Beste Mark
De communicatie via het internet is uiteraard moeilijk, je moet het doen met wat er neergetikt wordt en dat kan nooit persoonlijk contact vervangen, het blijft lastig interpreteren en aanvoelen.
Maar van hetgeen je hier neerzet komt een bepaalde trilling af en die trillingen komen bij mij binnen via de zonnevlecht en niet via het hartcentrum, dus uiteraard een bepaalde beeldvorming bij de trilling.
Niemand hoeft het hier met elkaar eens te zijn, ik heb nooit problemen met een andere mening maar jij reageert op een bepaalde manier die gewoon niet lekker binnenkomt, als jij daar plezier aan beleeft is dat fijn voor je.
Ik heb ook niet gezegd dat je de hele dag met je neus in de boeken zit maar je hebt bepaalde lektuur gelezen en technisch ook heel goed begrepen, waar je hier kwistig mee rondstrooit ongeacht of degene tegen wie je het hebt er ook maar een hout van begrijpt, ik noem dat geen inzicht of begrip in een ander mens.
Ik oordeel niet over jou en al zou ik dat doen dan zal het je een biet zijn (groot gelijk) maar we hebben wel met jouw trillingen te maken, OK we kunnen het naar vrije wil negeren maar we mogen er ook op in gaan wat misschien wel wil zeggen dat we je serieus nemen en met je begaan zijn of laat ik het zo zeggen, iets voor je voelen.
Over aannames gesproken, jij bent daar ook geheel niet vrij van, ik weet heel goed hoe dat in elkaar zit met Persoonlijkheid, Ziel, Geest uit eigen ervaring en daarnaast is er gelukkig vanalles over terug te vinden in bep. boeken voor de nodige ondersteuning maar steeds weer krijgen we daar les in vanuit jouw kennis alsof we hier allemaal niet weten waar we mee bezig zijn, misschien zou je ook wel iets van ons kunnen leren??.
We vallen allen onder een andere straal of stralen en vandaaruit reageren we, aan de ene kant is dat heel interessant (ook i.v.m. mijn eigen reactie bijv. in dit geval op jou).
Nou ja, onder het tikken van deze reactie ben ik ook gelijk aan het nadenken en kom tot de conclusie dat ik er eigenlijk ook wel plezier aan beleef, zit me lekker druk te maken (wat ik juist niet moet doen ;-)), dus je bent wel leerzaam uiteindelijk, soms vervelend maar goed de kwelgeesten zijn het meest leerzaam.
Niet dat je mijn kwelgeest bent natuurlijk, dat zou teveel eer zijn maar ………
Groetjes tot het volgende schrijven ;-)
p.s. Ik vind het ook heel leuk om de ontwikkelingen van de personen hier op het forum te volgen, als ik terugkijk naar wat ik anderhalf jaar geleden hier neergezet heb en nu, zie ik bij mezelf ook een aardige groei en bij een aantal andere leden die al wat langer hier zijn ook, leuk inderdaad :-)