. Al resoneert hij op deze frequentie-band,

>het is toch boven de frequentie van het kleurenspectrum van jullie

>universum-1, waar jullie, de Aarde, je in uiten. Door de aard van jullie

>ziel echter en zielegroepen die opereren vanuit de universum-2

>frequentieband, zal het een effect hebben.

>

>Het effect is dat: iedere gedachte, iedere emotie, iedere intentie, iedere

>wil - of hij nu goed, slecht, ziek, positief, negatief is - 1 miljoen keer

>in kracht zal worden versterkt.

>Wat betekent dit?

>Sinds alle gemanifesteerde materie te danken is aan jullie gedachten -

>m.a.w.dat waarop je je focust - zal deze straal die gedachten versnellen

>en

>ze in een geaccelereerd tempo doen consolideren, waardoor ze zich een

>miljoen maal sneller manifesteren, dan ze normaal zouden doen.

>Voor degenen die dit niet begrijpen: Jullie gedachten, dat waar je je op

>focust, creëert jullie realiteit.

>

>Deze UV straal kan dus gevaarlijk gereedschap zijn. Want als je gefocust

>bent op gedachten die jij zelf als negatief ervaart, dan zullen ze bijna

>instant in je realiteit gemanifesteerd worden. Maar dan, deze UV straal kan

>ook een gift zijn, als jij daarvoor kiest.

>

>Mission 1017, vereist dat op die dag ongeveer 1 miljoen mensen zich

>focussen

>op positieve, goedaardige, goed-willende gedachten voor zichzelf, de Aarde

>en de Mensheid. Jullie gedachten kunnen van elke aard van keuze zijn, maar

>onthoud dat waar je je ook op focust, dit manifest gemaakt zal worden in

>een

>relatief sneller tijds-frame dan je verwacht. Voor sommigen zullen de

>daarop

>volgende gebeurtenissen bijna aan het mirakuleuze grenzen.

>

>Deze UV straal komt 17 uur lang tot z¹n volle effect op 17 oktober 2006.

>In welke tijdszone je je ook bevindt - het zal ongeveer van 10.17 uur op de

>17e tot 01.17 uur op de 18e duren. De piek zal rond 17.10 op de 17e liggen.

>

>Je hoeft niet de gehele tijd in een meditatieve staat te verkeren, al zou

>dat wel heilzaam zijn. Het belangrijkste sleutelmoment - ongeacht jouw

>tijdszone - zal de piek zijn om 17.10 (5.10 s¹middags). Misschien kun je op

>die tijd een rustig plekje vinden om je te focussen. Optimaal zou zijn

>ergens in de natuur, bij een grote boom of aan zee.

>Focus op wat het ook is dat je wenst. Wat nodig is voor het heil van de

>hele

>Aarde en de mensheid zijn positieve gedachten van liefhebbende aard.

>

>Wij noemen deze UV trigger gebeurtenis de ³818² poort.

>We hebben ongeveer 1 miljoen mensen rond de wereld nodig om actief mee te

>werken aan dit event. We hebben op z¹n minst 1 miljoen-plus mensen nodig om

>een shift te triggeren voor de mensheid van separatie en fragmentatie naar

>unificatie en eenheid. Dit is je kans om terug te nemen waar jullie recht

>op

>hebben, n.l. Vrede en Overvloed voor de hele Aarde en de mensheid. Dit is

>een gift, een levenslijntje van het universum, een antwoord op jullie

>gebeden, zogezegd. Wat je er mee doet en of je wel of niet kiest hieraan

>mee

>te werken is jullie keus.

>

>Dit soort gebeurtenissen waren sporadisch in het verleden, maar nu de

>mensheid 2012 nadert zal de frequentie van de triggers oplopen. Wat er

>uniek

>is aan de kosmische golf die optreedt op 17 okt. is dat het eenuitvergroter

>en accelerator is van gedachten naar materie. Gedachten naar Realiteit. Je

>hebt de mogelijkheid hier om een verandering ten goede voor liefde en vrede

>te maken.

>

>In ieder proces van groei en expansie wordt er energie geassimileerd en

>losgelaten. Datgene dat niet losgelaten kan worden wordt als onopgelost

>gelabeld en moet opgeslagen worden tot later, wanneer de energie wel

>opgelost en losgelaten kan worden. Zoals boven, zo beneden, onopgeloste

>energie word opgeslagen/verzameld in het lichaam als afvalmateriaal of als

>dichte donkere materie. Hoe langer het bewaard wordt des te meer energie er

>nodig is om het los te laten.

>Jullie fysiek slaat onopgeloste zaken op, zo ook jullie Aarde, zowel als

>het

>zonnestelsel, de galaxis en in essentie jullie universum. Onopgeloste

>materie accumuleert en wordt toxisch, fysiek, mentaal en emotioneel, zowel

>in jullie lichaam als in de Aarde.

>

>Jullie kwamen hier om de kunst van transformatie en articulatie te leren.

>Jullie Aarde is zich aan het strekken en uitlijnen voor de dagen die komen.

>Hetzelfde geldt voor jullie zonnestelsel en universum. De raderen en

>sleutelposities beginnen zich allemaal op lijn te brengen in dit

>transisiteproces van separatie naar eenheid.

>

>Is het je opgevallen dat nu jullie de frequentie van liefde naderen, de

>angstmachine op volle toeren gaat draaien, steeds met de volgende angst, de

>volgende afleidingsmanoeuvre? Deze continue projectie van angst voor het

>leven, voor liefde, voor creativiteit via verschillende media heeft de

>mensheid tot een kant en klaar slavenhok gemaakt. Jullie religies verzuimen

>jullie te vertellen dat de intentie van je gedachten jullie persoonlijke en

>gezamenlijke holografische realiteit creëert. Om je werkelijkheid te

>veranderen zul je eerst moeten veranderen waarop je je gedachten focust.

