Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat is er aan de hand

• judith

Hoi Goh

Sorry, ben ik nog een keer!

Deze analyse is het afgelopen jaar al vele malen voorbijgekomen hier op het forum, misschien vind je dat ik wat vreemd doe maar dat is een soort Mark-moeheid :-)

groetjes

p.s. Wel leuk zo'n discussieforum over 2012 en aanverwante zaken!

• judith

Hoi Goh

Mag ik nog even reageren op deze reactie?

Je zegt dat je 2012-verhaal een beetje anders ziet, voor de hand liggende vraag misschien maar hoe zie jij het 2012-verhaal dan?

Wat de spiritualiteitsbeleving betreft, geen mens is inderdaad hetzelfde en een ieder geeft zijn eigen invulling naar zijn bewustzijn van dat moment en dat is maar goed ook,

vele wegen lijden naar Rome en uiteindelijk komen we allemaal wel een keer in Rome aan of was het het nieuwe Jeruzalem?

groetjes Judith

• judith

Hahaha Hoi Mark, even hoor, ik zie je reactie op Goh nu pas!

Papegaaiegedrag? geldt niet voor jou zeker?

IJzersterk! ga zo door!

Spiegelbeeld? Jij hebt zeker geen spiegels?

:-)

• judith

Sorry Goh!

Ik was wat voorbarig met mijn bovenstaande reactie, je had al in eerdere reacties van je hierop antwoord gegeven, ik had je smiley verkeerd uitgelegd maar bij deze een :-) terug.

• Goh

Dat had ik begrepen Judith ;-)

• judith

Hoi Mark

Weinig inhoudelijk nog? Heb je lekker voor elkaar!

Nogmaals, ga zo door, je hebt bijna je doel bereikt ;-)

• Goh

Misschien dit prikbord van naam doen wijzigen: Het Mark & Co Prikbord? *D

• Goh

Ik zie vooralnog helemaal geen verhaal bij 2012. Ik zie wel veranderingen / gebeurtenissen, maar niet specifiek iets met 2012.

Dus ik ben natuurlijk heel erg benieuwd!

• Elza

Hoi Judith,

Je bent niet de enige die dit heeft gelezen en ook niet de enige die dit niet kan waarderen. Het is Mark gelukt in z'n eentje een goedlopend forum kapot te maken. Dat is dan gebeurd onder de noemer ‘spiritualiteit’. Vernietiging i.p.v. opbouw, misbruik maken van i.p.v. de helpende hand reiken, afbreken i.p.v. er zijn voor anderen. En dat alles door gebruik te maken van z.g. eenzijdige spiegeling. Een zegen voor de mensheid. Zo komt iedereen echt een stuk verder.

(Fatsoenlijk genoeg voor je, Mark, of komt de volgende schoffering er weer aan?)

Gegroet,

Elza

• Sanne

Het is dat niet iedereen er behoefte aan heeft,

maar elkaar in den levenden lijve zien maakt een wereld verschil.

Het nadeel met een forum blijft dat het nooit écht face to face is.

Ik heb heel duidelijk gemerkt dat bij bij elkaar buurten er dingen anders zijn.

Ook op andere fora waar het somps nog veel heftiger aan toe gaat,

heb ik ook wel eens mensen aan de lijn gehad en met sommigen gebuurt

en mogelijke vooroordelen verdwijnen als sneeuw voor de zon,

of worden juist bevestigd, maar dat laatste minder, omdat “gek genoeg” mensen waarbij evt vooronderstellingen wel kloppen, die mensen zelf al geen zin hebben in

wat dan ook voor ‘ontmoetingen’.

Ik blijf het belangrijk vinden dat een open forum blijft bestaan.

Ik heb wel eens mensen bij andere fora zien vertrekken, die vervolgens zelf fora maakten waar kritiek of andere zienswijzen niet welkom waren.

Er was alleen welkom hetgene exact in het straatje paste.

Dat zuigt natuurlijk ook grote tijd.