Beste Angel en Judith en Goh, lees nu eens eerlijk je eigen reacties terug naar de persoon Mark. Ik geef je gewoon een koekje van eigen deeg terug. Niets meer en niets minder. (en jullie blijven nog toehappen ook, dat is het grappige ) Nogmaals, reageer op inhoud en veroordeel niet de persoon daarachter. Ik geloof niet in het new-age sprookje van elkaar ‘aanvoelen’ achter een computerscherm. Daar ben ik echt te nuchter voor.Het ligt dus echt aan jezelf wat je hiermee doet. Ik reageer gewoon positief terug als men op een fatsoenlijke manier communiceert, maar reageert iemand op een onfatsoenlijke manier, dan spiegel ik dat netjes terug. Het zijn je eigen frustraties waarop jullie je momenteel aan het ergeren zijn.Op een open forum heeft ieder het recht zijn/haar kritische mening te geven, dus ik laat me niet door diezelfde meningsverschillen en een kritische kijk wegsturen. Ik bewonder soms de pogingen hiertoe, maar het blijft een ijdele gedachte. Ik heb overigens hierdoor genoeg echte binnenkantjes van de buitenkantjes zien scheiden. ( het zgn spirituele maskertje) Maar goed, ook dat ontkent natuurlijk degene die zelf dat maskertje draagt. Wat zullen de reacties vervolgens hierop zijn? ‘Je draagt zelf een masker of ik heb medelijden met je reactie? Of ik reageer niet meer op je? ’ Hoe voorspelbaar iedere keer. Maar zie het als leerproces, voor jullie, en voor de lezers van dit forum. Vriendelijke groet van Mark.