>

>We zeggen nogmaals dat de kosmische golf op 17 oktober, met wijs gebruik

>jullie kan helpen om de shift tot een harmonisch transitie te maken, met

>minder lijden en meer vrede. De keuze is aan jullie. De golf komt eraan of

>je het nu weet of niet, of jer voor kiest het te geloven of niet.

>De frequentie van liefde is veel efficienter dan de frequentie van angst en

>haat. Dus kost het veel minder energie en moeite om de intentie van liefde

>en vrede vast te houden, dan om de intentie van angst en haat te

>bestendigen.

>

>Als je ervoor kiest om mee te werken aan dit event, dan is het belangrijk

>dat je van te voren met je voorbereiding begint. Oefen je gedachten, je

>hart, je intentie te focussen voor deze dag.

>Stel je voor, ten minste 1 miljoen mensen met een laser-achtige focus op

>liefde en vrede en goede wil op die dag!

>Gebruik ieder medium dat makkelijk toegankelijk is voor je om deze

>boodschap

>te verspreiden.

>copyright ©2006 Raphiem/Blue

>

groetjes Judith

• Sanne

Ik ben na afgelopen weken flink opgeknapt nu. (En dat notabene rond volle maan, terwijl ik meestal brak of te energiek ben rond volle maan.)

Net als ik nu al in dromen lucide word en kan kiezen wat ik zeg en doe in zo'n droom

en in zo'n droom met mensen spreek, mensen van uit de sferen en mensen van op aarde

en die dromen dan ook weer uitspreek gelijk overdags met mensen om me heen op aarde, levert dat verhelderende inzichten op. Voor mij als voor mensen om me heen.

Ik merk dat je in een bepaalde mate kan visualiseren dat dan ook voor een gedeelte uitkomt, zij het in een net ietsje pietsje andere vorm omdat substantie uit sferen anders is dan op aarde.

Dus die dinsdag ben ik benieuwd, alhoewel ik het gevoel heb dat het al aan de gang is met golfbewegingen, dat voel ik.

• Sanne

Hier op http://aminoke.spaces.live.com/ staat er ook nog wat over door Karen Bisshop, artsengel Michaël ea.

• Marie-Christine Stutterheim

Hallo jullie allemaal,

Lees nu net al deze lijntjes door. Nou ja, bijna allemaal…….

Aanleiding genoeg om even een teken van leven te geven. Ben een beetje ingezakt de laatste tijd. Op en af. Soms niet, soms wel. Maar het wil niet echt heel erg vlotten. Toch gaat het over het algemeen goed, maar ik voel me zo anders dan anders. Zo onwerkelijk. Het gaat goed met mijn leventje en toch is het net of ik er niet bijhoor of ik als een soort buitenstaander langs de lijn naar mijn eigen leventje sta te kijken hoe goed het gaat. En wat ik dan zie kan ik eigenlijk niet geloven. Heel vreemd allemaal. Moet echt wennen aan ik denk een nieuwe energie.

Vandaag wilde ik eigenlijk een hoop dingetjes nog opruimen in huis en ik kan de moed ineens niet opbrengen. Zo van : ach dat komt wel weer. In plaats daarvan heb ik veel meer zin me te focussen op het positieve denken en voelen. Terwijl dingen opruimen vaak juist daarbij helpen, kan ik er maar niet toe komen. Net of ik wordt tegengehouden. Een raar soort weerstand. Nou ja, misschien straks toch nog even een boekenkastje ordenen.

In ieder geval merken jullie wel dat ik ook loop te worstelen met al die nieuwigheid die onze levens komt binnendenderen. En dat wou ik even laten weten. Zo steunen we elkaar en sta je er niet meer zo alleen in voor je gevoel.

Ik verheug me ontiegelijk om Sanne, Judith en Sonja te zien eind van de maand. Hopelijk kunnen we dan opgelucht ademhalen en lachen met elkaar over hoe we ons dan voelen en er dan voorstaan en tegen alles positief aankijken….. Ik hoop het echt en we lopen zeer zeker ook even het Haagse Bos in of even langs het strand en de zee.

Groetjes en liefs weer van

Christine

• Sanne

<>

Fijn om te horen Chris,

wij verheugen ons ook (ik ga er even van uit dat Judith ea zich er ook op verheugen;

sowieso fijn om je weer te horen op dit forum.

Je bent niet de enige die wijlen en nu weerstand ondervindt;

je zult hierboven in de draadjes ook mijn ervaringen van de afgelopen weken teruggelezen hebben; het is af en toe niet makkelijk,

maar deze week voel ik me weer goed.

Liefs, Sanne

• Marie-Christine Stutterheim

Ha die Sanne,

Ja Sanne, ik heb het allemaal gelezen van wat je doormaakte en ook hoe de anderen daarop reageerden en ook wat zij weer doormaakten. Het is toch wat allemaal! Zal blij zijn als het allemaal weer wat vertrouwder gaat aanvoelen.

Daarbij is het zeker belangrijk om goed op te letten wat je eet en drinkt dat is wel duidelijk. En veel bewegen. Nou ja, ook weer niet teveel. Maar toch een half uur per dag minimaal goed bewegen.

We gaan ons vast weer lekker in ons velletje voelen en hopelijk hebben de meesten van jullie dat al weer terug dat gevoel. In ieder geval jij Sanne. Ben heel blij voor je. Hou het maar lekker vast.

Liefs,

Christine