Hoi Stef, Mark
Hoe zit dat dan met mij?? Ik heb met alle Profeten wel wat, ik ben dan wel Multi-Religieus oftewel Universeel-Religieus.
Ik heb zeker teveel boeken gelezen en dan ga je vanalles doorelkaar heen fantaseren :-).
Stef, ik heb ook het idee dat het met energieen en een informatiestroom te maken heeft, maar soms vormt zich toch een beeld, niet perse van Buddha of Jezus maar van vreemde Goden?? al dan niet uit de oudheid (denk ik als ik uitga van de energie die van het verschijnende beeld afkomt) en dan weet ik niet wie of wat ik zie want ik heb dat naar mijn idee niet eerder ergens gezien, dit gebeurt niet vaak maar soms spontaan weleens, ik denk dat het in zo'n geval toch ook gaat om de energie of om de boodschap die van de verschijning afkomt of meekomt.
Mark, ik ben blij dat ik niet door jou beoordeeld wordt want dan had ik in een tehuis opgenomen geworden, dan had ik psychisch niet zo goed voorgestaan :-).
Misschien heb ik mijn “fantasie” wel nodig om Geestelijk te groeien, anyway ik vaar er wel bij :-), ik ben heel sceptisch geweest tot ik er zelf last van ging krijgen (van mijn eigen scepsisme) en ik heb besloten om te laten komen wat er komt en m'n onderscheidingsvermogen te gebruiken en eruit te halen waar ik iets ten goede aan heb en heb maakt me niet meer uit of het wetenschappelijk verantwoord is.
Ik ga ook niet iedereen lastig vallen met mijn ervaringen alleen als het ter sprake komt of als ik denk dat ik iemand met de info van dienst kan zijn.
Liefs Jud.