Hoi Angel 11
OK! een andere Angel dus er zijn er ook zoveel :-)
Dank je voor je reactie!
groetjes
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumszo zie ik het idd ook, behalve dat ik het dan niet uitsluit.. maar heb geen trek mij er mee bezig te houden het verijkt mijn leven (mijn innerlijk ect ) op geen enkele manier.
ik geloof weer dat we alles kunnen waar maken voor onszelf wat we maar willen. en
je kunt dingen op allerlei manieren zien. heb zelf de bijbel al gezien op 4 manieren en wie weet wat je er meer van kan maken.
en wat nu als ik zeg..
dat de mensen achter deze theorieen 2 deling willen maken, verlichting willen voorkomen. oorlogen willen kweken, mensen gek willen maken ..
ANGST willen zaaien. kan ik ook vast wel een mooi verhaal van maken als ik zou willen ;-)
ik ben normaal erg ruim denkend.. en heb ook de film gezien en meer info erover opgezocht en gelezen ect.
maar ik kan gewoon geen waarheid zien in dat shape shifting.
wel zie ik een waarheid in dat de wereld geregeerd wordt door mensen die macht willen behouden. en die proberen te behouden door mensen angst aan te praten.
ook dat ze oorlogen voeren met een eigen bedoeling.. geld en macht.
en kan zelfs nog een waarheid zien als het zo zou zijn.. dat het negatieve incarnaties zijn die macht willen houden hebben op aarde.. maar dat heeft niks met reptilians ofzo te maken… want geestelijk gezien is er geen vaste vorm..
kan ik ook daar wel weer een verhaal om lullen dat het wel waar zou maken die reptilians.. maar ja het is dan maar wat je wenst te geloven denk ik.
voor de mens is het belangrijk.. dat ze zich bezig houd met zelf bewust worden.
leren zelf te denken ipv met de massa mee te gaan.
en dat heeft uiteraard dan invloed op onze regeringen ect.. want als we zelf dnken en voor onzelf opkomen.. dan kunnen we een wereld en regering hebben die gebaseert is op andere behoeften.. zoals liefde en mededogen. :-)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?