Laten die trillingen van chakra's nou niet van mij zijn… Ik haalde ze aan uit een andere reactie. Een boekenwurm vind ik wel gepast, want daar is op zich niets mis mee. Je kunt toch niet ontkennen dat jij veel theoretische kennis hebt; die kennis komt niet uit de lucht vallen.
Feit blijft dat het commentaar van een aantal mensen op dit forum was dat jouw manier van schrijven niet werd opgemerkt als een soort verspreiding van het Licht en dat onderschreef ik, niets meer en niets minder. Uit je reacties blijkt overduidelijk dat je precies dit element niet oppakt. Dat heeft niets te maken met het openstaan voor andere denkbeelden of niet.
Als je zegt dat schrijven je hobby is, dan dien je goed te begrijpen dat de manier van schrijven allesbepalend is voor de boodschap die je wilt uitstralen. Je wilt immers je lezers bereiken, niet afstoten. Als je wilt provoceren, best, maar wat je uitstraalt, krijg je terug. Dat heeft niets met wegkruipen te maken. Bovendien is die term ‘respectvoller’ samen met ‘respect’ één van de meest misbruikte termen van de laatste jaren. Het gaat om fatsoen en je kunt niet zeggen dat ik onfatsoenlijk bent.
Gegroet,
Elza