Hoi Judith,
Ik weet eigenlijk niet meer zo goed waar mijn interesse precies vandaan komt. Volgensmij had ik er ooit wat over gehoord of gelezen en ben het toen op gaan zoeken op internet omdat het me erg interessant in de oren klonk (zoals zoveel spirituele zaken).
Heb er met iemand wel eens over gesproken en die had een interessante theorie.
Toen Atlantis ten onder ging, zijn er wel een aantal “goede” mensen over gebleven en die hebben toen weer bepaalde volkeren “opgericht” (of hoe je het noemt), zoals bijvoorbeeld de Maya's en de Egyptenaren.
Ik vind dit best wel logisch klinken, omdat deze culturen ook heel erg wijs en spiritueel waren/zijn.
Hoe en waarom Atlantis ten onder ging kan hier nu ook wel eens gebeuren. In principe gaan we dezelfde kant op. Veel mensen hier zijn alleen op zichzelf en rijkdom, materialisme, aanzien e.d. gericht waardoor de maatschappij op een gegeven moment ten onder gaat.
Wat ik heb gehoord is dus dat bepaalde delen van Europa onder water komen te staan, met uitzondering van de Ardennen. Londen komt aan zee te liggen en Canada wordt de graanschuur van de wereld.
Het zou me niks verbazen als dat uit zal komen.
Hopelijk heb ik dan een mooie finca in Spanje ofzo ;-)
Daar zou het goed toeven moeten zijn.
Ik heb mijn cursus Spaans al binnen ;-)
Ik zou zo eigenlijk niet weten of ik ooit op Atlantis heb geleefd. Het zou heel goed kunnen, maar ik heb hier geen (bewuste) herinneringen aan. Ook geen dromen of waarnemingen over gehad.
Wel heb ik een bepaalde interesse voor de Maya's. Ik weet echter niet zo heel veel van hun cultuur maar ik voel me op een of andere manier vertrouwd met de cultuur. Best gek want ik weet er bijna niks van en ben er nog nooit geweest (staat overigens wel op mijn verlanglijstje).
Ik hoor wel van steeds meer mensen dat ze ooit op Atlantis hebben gewoond, dus wat je zegt over dat er deze tijd heel veel geïncarneerd zijn, zou best wel eens kunnen.
Het klimaat wordt hier wel steeds gekker, dus er zijn duidelijk veranderingen aan de gang. Het wordt warmer, veel aardbevingen, overstromingen etc.
Ik ben benieuwd wat de toekomst ons gaat brengen!
Groetjes Nathalie