Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat is er aan de hand

• Goh

Ja dat zal wel :D

Laat hem (of ze…) nu eens weer contact maken met zichzelf, nu is (of zijn) de Marken on-samenhangend. Lekker makkelijk om in de 3e persoon te blijven zwetsen….

Dan ben je dus ook nooit aan het discussiëren, ik begrijp dat Mark(en) bang is/zijn om zichzelf te tonen, maar hij/ze hoeven niet bang te zijn voor persóónlijke afwijzing.

Het huidige gedrág van Mark(en) wijs ik wel resoluut af, want zo ga je niet met mensen om. Uit zijn/hun onzekerheid gaat hij ook nog eens een neerbuigende taal gebruiken….maar dat is zijn “schrijfstijl” (…)

Kom op zeg, grow up, get a life :+

• judith

Hoi Nathalie

Maar er moet toch wel wat land overblijven voor de mensen om te kunnen groeien?

Ik geloof niet zo dat het te voorspellen valt wat er precies aan land onder water komt te staan, er komen steeds meer voorspellingen er blijft niets meer over om nog te kunnen wonen of het wordt te warm, of te koud of te nat, willen we nog wel blijven dan?

Ik hou me er niet zo mee bezig want daar zie ik voor mezelf het nut niet van in, wat zou ik er aan kunnen doen? aan natuurgeweld?

Wat denk je er zelf van?

groetjes Judith

• Nathalie

Hoi Judith,

Ik weet ook niet precies hoe het zit. Ik vind het niet echt onlogisch klinken als je je bedenkt dat de dijken in NL niet zo goed meer zijn. Maar ik heb ook wel zoiets van eerst zien, dan geloven.

Maar het kan goed zijn dat er dan weer andere delen bovenwater komen.

Ook heb ik wel eens gehoord dat de polen kunnen draaien (dit schijnt al eens eerder zo geweest te zijn, want Antarctica was vroeger schijnbaar subtropisch.

Ik weet ook niet of ik dat moet geloven, maar zeg nooit nooit.

Ik ben namelijk in Australie geweest (in het midden van het land) waar weet ik hoeveel jaren geleden een zee is geweest. Dat is zelfs bewezen en er zijn versteende schelpen en zeedieren gevonden. Als je bedenkt dat Australie bijna net zo groot is als Europa, en dan in het midden van het land…

Dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit denk ik dan maar.

Verder vind ik het wel leuk om over dit soort voorspellingen na te dneken, maar ik pin me nergens op vast.

Ik zeg niet dat het niet waar is, maar durf ook niet te zeggen dat het wel zo is.

Laat het in het midden.

Groetjes Nathalie

• judith

Hoi Mark

Je bent weer helemaal in je element!

Straks heb je alleen deze kitten nog over om voor te schrijven!

;-)

• judith

Aan “The Claw” :D

Oh enne… poezelige, snoezende, spinnende kittens kunnen behoorlijke venijnige scherpe klauwtjes en zeer scherpe tandjes hebben, vergis je daar niet in.

:-)

• Goh

Hopelijk gaat Mark (of de Marken) eens aan wat zelfreflectie doen, want hier verdoet hij veel tijd :+

• judith

Hoi Mark

Bedankt voor je reactie, ben het grotendeels met je eens, hoef er niet over in discussie verder.

Mooi werk heb je, ook leerzaam voor jezelf, als het goed is werkt alles twee kanten uit, ik denk dat je clienten wel een goeie aan je hebben ook inzake de vele emoties waar je ongetwijfeld mee te maken zult hebben.

groetjes Jud.

• judith

Hoi Goh

Heb je al een beetje redelijk antwoord op je vraag in den beginne gehad?

We dwalen hier meestal ver van het originele onderwerp af, weet niet hoe dat komt :D

2012! En dan?

Ik denk …. gewoon doorgaan met hoe de situatie op dat moment is en waar we op dat moment mee bezig zijn.

Of … als we tegen die tijd al niet aan de spanning van het afwachten bezweken zijn, de champagnefles onder de kurk houden en als er dan 21-12-2012 iets megagigagantisch gebeurt gelijk die kurk laten vliegen om het (wat dan ook???) te vieren onder luid gejuich :D, nou ja, een toost op de toekomst is nooit weg!

Kortom: 2012! En dan? geen idee maar ik zeg steeds: “ik zorg dat ik er klaar voor ben” :-) en dat meen ik ook.

groetjes Jud.

• Goh

Toch wel een beetje door te puzzelen met alle berichten hier.

Iedereen kijkt er op een andere manier naar, maar de verwachting is bij velen dat er ‘iets’ staat te gebeuren.

Een gedeelte denkt dat er een andere dimensie zal komen, een deel houdt het op een transformatie en weer anderen….etc

De basis waar veel om draait is spiritualiteit. Spiritualiteit gaat veel over voelen, loslaten, ervaren, relativeren..en meer.

Ik zie het 2012 -verhaal wat anders, maar soit. Spiritueel ben ik wel, maar op mijn eigen manier. Er is geen dé manier of 1 pad…iedereen is uniek en heeft zijn eigen weg te bewandelen, en leermomenten te ervaren.

mijn kleine analyse nav mijn korte verblijf in deze virtuele prikgemeenschap

• Mark

Beste Goh, opnieuw getuigt je reactie niet van een bijster grote intelligentie.Die discussie over nicknames hebben we al eerder gevoerd. (neem aan dat jij prive niet als Goh door het leven gaat) Opnieuw lees je weer niet goed. Vanuit de persoon Mark is het makkelijker vanuit een derde persoon te schrijven. Als je mijn stukjes goed doorleest haal je dit er gemakkelijk uit en lees je genoeg van mezelf erin. Heeft niets met verschuilen of zichzelf niet willen zien te maken. Opnieuw toon je weer een dommig ondoordacht vooroordeel naar de ander toe. Je hanteert de term zelfreflectie. Vertel of schrijf hier eens inhoudelijks over want ik geloof niet dat je de ware termonologie hiervan begrijpt. Je roept maar wat zonder gedegen inhoud. Nogal kinderachtig, vindt je niet?

Maar laten we onze stukjes eens naast elkaar leggen en eens kijken wat jij tot nu toe van jezelf als persoon hebt laten zien. Buiten het rondstrooien van wat vooroordelen en het plaatsen van wat smiley's heb ik nog helemaal niets van je gezien of gelezen. Je houding heeft mijnsinziens weinig met spiritualiteitsbeleving te maken. Net als sommige anderen vertoon je papegaaiengedrag. (hetzelfde roepen zonder inhoud) Maar goed, ik zal het je keer op keer blijven benadrukken en het in je gezicht strooien, maar ik betwijfel of je intelligentie of empathisch vermogen dit kan begrijpen. Maar we hebben de tijd. :) Het is nog immers geen 2012.