Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kiara Windrider

• Elza

Laten die trillingen van chakra's nou niet van mij zijn… Ik haalde ze aan uit een andere reactie. Een boekenwurm vind ik wel gepast, want daar is op zich niets mis mee. Je kunt toch niet ontkennen dat jij veel theoretische kennis hebt; die kennis komt niet uit de lucht vallen.

Feit blijft dat het commentaar van een aantal mensen op dit forum was dat jouw manier van schrijven niet werd opgemerkt als een soort verspreiding van het Licht en dat onderschreef ik, niets meer en niets minder. Uit je reacties blijkt overduidelijk dat je precies dit element niet oppakt. Dat heeft niets te maken met het openstaan voor andere denkbeelden of niet.

Als je zegt dat schrijven je hobby is, dan dien je goed te begrijpen dat de manier van schrijven allesbepalend is voor de boodschap die je wilt uitstralen. Je wilt immers je lezers bereiken, niet afstoten. Als je wilt provoceren, best, maar wat je uitstraalt, krijg je terug. Dat heeft niets met wegkruipen te maken. Bovendien is die term ‘respectvoller’ samen met ‘respect’ één van de meest misbruikte termen van de laatste jaren. Het gaat om fatsoen en je kunt niet zeggen dat ik onfatsoenlijk bent.

Gegroet,

Elza

• Mark

Ik vond de reactie van Judith omtrent deze zgn.negatieve uitstraling die van mijn kant zou uitkomen niet leuk.Ik was en ben zelfs een beetje teleurgesteld. Zeker omdat ik al een jaar met Judith maar ook met jou berichten uitwissel op dit forum. Je weet toch met welk persoon je te maken hebt. (ik verdiep me in spiritualiteit,wetenschap,wat filosofie etc.) Men kent mijn schrijfstijl en mijn verschillende opvattingen en benaderingen van dit soort onderwerpen.

Ik ben teleurgesteld dat mij een gebrek aan emotie werd verweten,dat ik mensen op dit forum zou willen ontnuchteren en hier enkel ben om te provoceren.Van een nieuwkomer op dit forum die mij niet kent zou ik hier minder moeite mee hebben. Maar van mensen waarmee ik dus al een jaar berichten mee uitwissel viel me dat nogal tegen. In mijn schrijfstijl zie je genoeg tegenvragen en andere argumenten terugkomen. Dat is tussen ons ook altijd het geval geweest. Soms zijn er spirituele herkenningspunten en soms volkomen tegenstellingen.Maar wat maakt dat uit? Ik heb dit al zo vaak toegelicht. Maar goed, als ik voor teveel ergenissen zou zorgen dan is het beter om er mee op te houden. Je krijgt dan een soort van opdringerigheid waar ik ook niet van houd. Jammer, want schrijven is een hobby van me en dit forum leent zich ideaal om kleine stukjes te schrijven over korte maar diepzinnige onderwerpen. Laten we het hier nu maar bij houden.

• spirit

ik lees je graag mark en heb zelf niks gemerkt van het emotieloze of wat dan ook.

en wat dan nog.. men heeft al genoeg aan zijn eigen emoties..

reageer hier niet zo veel maar leeswel al een tijdje mee en jou stukken spreken mij tot nu toe het meeste aan.

daarbij..vertrouwen in jezelf is het belangrijkste.. als andere het anders zien is dat zeker geen reden om weg te blijven of te stoppen met schrijven.

• zonnetje

:-)

• ingmar

Hoi Angelique,

Ik ben al lang bevriend met Kiara (en zijn partner Grace) en vind het fijn dat je zo genoten hebt van zijn boeken. Kiara bezoekt inderdaad geregeld ons kikkerlandje en zelf geniet hij daar altijd weer van.

Kiara is een bewonderenswaardig bescheiden en sensitieve man. Wanneer mensen hem naar de waarheid vragen zal hij altijd antwoorden vanuit zijn persoonlijke ervaring en in mijn beleving heeft hij altijd ieders pad evenveel gerespecteerd.

Ik las hier antwoorden van mensen die menen te weten wat verlichting inhoud. Mensen die, arrogant als ze zijn, zelfs persoonlijke ervaringen van anderen durven te betwisten.

Opmerkingen over dat er maar één pad is, mensen die theorieën papegaaien die duizenden jaren geleden zijn opgeschreven door anderen zoals zij, die meenden te weten wat de verlichte meesters hen probeerden duidelijk te maken.

Verlichting of het licht zien is dat en niet meer dan dat. Voorbij gaan aan het gevormde, geconditioneerde ego, of zelfrealisatie, betekend het (her)vinden van je authentieke zelf.

Geen enkel pad dat een ander heeft bewandeld kan leiden tot authenticiteit, immers, het is het pad van een ander.

De vinger die wijst naar de maan is niet de maan.

Kiara is voor mij een pandit, een verhalenverteller en hij doet dit met een nederig makende toewijding. Waarachtig een man om van te houden.

liefs

.