tja, sommige hebben inderdaad behoefte aan “goeroe's” , anderen kijken verder dan hun neus lang is, en vormen zelf een mening. Gelukkig zijn er mensen als David Icke en Michael Tsarion, en vele anderen die het risico nemen om door mensen voor gek versleten te worden, en toch de waarheid naar buiten willen brengen. Mannen met écht lef. Maar buiten deze twee mannen om, zijn er zo vele mensen die hetzelfde beweren, en buiten deze mensen, is er genoeg te vinden in de menselijke geschiedenis. Als je maar het lef hebt om in de materie te duiken. Helaas leven sommige nog in de limited reality, en verwerpen ideeën die anders zijn, want anders blijkt hun veilige leventje in eens niet meer zo veilig te zijn en moeten ze ineens écht gaan na denken. Brr, eng hoor!
Jij staat straks zeker ook als eerste in de rij om je te laten chippen, omdat het jou veiligheid geeft, hahaha, van mij mag je….ik hoop in elk geval dat je ogen open gaan voor het te laat is Mark, maar ik geef het weinig hoop. Dat is meer iets voor mensen met lef, een eigen mening, en een open mind. Jij behoort meer tot de sheeple, en tja, die moeten er ook zijn..